На тия колици с дизел им дават 5.3 градски разход,мисля,че при такава разлика можеш да направиш компромис и да вземеш малко по голяма колца(давам пример с пежо защото съм по запознат с тях-нещо от големината на 207 примерно).
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор между Айго, 107 и C1
Свий
X
-
-
Ще повторя.
Малко по-големите коли харчат не повече от тия, като хем вътре е по комфортно, хем имат по-голям ресурс, а относно така нареченото обслужване - няма никаква разлика, и като масла и филтри, като гуми, а и като гражданска.
Разликата е в размерите на съединителите, на шарнирите и кормилните накрайници, както и на лагерите на главините, които са първите контактуващи с всяка дупка и неравност.
-
-
Е то за това и трите модела от темата се ползват изключително от дистрибутори, щото тоя който ги плаща ги взима тънко щото са по много, а и на лизинг, пък ползвателите взимат пари за да ги ползват и това все пак е мотивация за кривенето с/в тях, а пък и повечето дистрибутори са дистрибуторки, на които тия канчета им са лесни за употреба, щото не са от най-острите вагини.
Относно Тунгото, то е друга бира, и за подобен тип автомобил е едно от малкото в тоя клас (въпреки, че е малко по-нагоре) за което имам положително мнение за усещането когато съм вътре, което не променя факта с друсането по дупките и подскачането през легналите полицаи от старите, сътворени импровизирано от асфалт и мангали.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Вчера за късмет на прибиране успях да видя по-обстойно едно Айго, без възможност да го карам, но поне помолих човека като му обясних че искам да си купувам такова, да седна и да видя как е, седнах, първото ми впечатление, седалката ми се стори твърдичка, като при стандартен офис стол, не е широко но не е и толкова тясно колкото го изкарахте, може би защото съм слаб 70 кила съм, интериора си е типично смарт, все едно е правено от лего, на задната седалка имаше две детски столчета, което много ме изненада, човека каза че нямало проблеми да се возят две деца със все големите столчета, багажника е колкото да го има. Човека ми каза че е била леко шумна и че всяка неравност се усещало, но въпреки това е доволен че е била много икономична и безпроблемно намирал места за паркиране.
Извода ми от видяното е че като цяло ми хареса бръмбазъка, все пак имам и джип, така че към лятото като посъбера някой лев, почвам да следя обяви и автокъщи, като вие може да ми препоръчате коректни автокъщи но само за София.
Коментар
-
Само на външен вид са същите. Има осезаема разлика в много неща, като се почне от звука на затваряне на вратите. От трите Айгото е най-изфинено, и определено ще имаш най-малко проблеми с него, има го и в различни степени на "тунингованост". Ситроенът е най-дрънчащ.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнение... седалката ми се стори твърдичка, като при стандартен офис стол, не е широко но не е и толкова тясно колкото го изкарахте, може би защото съм слаб 70 кила съм ...
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеРазликата във всичко на кола от среден клас с такава от мизерният клас е, че ти се ебава мамата, освен ако не си до 1.60 и 70 кила.
...
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От наблюденията ми колите на Happy, TalktoWog, Dominos и други от типа са именно Aygo.Съдейки как ниско прелитат през дупките окачванито изобщо не им е толкова кекаво.И при всички положения тампони, носачи, биалетки и каквото още имат отдолу в никой случай не са по-натоварени от някой таралясник от по-висок клас.Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
0887/осемпет 66 4осем
Коментар
-
Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнениеОт наблюденията ми колите на Happy, TalktoWog, Dominos и други от типа са именно Aygo.Съдейки как ниско прелитат през дупките окачванито изобщо не им е толкова кекаво.И при всички положения тампони, носачи, биалетки и каквото още имат отдолу в никой случай не са по-натоварени от някой таралясник от по-висок клас.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Какви страдания, това си е чисто градска колица за кратки разстояния, виж ако въртиш по цял ден както е при служебните с доставките, или да хванеш магистралата то тогава ще е мъка, в моя случай и каране няма да е никакъв проблем, просто ще карам колицата, вместо с градския транспорт до работата ми.
-
Скачай в една и после да разказваш.
-
-
Попаднах на случайно мнение във форума на тойота. Темата беше за избор м/у Yaris и Aygo.
Цитирам :
Здравей Африка,и аз съм живял там няколко години затова ми стана симпатична,и ще ти отговоря на дилемата.Аз ги имам и двете коли от нови Яриса стана на 3г.,а Айгото е на 1.9г.За нищо на света не взимай Айгото нишо не му е като на Яриса,ама нишо.Мойте и дветв коли са 1.0,харчат еднакво,карам ги основно в София,тоест градско.Яриса завива в двупосочна малка улица от бордюр до бордюр,при Айгото става с две маневри,седиш на доста по ниска позиция и никакъв комфорт.Разликата е голяма.
Мнението ми е обективно не съм пристрастен,и двете коли са мои,
Дано да съм ти помогнал.Успех!
Край на цитата.
Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
- 1 like
Коментар
-
И трите изброени само емблемите ги различават, мисля че имаше и сузуки със същото купе - Алто май се водеше. Това са коли абсолютни буклуци от всяка гледна точка. За по-евтино сглобени коли не мога да се сетя, интериора е матал и пластмаса ама от най - шибания тип, все едно седиш на табуретка от тия старите, возията е като на ръчна количка с дървено колело, както са написали колегите изключително не маневрени. Ужас на колела просто, предпочитам жигула от 78ма пред някое от тези. Горе някой беше писал за фиат панда като алтернатива е 10000 пъти е по добре.Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар