Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

    защо си мисля че колата си върти нормално. Моята е така от 5+ години и въобще не е правила проблем до сега. Въртиш пали и тръгваш. Според мен нямаш проблеми със стартера, нито с акумулатора. Весело посрещане на празниците на всички колеги.
    Honda CR-V I 2000 г.
    0 осем 96 осем три 3 сто и 10

    Коментар


    • #62
      От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

      привет и от мен предновогодишно.
      по-скоро за успокоение, отколкото с някаква идея за решение, споделям че и при мен (CR-V I -ва ген.) ,ситуацията е същата. сутринта замерих акумулатора преди да запаля, беше 12,45 V, при въртенето падна до 9,4 и като запали, се вдигна на 14, 45. в действителност малко мудно върти в началото, но си пали нормално.акумулаторът ми е KAGER малко над година, 44 Ah, 360 A стартов ток.поне така пише на етикета
      мисля че и карането на къси дистанции и няколко дневните престои също оказват влияние. а и консумацията на ток сега е по-висока заради светлините и парното.
      весело посрещане на новата година и живи и здрави догодина!
      C-RV= CHROM -VANADIUM BY HONDA

      Коментар


      • #63
        От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

        Да, теста се потвърди и от Милен и от Деан с видео клипове и при тях е същото положение, начи ако на някои му се стори тва ненормално да се оплачи на японския поп
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • #64
          От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
          Колеги тука съм се вкарал в некъв филм и не мога да разбера под вола теле ли търся или кво. На кратко стартера е профилактиран преди 18 месеца почистен смазан редуктор и бендикс, колата е с нов аку от 1 год, Бош с4, които бош аз обвиних преди 2 седмици че нещо не е в ред и на пук на всичко си купих нов аку Делфи. Обвинението в боша беше че като паля сутрин и първото завъртане или първия половин оборот ми се струва някък си така тежко се едно аку няма сила и имаш чувство че ако направи 1-2 оборота и повече няма да завърти, но хондата нал пали бързо на 1 оборот макс е запалила. Ядосах се и купих нов аку, да ама и с него нещата не са по розови, е сега слезнах да я преместя в гаража и виу виу ша каиш че аха аха да умре. И двата акумулатора показват в покои 12,3 волта, консумацията ми е 0,04амп. зарежда с 14,15 волта, кара се два дни и два дни после седи, наи осезаемо е на третия ден кат е паля след двата дни седяне. При въртене на стартер волтметъра показва 9,5 волта !!!
          Кажете ваще хонди как палят, имали го тва първоначално зачудване като завъртите на стартер да усещате нещо като мъка да завърти, или си въртят сербез както в началото така и после?
          Боже-е-е,ку не бяй в чужбината нямаше въобще да се писува у таз тема толкоз,брате и аз изядох 135 лв. за ново аку,че май старото си е тръгнало още кото я купих,на онези дето подарих старото аку,още си карат Аудито 1,6 дизел с него и в момента в таз зима,а той си беше на колата от италианецу,кой знай откога е.И новото прави същия номер,все едно ако не запали след още един оборот и ще каже ,в-и-и-у и ке млъкне,макар и със закъснение ти пиша по повод коментара,че влизаме тука само га сме на зор,е и това е верно,ама има и други причини. ТА-това както и пукнатия радиатор на 12 годишните ни колици е хронична болка.Нищо и няма на колата.Сега като са върнах не бе палена повече от 12 дни на вънка и пак запали по същия начин,е по ви малко помече,все едно се бе изпарил бензина,но акуто пак си въртеше така все едно след всеки следващ оборот ще капне,Е-е-е не капна.Ха за много години и здраве през 2012 и да надживеем свършека с ношите любими возила.
          имах и Toyota Rav 4 2006g.
          Mitsubishi Lancer 2008g.
          Honda CR-V 1998г.
          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

          Коментар


          • #65
            От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

            Аз от Хонди не разбирам, ама 44 Ач не е ли малко малък акумулатор за 2000 куб. см двигател? Не знам с този нестандартен размер дали има по-големи

            На моята Французойка за същата кубатура от завода предписват 55 Ач. В момента съм с 60 и зимата нямям грижи. Като я купих джамбазина беше сложил 44 Ач. Лятото -добре, ама зимата точно като описаната история в тази тема. Сложих 60 Ач, смених четките, втулките и почистих добре стартера - сега ще кажеш, че не върти кола, ами совалка. От съединителя влиза феродов прах и като се смеси със смазките на стартера става гъста гняз. Другото е някоя лоша връзка на масата към купе или двигател.
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • #66
              От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

              На твоята французоика стартера нема общо с нашия мискер, наще са редукторни, - ниски обороти но с голяма мощност.
              Днес купих един пасатор на мулинекс извадих му мотора и го замених с моя в стартера, сега върти кат откачена.
              Аиде за много години колеги, живи и здрави и много късмет, че те и на титаник са били живи и здрави ма са немали късмет
              Павле мерси за отговора бате, описал си го много точно и правилно, тръгва да върти сякаш ако не запали с тоя оборот повече нема да мръдне ама пък винаги пали, или ако не запали на вторто завъртане вече далеч по сербез както и да е, след много писане чудене тестове клипове и консултаци се оказа че проблем няма Ако японецо беше оставил повече място щях си бучна един 60 ампера аку да не мисля и за ток лятото кат ходя по баирите ся с тоя ме е страх да оставя радиото да бачка 3-4 часа
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • #67
                От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                На твоята французоика стартера нема общо с нашия мискер, наще са редукторни, - ниски обороти но с голяма мощност.
                ...
                Баш редукторен е и греста в редуктора беше станала твърда, та едвам се въртеше на ръка.

                С ниски обороти се върти бендикса, след редуктора. Иначе ротора се върти с доста по-високи.

                Сетих се и друго. На моя стартер магнитите са залепен за статора. Случвало ми се е да се отлепи един от магнитите и да се измести. По принцип магнитите са 4, разположени на по 90 градуса един от друг. Та тогава стартерът продължава да си върти, но по-тегаво и бавно от нормалното. При това напрежението на акумулатора под товар пада до 9-9,5V, вместо до обичайните 10,5 V.
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • #68
                  От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                  Бреее модерен стартер имал францизина, та за тва си говорим де, бавно обороти на бендикса бързи на ротора. Виж за магнитите не съм се сещал да ги поглеждам, ама между тях и ротора е малко разстояние не би ли трябвало да се разтрака. Пък и не ми се вярва всичките ми колеги да имат проблем от такова етстество щото и на тях тока им пада на 9,5. Просто тоя акумулатор с тоя 330 стартов идва лекинко малък, малко ме мързи в тоя студ да сложа от ланчата 44 ампера но 430 стартов и да се убедя че волтажа няма да падне до 9,5 Но по книга тва дават, сега дали има такъв малък тесен акумулатор но с по силен ток незнам, всички които съм намирал са по 330, а не помня в книгата да е пишело че оригинално е по силен.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #69
                    От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                    Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                    Бреее модерен стартер имал францизина, та за тва си говорим де, бавно обороти на бендикса бързи на ротора. Виж за магнитите не съм се сещал да ги поглеждам, ама между тях и ротора е малко разстояние не би ли трябвало да се разтрака. Пък и не ми се вярва всичките ми колеги да имат проблем от такова етстество щото и на тях тока им пада на 9,5. Просто тоя акумулатор с тоя 330 стартов идва лекинко малък, малко ме мързи в тоя студ да сложа от ланчата 44 ампера но 430 стартов и да се убедя че волтажа няма да падне до 9,5 Но по книга тва дават, сега дали има такъв малък тесен акумулатор но с по силен ток незнам, всички които съм намирал са по 330, а не помня в книгата да е пишело че оригинално е по силен.
                    По нищо, освен въртенето няма да разбереш, че ти се е отлепил магнит. Отлепеният се завърта и отива до следващия магнит. Иначе си стои прикрепен до корпуса от магнитната му сила. Нещо такова:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-1.jpg
Прегледи:1
Размер:42.8 КБ
ID:5333622

                    Аз така съм карал към половин година някъде, докато по "Закона за всемирната гадост" не ме предаде тотално на почивката ми на морето .

                    Иначе съм съгласен, че проблемът вероятно е в малкият акумулатор. Просто Япоанците в стремежът си да са максимално прецизни и точни, не са оставили никакъв запас от капацитет на акумулатора за региони като нашия - с топло лято и студена зима.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #70
                      От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                      Ти мани тва ми дребните жълти гадове не са оставили и място за по голям, тряя в багажника да го паркираш, като на БМВ-етата дето от големите им мотори нема де да си поберат акумулатора в коша. На пролет може да го сваля за профилактика и да ги погледна тея магнити. Макар да не съм сигурен Японското дали е направено като Френското нема се засягаш, нищо лично към ференските ама съм имал и рено и знам за какво става дума, бял ден почивка нямах може такъв да ми е бил късмета с него.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #71
                        От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                        Както казах аку-то на новата ми играчка е пред умиране. Държи по 12 часа, но след това умира. Аку-то е Numax - Premium Silver - type 155, 36 Ah, 340 A, и пали така - виу-виу-старт. Предполагам, че това са 2 оборота на стартера, и на третият пали.
                        Днес сложих нов аку - Exide Excell**, EB455, 45 Ah, 300A. Пали по абсолютно същия начин, на третото "виу",само че върти по-ентусиазирано.
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                        Коментар


                        • #72
                          От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                          Не Краси, не са обороти, палиш на третия такт сгъстяване всяко виу е преодоляване на един такт сгъстяване, на някои от цилиндрите
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                          Коментар


                          • #73
                            От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                            Не съм сигурен дали тази снимка на устройството на стартера въобще е полезна на някого, но поне е по темата.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:starter.jpg
Прегледи:2
Размер:63.6 КБ
ID:5333766

                            Коментар


                            • #74
                              От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                              Такаааа, много писахме малко ровихме по книгите обаче, ето и какво пише в руската книга за стартера оградено в червено като важно инфо: (личен превод от руски на БГ) "Стартера е наи мощния консуматор на ел енергия в автомобила, при старт на двигателя потреблението на ток може да достигне повече от 400Ам!!!!! За това всички връзки между стартера и акумулатора трябва да бъдат здрави и надеждни" 400Ам ко ша кажете а не на 9 виолта ми и на 5 може да падне тоя кекъв акумулатор. Инак еи го миксра, магнитите не са електромагнити и да се отлепят не вервам , ша стане мазало.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:103.4 КБ
ID:5333785
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:119.1 КБ
ID:5333786
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • #75
                                От: Имам ли проблем или нямам (въпрос за стартер)

                                ZERO, ще използвам заглавието на последната ти тема:
                                "Има нещо, дето не разбирам?!"

                                Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                                Не Краси, не са обороти, палиш на третия такт сгъстяване всяко виу е преодоляване на един такт сгъстяване, на някои от цилиндрите
                                Любопитно ми е, колко оборота трябва да направи стартерът за няма и 2 секунди, за да се завърти двг-то оборот и половина?!
                                Приключил съм с висшата математика преди повече от 20 г., та моля някой да ми помогне.
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X