Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Който иска калобрани, има оригинални (номерата ще си ги намерите ), има и неоригинални, на Husky Liners:

    - предните с номер 56101
    - задни с номер 57101 за всички двигатели без 5.7, 57111 за 5.7.

    В задните предполагам разликата е леко изрязване на тия за 5.7, защото оригинално имат нещо като малко гърне преди изхода.

    Като дойдат ще се чуе.

    Сега си търся защитни ленти за ръба на калника, че голата ламарина на WK1 + камъчетата по пътищата ни ми се струва че няма да са добра комбинация. На WK2 това е коригирано, та явно не само аз мисля така.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Не за прагове. За калници. Продават китайците, но такова, което се лепи отстрани, а аз искам да защитя повърхността, успоредна на протектора на гумата, в който се удрят камъчета и прочие неща. Оптимална би-била защита и на двете, но такова не намирам.



      Естествено нищо не пречи да го залепя по другия ръб и да го изрежа. Но трябва да махна лепенката и да си го обработя и залепя както аз си знам. Или просто под ръбчето да го парафинирам.

      За съжаление в България нищо не намирам, а съм 100% сигурен че все някой ги внася.

    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Е тъй де, ти си го вземи за прагове, пък го залепи на калниците 😉.
      Това на снимката няма ли да събира прах и влага?

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Като го парафинирам по ръбчетата след като го залепя, нула шанс от там да тръгне ръжда.
      Последно редактирано от sparkybg; 19-10-22, 10:06.

  • Вече сме така:
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:radio.jpg Прегледи:0 Размер:201.2 КБ ID:6894259

    Пасва точно на дупката, тръгна от раз без нищо да правя - просто го включих и свирна.

    Няма FADE, свирят предни/задни говорители с еднаква сила (балансът работи), но няма пълно щастие. Работят и копчетата на кормилото, показва и отворени врати, вероятно и друга информация ще покаже.

    Подкарах дори и оригиналната камера за задно виждане - за това трябваше малко къстъм ожичяване само за сигнала на камерата - включената задна скорост си я чете по CAN-а. То всичко си чете по CAN-а - ползва само 2 жици за захранване, 2 жици за CAN-а, 4 жици за към задните говорители, по които пуска сигнала за оригиналния усилвател, и 2-те жици за сигнала от камерата.

    Утре ще се разтършувам да поръчам някаква по-читава камера, обаче, която да сложа на мястото на оригиналната. Не че не върши работа, ама е хипер зле и откъм фокус, и откъм сензор.

    При все това, още не знам дали това е мойта музика или по ми допада такава с копчета. Точно за тоя модел процесор/дъно, няма и някакви къстъм ROM-ове в XDA засега, но и за момента не съм открил някакви драстични бъгове. Екрана на тъмно и докрай намален е малко над моя вкус като яркост. Но пък влиза в "тъмен" режим автоматично при пускане на фаровете. Как ще е на слънце ще видим - дисплея ми се вижда добър като изображение и яркост, та вероятно ще е приемливо.

    Някакъв негатив може да се окаже стъклената лъскава повърхност на дисплея. И това ще видим. Поне се лекува лесно с матов протектор за таблет.

    Толкоз.
    Последно редактирано от sparkybg; 14-10-22, 07:53.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      От Xtrons Europe съм го взел, и внесено през Гъбко от Германия. От Ali-то избягвам да пазарувам, а неща за над 200лв - абсурд. Обикновено като купувам нещо са някакви евтини боклучета, дето и да не дойдат не е драма. Откакто eBay направиха Global Shiping Program, където и озвобождават от митница и в общия случай идва с куриер, даже и от Amazon купувам рядко.

      При външен усилвател 2/3 от загряването се елиминират. Обмислям да му направя стъпалце на LineOut-а и изобщо да махна чипа на крайното стъпало. Но тия ще ги върша чак като се убедя че това е моята музика.
      Последно редактирано от sparkybg; 14-10-22, 10:35.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря!

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      В erisin(точка)bg също имат подобно, на прилична цена.

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    ...При все това, още не знам дали това е мойта музика или по ми допада такава с копчета...
    Тъч... Гнус... Гадустъ...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Тъч... Гнус... Гадустъ...
      То андроид без тъч няма. А алтернативата на китайско е някой Alpine за 2 бона, примерно, с платени карти и прочие полюции.

      Въпроса е че има такива И с копчета. От друга страна, копчетата на волана както казах работят. Волуме, муте, сорс, напред/назад.

      ПП: Впрочем, една интересна подробност - оригиналния усилвател очаква входен сигнал като за говорител. Диференциален. Това доста ме учуди. Оригиналната музика също има крайно стъпало, което си мислех че е за случаите, когато няма оригинален външен усилвател.

      Пуснах го през Line Out - доста слабичко беше, и с липсващи баси - явно и входа е нискоомен и Line Out стъпалцето е с прекалено малки кондензатори за да минат басите. DSP-то, Loudness-а и "Smart Bass"-а работят и през тоя изход, така че не е в това причината.

      Както и да е де - генерално съществува музика, работеща с Boston Audio усилвател без да се налагат еквилибристики, и това е същественото в случая. Както казах, просто вързах 2 букси, закачих CAN кутийката и тръгна. GPS антената сложих на мястото на оригиналната, тая за LAN-а я набутах в едната странична колонка, нещото идва и с преходник от оригиналната антена за радиото. Единствената еквилибристика беше за камерата за задно виждане - трябваше да се вземат 2 жици от едната букса на возилото и да се вкарат в чинч.
      Последно редактирано от sparkybg; 14-10-22, 09:46.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Сменена и оригиналната камера за задно виждане с най-евтината от магазин за авто дрънкулки. И даже тя е на порядъци по-добра. Оригиналната беше без фокус, почти без цвят, и с много нисък контраст. Едно че си е дърта и вероятно поне лещите вече не са баш каквото са били, и друго че камерите преди 18 години като технология нямат нищо общо със сега.

        Насам пътува 720p камера на Xtrons и със сигурност ще е доста по-добре.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Нищо не мога да кажа по темата, освен да ти препоръчам да си пускаш песента "American Woman", докато го оправяш това нещо )
          Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
          X-trail 2.2 Di 2003
          Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            А няма ли да е по-добре да се чува - On the road again... на Willie Nelson?

            Последно редактирано от KingofROAD; 18-10-22, 18:51.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Аз му навъртях 4000 километра вече, така че си е on-the-road. И обикновено по-тежичка музика се носи от 3 дена от него. Има баси басите - слиза доста ниско. Thousand years на Sting няма нищо общо с повечето музики, ма които съм го слушал, привсе че съм изключил всичко и еквилайзера на DSP-то е абсолютно плосък.
            Последно редактирано от sparkybg; 18-10-22, 20:14.

        • Малко за китайчето:

          1. При автоматично пускане на фаровете не го отчита и си остава светло. Това ще го поправя лесно - ще взема жица от осветлението на конзолата на климатика, чието осветление не се управлява по CAN. Принципно това е от CAN BOX-а и ако пробвам друг, може и да работи, но генерално ще реша проблема с жицата. Сърби ме да си стъкмя собствен CAN BOX, ама хем няма време, хем яко мързел, като знам колко време ще си играя с фирмуера.

          2. Приятно изненадан съм от това как се държи радиото - днес при обикаляне из София си поиграх и лови почти всичко, при това не лошо, без да съм сложил антената. Обмислям накаква с мотор или поне по-къса от оригиналната - сигурен съм че с нея ще хваща станциите пракрасно, но е крайно непрактична.

          3. Сложих AGAMA Launcher. Тръгна безгрижно. Е, интеграция на радиото и вградения плеър няма - могат само да се пускат през него, не и да показва какво свирят на основния екран. Не ми е болка за умиране. Плеъра ще пробвам да го заместя с нещо друго (poweramp например), но радиото няма как.

          4. Нещо като ми звънне някой го чувам съвсем тихо. Нещо не съм настроил я на телефона, я на чудото. Като вляза в youtube на телефона звука си се чува през колоните на колата нормално, тоест може и настройка на телефона да е. Никога не съм покзвал това до сега.

          Общо взето поне според моите критерии е приемлив вариант. С Agama Launcher даже е красив и ми пасва на интериора. Тепърва ще си поиграя с едно-друго. До тук общо взето го човъркам в движение.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Това със звъненето и тихия звук - поради това че съм с външен усилвател и той е свързан към задните колони (така си е заводски), а звука от телефонните разговори се пуска само на предните. Проблема е решим за 2 минути, дори жиците към устройството са с 2 букси с разменени предни и задни, но аз подкастрих набързо единия.

          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            Някога, някъде из темите не беше ли споменал точно ти за вътрешна антена, май Бош беше?
            В Андроид форума четох за Radio Garden, но иска нет и да го дръпнеш от гугъл плей.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Да, все ощр се продава на цената на теглото и в злато под марка Blaupunkt и Bosch. Но радио слушам 2 пъти в годината и засега поне от това ще се въздържа. По някое време може да пробвам хавата с реотана на задното стъкло, евентуално. И то по-скоро от любопитство.

        • ....
          -Чем занимаетесь по жизни?
          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

          Коментар


          • Poweramp работи. Управлява се от волана, интегрира се с Аgama launcher, на всичкото отгоре двоен клик напред/назад на волана превключва фолдъри.

            Ако някак го накарам да праща волумето и фейда по can шината към усилвателя ще е екстра, но и в момента е напълно приемливо.

            Ще отворя да видя какъв чип има на дъното за тая цел и ще видя дали не мога да го хакна.
            Последно редактирано от sparkybg; 19-10-22, 10:17.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • Допълнително свалих програмче, дето казва на системата да не гаси AGAMA Car launcher и Poweramp при sleep. Сега май се държи по-естествено.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Fertan, Dinitrol ML навсякъде (и в кухините), Dinitrol 1000 в кухините и Dinitrol 4941 навсякъде по под, подкалници, двигателен отсек, окачване. СмЕтам че скоро с ръжди няма да се разправям.
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_181237.jpg Прегледи:0 Размер:296.7 КБ ID:6897168

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_181246.jpg Прегледи:0 Размер:238.3 КБ ID:6897169

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_181256.jpg Прегледи:0 Размер:280.3 КБ ID:6897170

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_181340.jpg Прегледи:0 Размер:247.9 КБ ID:6897171

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_181402.jpg Прегледи:0 Размер:217.6 КБ ID:6897172

                Сега понамирисва като загрее, ама тоя филм сме го гледали. До 2-3 дни ще се отмирише.

                ПП: И както се вижда, по тая кола вече няма нито един брой от недоразумението, наречено пластмасов поп-нит, от който факт съм изключително доволен.
                Последно редактирано от sparkybg; 29-10-22, 22:22.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • Plamen Alexandrov
                  Plamen Alexandrov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Много благодаря за изчерпателността. Понеже мисля да се взема един такъв пистолет, как се мие правилно? И понеже живот и здраве ще го използвам на коли с рама рамата как се пълни отвътре (ML ?) така, че да сме сигурни че е добре обработвна отвсякъде?

                  Какво количество от всички продукти ориентировъчно е нужно за детайлна обработка на дълга база джип?

                  И последно (засега) какви са технологичните периоди на изчакване между отделните препарати?

                  Много благодаря
                  Последно редактирано от Plamen Alexandrov; 30-10-22, 08:20.

                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  колко пари ти излезе масрафът за тая работа, без труда?

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нещо като 500лв, без пистолета. Дал съм количествата, можеш и да го сметнеш точно.

              • НаглАсих и задните калобрани на Husky Liners.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_181414.jpg Прегледи:0 Размер:148.4 КБ ID:6897175

                Паснаха си екстра, сложиха се абсолютно безгрижно (чак да му стане скучно на човек), но не използвах техните си винтове от комплекта, а неръждаеми болтове/гайки/шайби, от които по стечение на обстоятелствата имам почти винажи под ръка.

                Изглеждат така:
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_183004.jpg Прегледи:0 Размер:256.9 КБ ID:6897176

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_183014.jpg Прегледи:0 Размер:220.4 КБ ID:6897177

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_183026.jpg Прегледи:0 Размер:237.4 КБ ID:6897178

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_183039.jpg Прегледи:0 Размер:243.9 КБ ID:6897179

                Избрах неоригинални, надявайки се именно на такова свойство, и за щастие се оказаха такива:
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20221029_181427.jpg Прегледи:0 Размер:154.7 КБ ID:6897180

                А именно, да са меки така, щото при евентуално подпиране, подгъване и т.н. да оцелеят както самите те, така и това, към което са закачени, а не вместо да се подгъне калобрана, да остана и без броня или с огънат/разпран подкалник или калник. Оригиналните са прекалено твърди и при същите обстоятелства ще направят беля.

                Ще помисля дали да поръчвам и предни, доколкото трябва да се пробива калника, а такова нещо хич не ми се прави. То и тук се пробива, но само пластмаса (бронята и подкалника), за което нямам никакви скрупули.

                ПП: Пък и би изглеждало така:
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:960.jpg Прегледи:0 Размер:208.6 КБ ID:6897210

                Вярно че и гумите ми са по-големи, и окачването по-вирнато, но някак ми е нисичко отпред, докато със задните няма такъв проблем.

                ПП: Пък и задните ги сложих с цел да не мята калищак можду колелото и бронята - на много коли проблемите с ръждата започват именно от там, макар тук да нямаше точно там. Изобщо, покрай арките и подкалниците нямаше практически никаква ръжда, освен някои инцидентни повърхностни тук-там. Най-много имаше отвътре по задниоя край на десния праг. по ръба му (имало е инциодент някога и е отварян, след което обработен не до там кадърно), отзад по край резервната гума и по субфрейма. По купето имаше само покрай някои точкови заварки.

                Защитната мламарина между ауспуха и резервната гума изтърках до метал и пръснах с алуминиев спрей на OPN, от този с "огледален" финиш. На външен вид изключително ме зарадва, дано и да изкара повечеко време, а не напролет да е на изходна позиция (почти изцяло ръждясала откъм гумата). Ако се стигне до това ще отиде на химическо почистване и горещо поцинковане.
                Последно редактирано от sparkybg; 30-10-22, 10:42.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • За антикорозията, а и всичко останало, голямо Браво!
                  В завода нямаше да го направят по-добре!

                  Коментар


                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    От завода излизат с идеята най-напред да си изкарат гаранцията, а после евентуално да го докарат до 10 годишна възраст без драстични ръжди. Ако нещо такова се направи на нова кола още в началото и се повтаря през 5-6 години, тая кола на 20 години няма да има точица ръжда и ще се спомине от всичко друго но не и корозия. Никой не е луд в днешно време да прави такива коли. За наш късмет не може и да си позволи да прави и такива, които с малко допълнителна поддръжка да изкарат и тройно на тоя срок, по простата причина че те при нормална експлоатация (тоест без такава поддръжка) ще започнат да се разпадат още на 5-тата со година.

                    ...жигулата на тате горе-долу на толкова беше с пробити от ръжда калници, на 8-мата бяха заминали и колонките на ударните тампони, ама това е друг случай. И въпреки което същата с подобна обработка щеше да си живее със заводските ръжди, без те да се развиват, дълго и спокойно.

                • Много добре се е получила обработката на шасито и купето. Преди да нанесеш тази защита, каква допълнителна обработка си направил на шасито и купето? Защото и аз обмислям подобна интервенция. Благодаря!

                  Коментар


                  • Писал съм вече няколко пъти, ама айде пак:

                    1. Измиване отдолу, на кухините включително. (в София има мивка с подемник на детелината на Цариградско при БИЦ Изот

                    2. Махане на всичко, дето може да се махне (подкалници, при желание и решетки, фарове и т.н.)

                    3. Премахване на груба ръжда, ако има такава (най-добре с "гъбен" или ламелен диск с шкурка, но може с телена четка, включително на ръка).

                    4. Нанасяне на Fertan навсякъде - обръща се внимание да проникне между припокрити заварени ламарини, където има такива. При мен заминаха нещо като 3 литра.

                    5. Изчакване поне 48 часа, но може така да се кара и половин година, Където е подействал, Фертан-ът е станал тъмно лилав до черен. Където не е подействал няма да подейства и солта зимата. Колкото по-влажно е времето, толкова по-добре. Ако му ливвате по кофа-две гореща вода по пода, където е паркиран вечер, с идеята да понавлажни Фертана, още по-добре. Аз карах около седмица с Fertan-а и не съм правил нищо - сезона беше такъв че вечер ставаше конденз/мъгла.

                    6. Щателно измиване, може и без препарат, но ако с препарат се постарайте самия препарат да се отмие без остатък.

                    7. Съхнене 2-3 дни, желателно е да го карате през това време - обдухва се и съхне по-бързо. Може да се изсуши и в бояджийска камера, която може и да пече - предполагам час ще му е достатъчен.

                    8. Боядисване на местата, които преди това сте почистили до метал. Първо трябва да махнете черното от фертана с вълнен парцал, колкото е възможно. Аз ползвах Brantho-Korrux Nitrofest за долната част на праговете и събфрейма отзад. На тераното съм ползвал и Ferpox кутия (не спрей). Не се престаравайте с дебелината на пласта - предвид следващите обработки идеята е боята не да го запечати, а само да го защити да не е гол метал. 2 ръце (през 2-3 часа), колкото да спре да прозира, са достатъчни.

                    9. Ако сте боядисвали, аз му оставям 5-6 дни да изсъхне хубаво. Лятото вероятно и за 2 дни ще стане. Може да се кара, даже е желателно - съхне по-бързо и хубаво. Може и хавата с бояджийската камера, вероятно. Просто трябва да спре да мирише и да е достстъано твърдо.

                    10. Пак сваляне на всичко, дето може да се свали (на тераното свалях дори резервoара и ауспуха - над тях обикновено има ръждички). Над ауспуха на Черокито бях обработил и намазал с Ferpox преди няколко месеца като възстановявах топлинния щит, та сега не се занимавах с това.

                    11. Обработка на всичко (целия под, кухини и т.н) с Dinitrol ML. При моята обработка отидоха 4 литра + 1 спрей.

                    12. Чакане 3-4 часа поне, най-добре 24.

                    13. Обработване само на кухините с Dinitrol 1000, в моя случай литър стигна. Не се престаравам кой-знае колко с това. Бях купил 2 литра + 2 спрея. На спрей е доста рядко и то също прониква но и тече като водичка. Не трябва да се престаравате, за да не измести ML-а, а само да го запечати.

                    14. Изчакване 24 часа желателно. Или поне 3-4.

                    15. Опционално, където отвън има останали капчици или стекъл се ML или 1000, позабърсвате колкото да се премахнат. ML-ът вече е проникнал където трябва, така че и съвсем да го забършете, нищо няма да произлезе, освен че 4941-то ще се закрепи по-добре за основата.

                    16. Нанасяне на Dinitrol 4941 навсякъде, без кухините (където сме нанесли 1000), без да прекалаяваме с дебелината, защото започва да се свлича. При мен заминаха 4 литра и 2 спрея.

                    17. На другия ден може да се сглобява, но ако има възможност бих му оставил 2-3 дни. Където при сглобяването нараните слоя, коригирате с 4941 на спрей. След пълното сглобяване около контактите на подкалници с калници, шаси и т.н., пръсвате по малко 4941 на спрей. Може вече и да се кара без да ги мислите. Първите ден-два ще мирише, ако някъде сте омазали кюнците. Аз опаковам кюнците и амотрисьорите с готварски станиол преди да започна с Dinitrol-ите - работи доволно добре.
                    Последно редактирано от sparkybg; 31-10-22, 10:25.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • c0dy^
                      c0dy^ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Благодаря! Извинявам се, че не съм прочел, когато си го писал преди.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X