Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
    И Фетел му се извини след състезанието: "Поех сериозен риск, за да изпреваря Марк и може би не трябваше да го правя. Това едва ли ще помогне, за да се почувства по-добре. Искам да му се извиня.“
    Може ли да посочиш източник? Понеже гледах по Скай и Фетел не каза нищо такова на подиума.
    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
    Walter Rohrl
    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

    Коментар


    • От: Формула 1

      Марто, освен на студени и мокри писти, предричам доминация на Мерцедес на писти, които изискват много механичен грип.
      Благодарение на RFIC окачването, имат абсурден тракшън. Това е и причината да щадят гумите.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: Формула 1

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Във Ферари историята е същата, но си фен на Алонсо.
        Препоръчвам ти интервюто с Маса след Австралия.
        Кой пилот има правото пръв да влезе в бокса?
        Няма нужда, спомням си го съвсем ясно. Алонсо с онази си проява си осигури статута на първи пилот. Ама нали уж само във Ферари правели така. Само ти колко пъти си писал в тази тема, че в Макларън нямало такива работи.
        Бай дъ уей на твоя човек има да му пари отзад този сезон. Нико Розберг много добре кара.

        Коментар


        • От: Формула 1

          Прав си, а и Хам още не е на 100% с настройките на този болид. Той и сам си го признава. Не подценявам Нико. Освен това ми е от любимците. Нека си дават зор един на друг, така трябва.

          Грозни са отборните заповеди, особено за нас зрителите, но и отборите си имат техните доводи. Затова писах по-горе, че емоционалната реакция е нормална но не е правилна.


          Ето какво казва Люис:
          Поне му прави чест.

          "We had a big team talk and everyone was fantastic. The team did a great job, and Nico did an exceptional job, showing great maturity. It was a very unique and difficult position for me to be in as well, so I'm going to work hard to make sure we're not in that again. It was difficult for me to stay ahead and not let him past, and it was difficult for him to stay behind. "I wanted to let him past, but we have orders. I said to Ross that I should have let him past, but he said 'Absolutely not. When I tell you this is what I want you to do, you have to stick by it'. So I'm glad I stuck by it and I didn't get into trouble in that sense. But hats off to Nico, he did a fantastic job, and he was driver of the day for me."
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Бе той и Алонсо казва, че ще помага на Маса в борбата за титлата ако е пред него...ама нали не вярваш, че сериозно си го мислят...

            Коментар


            • От: Формула 1

              Историята днес в РБ и Мерцедес беше идентична. Двамата пилоти на Мерцедес се държаха в пъти по-зряло.
              По неписани правила, на пилотите им позволяват да се борят за позиции до последния пит стоп. Нико имаше своя шанс, и въпреки че беше наистина по-бърз и с по-точни настройки от Хам и пестеше повече гумите, особено в края на стинтовете, не успя да се възползва.
              Изпреварва два-три пъти Люис, но той си връщаше позицията на следващата ДРС зона.
              Това което трябваше да направи, е да подготви и направи изпреварване във втората ДРС зона, а след това да отвори гап.
              Решението на Браун беше правилно, особено предвид факта, че и двамата трябваше да пестят гориво и гуми.
              РБ бяха далеч напред,а отзад нямаше конкретна заплаха. Така че, предпочете да замрази всичко и да не се излага пред титулния спонсор.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Ясно бе Саше, бъди сигурен ако Фетъл беше отпред и в Редбул щяха да се държат зряло. Гадничкото беше, че Уебър го излъга отбора му да си промени настройките и така нямаше шанс. Сега може и да не е било умишлено, ама аз не вярвам. По-добре да му бяха наредили да го пусне. От друга страна аз гледам този спорт защото ми създава емоции...което и този път се получи.

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Не съм много сигурен, Мирко. Вебър си е бая тиквеник. Не е като да не е нарушавал заповедите и той.
                  Това което направи Фетел беше наистина глупаво. Както и Хорнер му го каза по радиото. Просто още си е лапе и да си контролира емоциите, не му е силна страна.
                  Ще пусна един клип с тийм радио.
                  Слушай около 15 минута.
                  Излишно е да се оправдава, че не е бил в течение на нещата и да лъже пред медиите, след като разбра много добре и на Уебер му беше потвърдено, че няма да бъде атакуван.
                  Аргументите му имат донякъде основание, заради по-добрата квалификация, но допреди последния пит стоп, Уебер си го победи на пистата. А ако нямаше проблеми с горивото и Нико и Люис щяха да му скочат.


                  Ето:http://www.youtube.com/watch?v=8xppm9tzXc8
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    до TigerHunter

                    Ти се беше раздвоил между Хамилтън и Макларън.Сега по за кой си?На мен Хамилтън взе да ми става все по симпатичен.Колко време мислиш ще им трябва на Макларън да се съвземат?Тоя Рон Денис ми се струва че си е малко диктатор и е вреден за отбора.
                    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Ако оставим За малко настрана Ред Бул и погледнем встрани, доста приятно впечатление правят Форс Индия и Маруся. Форс Индия имат същото темпо като лидерите, трябва им само малко повече надеждност. Маруся засега изглеждат по-близо до Уилямс отколкото до Катерам.
                      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                      Walter Rohrl
                      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
                        Маруся засега изглеждат по-близо до Уилямс отколкото до Катерам.
                        Което трябва да е доста обидно за Уилямс......
                        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Не ги е срам,да дават порно в 10 часа сутринта
                          Николай Миланов

                          "Fear. Fear attracts the fearful… the strong… the weak… the innocent… the corrupt. Fear. Fear is my ally."

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Последвах Люис в Мерцедес, но симпатизирам и на Макларън.
                            Според моите вкусове и разбирания, Хамилтън е най-талантливия пилот на решетката в момента. Вярно, има си своите силни и слаби моменти, но така е със всички. Особено ми харерсва съзряването и улягането му от миналата година насам.
                            За Макларън...доста съм разочарован от решенията на Денис да си гони най-добрите пилоти, и това не е първия случай. Трябваше да вземат Розберг, когато Алонсо напусна, а взеха Бътън. Нищо лично нямам срещу него, добро момче е , но е посредствен пилот и с много ниска интуитивност относно разработването и настройването на болидите. С неговия фийд бек, ще удължат сроковете на съвземането си, но те вече започнаха да се подобряват.
                            Настоящият проблем на Макларън е предното окачване. Ферари се убедиха на собствен гръб колко е трудно да се настрои пул род, работещ в такива екстремни геометрични ъгли.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Нещо в петък сутрин Ред Бул не върви добре с китайска кухня? Половин секунда разлика във вкусовете води до хълцане, май?
                              Голяма почивка, но пак започваме

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                "Времената в петъчните тренировки по принцип се определят от пилотите и отборите във Формула 1 като недостатъчно добра база за категорични изводи относно темпото на отделните екипи. Условията на пистите се променят доста в течение на уикендите и това влияе върху представянето.
                                Техническият директор на Ферари Пат Фрай бе широко усмихнат след края на днешния първи ден тренировки на пистата край Шанхай. Англичанинът бе доволен от топпостижението на Фелипе Маса и добрите резултати на новите елементи, които той елегантно избегна да назове подробно и конкретно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X