Обява

Свий

Правила на форум "Продавам"



Уважаеми колеги,


Любезно Ви приканваме, при публикуване на обяви в този форум, да спазвате следните правила:

1. Писането на български език на кирилица е задължително. Всички теми и мнения в тях, написани на латиница ще бъдат изтривани без предупреждение, а авторите им ще бъдат санкционирани за нарушаване на правилата за правопис.

2. Осъществяването на търговска дейност се извършва по следните правила:
Правила на Форум "Търговски Партньори"
Правила на Форум "Търговски отстъпки за членовете на форума"
Във всички други случаи е забранено публикуването на обяви с цел осъществяване на търговска дейност. При опит за такава, темите ще бъдат изтривани, а авторът им ще получи временна или постоянна забрана за посещение в портала.

3.
Заглавията на темите следва да носят максимална информация за обявения предмет, което не означава да изпишете цялата обява в заглавието на темата, но заглавия от рода на "гуми", "ATV" и "продавам" не са информативни.

4.
За случаите на обяви за замени (бартери), обявите следва да се публикуват във форум "Продавам", а авторът трябва да посочи в заглавието "Заменям…" или "Бартер…".

5. Задължителни елементи на всяка обява за продажба:
- телефонен номер за връзка, а по възможност и други средства за контакт (e-mail, skype, icq и др.);
- цена (ако е твърда и не подлежи на договаряне, трябва да се упомене в обявата);
- актуални реални снимки на конкретно предлагания предмет, независимо дали е нов или употребяван (във формат не по-голям от 800х600 пиксела, без рекламни логота)

- населеното място, в което се намира предметът.

6. Темите следва да съдържат обява за продажба само на един предмет или брой артикули, които съставляват един комлект. Когато се касае за автомобили, АТВ или мотоциклети не повече от един брой в съответната тема, цял или на части. Ако се продава екипировка до един комплект (каска, панталон, ръкавици...) Обявите за продажби на гуми и джанти да се свеждат до един комплект за съответния вид превозно средство. При наличие на повече предмети, те следва да бъдат разделени в отделни теми. Разрешава се в темите да се продават повече предмети само в раздел "Гаражни разпродажби". Същият може да се използва за разпродажба на дребни неща, които не е уместно да се разделят на много теми.

7. Участниците, които публикуват обяви за продажби от името на друг човек, трябва изрично да го посочат, както и да напишат дали гарантират за продаваните предмети или само публикуват обявата, без личен ангажимент, с уговорката, че покупката на такъв предмет е с неясен изход за купувача. Непосочването, че се продават чужди предмети, се счита за нарушение, при установяване на което, обявата ще бъде изтрита, а авторът официално предупреден.

8. "Повдигане" или "Ъп" на теми се позволява не по-често от един път на седем дни.

9. При приключване на сделки, пишете "продаден/а/о", за да бъде заключена темата и преместена в подфорум "Архив". Теми, по които не е регистрирана активност в продължение на повече от три месеца, ще бъдат заключвани служебно и премествани в подфорум "Архив".

10. Без налични разрешителни документи е забранено предлагането за продажба на вещи, за които се изисква определен вид разрешение от компетентни органи - например огнестрелни оръжия, боеприпаси, акцизни стоки и др. Не се разрешава публикуването на обяви за предлагане и закупуване на "регистрации" за МПС (свидетелство за регистрация и табели с регистрационен номер).

11. Бутонът "Уведоми за публикация" от форумните инструменти, не е предвиден като средство за връзка с участника, публикувал дадено мнение или тема. Той не може да прочете уведомленията Ви. Това е начин да уведомите администрацията на форума за забелязани от Вас нередности или неточности в публикуваните обяви.

12. Забранява се публикуване на обяви за продажба на МПС или други вещи с наложен запор или други обстоятелства, които пречат на продавача законно да се разпорежда с тях. Такива включват, но не се изчерпват с документи на чуждо име и всякакви "проблеми, не позволяващи прехвърляне" по нормативно установения ред. Съществуващи други тежести върху предлаганата стока (залог, неплатени данъци за минали периоди и подобни) следва да бъдат изрично посочени в обявата.


ВАЖНО !

1. При нарушение на една от горните точки, обявите могат да бъдат изтрити без предупреждение, а авторите на темите да бъдат санкционирани според нарушението!
2. Потребители, за които се установи, че присъстват във Форума само с цел осъществяване на продажби или са проявили крайно некоректно отношение в някоя обява, ще им бъде ограничаван достъпа до раздели Купувам и Продавам дори да спазват абсолютно всички правила на съответните раздели.
3. Прилагането на тези правила започва от датата на тяхното публикуване във форума.
4. Мненията, публикувани във форум "Продавам", няма да се отчитат от брояча на броя публикации.

Спазвайки горните правила, темите и информацията в тях ще са по-лесни за работа и ползване.


Надяваме се, че тези правила няма да Ви затруднят.

Въпроси, свързани с изтрити обяви, може да се задават тук: Защо ми е изтрита темата?

За контакти с модераторите на форум "Продавам", ползвайте лични съобщения
до: Plamen Alexandrov, silverfox, STROILи Malkiya Rumba.

Пожелаваме Ви успешни сделки!

Вижте повече
Вижте по-малко

AMSOIL - двигателни и трансмисионни масла и добавки - в наличност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте!
    SLIP LOCK DIFFERENTIAL ADDITIVE - Тази добавка може ли да се добавя към масло за ЛСД или се добавя в обикновено масло и тогава да наливам в дифа ?
    Suzuki Samurai SJ80
    Suzuki Samurai SJ80
    Toyota LC 70

    Коментар


    • Първоначално публикуван от bvp Преглед на мнение
      Здравейте!
      SLIP LOCK DIFFERENTIAL ADDITIVE - Тази добавка може ли да се добавя към масло за ЛСД или се добавя в обикновено масло и тогава да наливам в дифа ?
      Борка може и в обикнобенно масло за дифове , може да се добавя и в масло за LSD , проблеми няма .
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • Първоначално публикуван от bvp Преглед на мнение
        Здравейте!
        SLIP LOCK DIFFERENTIAL ADDITIVE - Тази добавка може ли да се добавя към масло за ЛСД или се добавя в обикновено масло и тогава да наливам в дифа ?
        Може да го сложиш в масло съответстващо на твоят диф (например GL5) и да си сложиш само добавката слип лок. Ефекта е същия като на скъпо масло специално за диф с лсд.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • Колегите са Ви отговорили много точно. Няма проблем в каквото и да е диференциално масло да се сипе. Успехи
          AMSOIL - The first in synthetics.
          https://ap1shop.com
          0876 00 15 65, 0876 00 15 66

          Коментар


          • Здравейте!
            Какво масло ще ми препоръчате за Фолксваген Пасат, 2000 кубика, дизел, 170 коня, 2012 година производство? Досега е каран с CASTROL LONGLIFE 5W-30, смяната е правена на 25-30 хил. километра. В момента е на около 280 хил. километра, с оригинален катализатор.
            יעבור
            «И това ще мине»

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
              Здравейте!
              Какво масло ще ми препоръчате за Фолксваген Пасат, 2000 кубика, дизел, 170 коня, 2012 година производство? Досега е каран с CASTROL LONGLIFE 5W-30, смяната е правена на 25-30 хил. километра. В момента е на около 280 хил. километра, с оригинален катализатор.
              Здравейте. Маслото, което предлагаме за конкретния автомобил е: https://ap1shop.com/bg/products/amso...la-improved-6/. Единствено съвета ни към Вас е, независимо с какво Лонг лайф масло карате да не го карате по толкова много. На Амсойла също му дават 25 000 мили или година, но това е за някакви идеални условия, като пак е под въпрос. Един от бича на новите двигатели е точно карането толкова много без смяна на маслото. Повечето посредствени масла се разпадат още преди 10 000км, а истинските синтетики (клас 4 и 5) изкарват повече, но пак лабораторните тестовете между 15 и 20 000км. са вече не съвсем добри (натрупана киселинност, разпад на бази и най-вепе наличие на метални частици). Затова съвета ни е, макар производителите на масла да дават 30-40 000км пробег, ако държите на колата си, да сменяте на около 15 000км, а ако карате само и единствено извънградско най-много 20 000км маслото. Успехи
              AMSOIL - The first in synthetics.
              https://ap1shop.com
              0876 00 15 65, 0876 00 15 66

              Коментар


              • Първоначално публикуван от AP1 Преглед на мнение

                Здравейте. Маслото, което предлагаме за конкретния автомобил е: https://ap1shop.com/bg/products/amso...la-improved-6/. Единствено съвета ни към Вас е, независимо с какво Лонг лайф масло карате да не го карате по толкова много. На Амсойла също му дават 25 000 мили или година, но това е за някакви идеални условия, като пак е под въпрос. Един от бича на новите двигатели е точно карането толкова много без смяна на маслото. Повечето посредствени масла се разпадат още преди 10 000км, а истинските синтетики (клас 4 и 5) изкарват повече, но пак лабораторните тестовете между 15 и 20 000км. са вече не съвсем добри (натрупана киселинност, разпад на бази и най-вепе наличие на метални частици). Затова съвета ни е, макар производителите на масла да дават 30-40 000км пробег, ако държите на колата си, да сменяте на около 15 000км, а ако карате само и единствено извънградско най-много 20 000км маслото. Успехи
                Благодаря. По повод интервала на смяна, това е препоръката на производителя, така е сменяно маслото от самото начало на експлоатацията на колата. В момента имам 4 гаранционни коли, смяната на две от тях, Фолсваген и Шкода е на 30 хил., на две Дачии на 20 хил. Възможно след изтичане на гаранцията да почна по-честа смяна.
                Последно редактирано от Skorpion_BG; 21-08-20, 10:45.
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                  Благодаря. По повод интервала на смяна, това е препоръката на производителя, така е сменяно маслото от самото начало на експлоатацията на колата. В момента имам 4 гаранционни коли, смяната на две от тях, Фолсваген и Шкода е на 30 хил., на две Дачии на 20 хил. Възможно след изтичане на гаранцията да почна по-честа смяна.
                  А ако го смениш посредата на интервала сам , има ли начин да разберат ?
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение

                    А ако го смениш посредата на интервала сам , има ли начин да разберат ?
                    А защо да го правя?
                    יעבור
                    «И това ще мине»

                    Коментар


                    • За двигател в добро състояние и след изтичане на гаранцията. Но пък ако смяташ да ги продаваш на 5-тата година или веднага след изтичането на гаранцията - все тая.

                      Факта е че болшинтвото от проблемите на новите мотори, незасивимо от марката, модела и стойността на возилото, идват предимно заради вече откровено абсурдните еко изиквания. Не само че правят "миксери в истерия", ами докарват някои неща до там че като влезе една винарка в някой цилиндър, мотора става тотал щета. Абсурдно тънки сегменти, абсурдно малки допуски, шлайфане и лазерно хонинговане през фланец за да докарат допуските след стягане на главата, и това само и само да докарат уж някаква миниатюрна консумация на масло и ниски blow-by газове, което така и не се случва - пак има откровени масларки, нищо че са нови.
                      Последно редактирано от sparkybg; 11-09-20, 22:10.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        За двигател в добро състояние и след изтичане на гаранцията. Но пък ако смяташ да ги продаваш на 5-тата година или веднага след изтичането на гаранцията - все тая.
                        Пасата е на 300 хиляди и на 9 години. Кара го сина и въобще не се грижи особенно за него. Маслото от 0 километра се сменя на 30 хиляди. Не харчи масло, няма никакви проблеми. Защо трябва да се втелявам за другите коли, които са със същия двигател? И са още в гаранция. Така е написал производителя, така сменя сервиза по гаранция, така сменям и аз.
                        יעבור
                        «И това ще мине»

                        Коментар


                        • Питах защото останах с впечатление, че имаш желанието да сменяш масло на по-малък пробег.
                          Леко недоразумение, не сме се разбрали просто.
                          Който търси , намира !
                          Човекът е човек, когато е на път !

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

                            Пасата е на 300 хиляди и на 9 години. Кара го сина и въобще не се грижи особенно за него. Маслото от 0 километра се сменя на 30 хиляди. Не харчи масло, няма никакви проблеми. Защо трябва да се втелявам за другите коли, които са със същия двигател? И са още в гаранция. Така е написал производителя, така сменя сервиза по гаранция, така сменям и аз.
                            С какво масло караш 30 к км ?
                            Който търси , намира !
                            Човекът е човек, когато е на път !

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

                              Пасата е на 300 хиляди и на 9 години. Кара го сина и въобще не се грижи особенно за него. Маслото от 0 километра се сменя на 30 хиляди. Не харчи масло, няма никакви проблеми. Защо трябва да се втелявам за другите коли, които са със същия двигател? И са още в гаранция. Така е написал производителя, така сменя сервиза по гаранция, така сменям и аз.
                              300000 не е велик атестат за съвременен мотор. Почти всичкия масов "нов внос" е около такива километри, че и повече. Само че като го отвориш след това много добре личи кой с какво масло е карал.

                              А доколкото маслото пък не е велик разход на фона на останалите, дори сменяно на под 10000км, и имайки предвид нашия точно пазар на масла, на който не се знае като купиш нещо дали вътре е сипано същото нещо, което сипват във фирмения сервиз по време на гаранцията, някак ми е по-комфортно да знам че маслото е поне свежо. Горе ти изписах причините, поради които се върви към все по-дълги интервали на смяна - еко простотии. И не е като да е единичен случай производителя в даден момент да ревизира препоръките си, я за самото масло, я за интервалите на смяна, като му докарат няколко вагона гаранционно гръмнали двигателя. Просто вече изпилват всичко докрай, и се случва да прекрачат разумната граница.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • Здравейте,какво масло двигателно препоръчвате за Гранд Чероки 5,7 HEMI 2006?Благодаря.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X