До: Кои са най-проходимите обикновени (без 4х4) леки коли?
А сега за моите коли. В момента карам Рено Лагуна - посмъртно не става за извън асфалта.
Преди карах Рено 19 1721 кубика, само 73 к.с., въртящ момент 127 Нм, който се достига при 2750 об/мин.
Баща ми има виличка и лозе до които се стига по 3-4 км черен път. С дълбоки дерета, бабуни, камъни и т.н. 19-ката се справя много добре. На 1-а при 1000-1200 оборота катери доста стръмни баири. Това предполага по-малко лашкане. Сравнително висока е, колесната база не е дълга. Ако се кара както трябва не опира никъде.
А най-странното е, че за 50000 км, всяка седмица ходене по черен път, съм сменил само 1 шарнир. Колата всяка година ходи на преглед на ходовата част
После 6 месеца карах Рено Меган 2,0 113 к.с., 8 клапана, 2000 г. Седан - правен в Турция. Води се че е с по-голям просвет, заради разбитите източноевропейски пътища. И той всяка седмица ходеше до Лозето. Двигателят му и правен на базата на двигателя на 19-ката. Отново има достатъчно въртящ момент в ниските обороти. Колата е висока и също не опира никъде.
А сега за моите коли. В момента карам Рено Лагуна - посмъртно не става за извън асфалта.
Преди карах Рено 19 1721 кубика, само 73 к.с., въртящ момент 127 Нм, който се достига при 2750 об/мин.
Баща ми има виличка и лозе до които се стига по 3-4 км черен път. С дълбоки дерета, бабуни, камъни и т.н. 19-ката се справя много добре. На 1-а при 1000-1200 оборота катери доста стръмни баири. Това предполага по-малко лашкане. Сравнително висока е, колесната база не е дълга. Ако се кара както трябва не опира никъде.
А най-странното е, че за 50000 км, всяка седмица ходене по черен път, съм сменил само 1 шарнир. Колата всяка година ходи на преглед на ходовата част
После 6 месеца карах Рено Меган 2,0 113 к.с., 8 клапана, 2000 г. Седан - правен в Турция. Води се че е с по-голям просвет, заради разбитите източноевропейски пътища. И той всяка седмица ходеше до Лозето. Двигателят му и правен на базата на двигателя на 19-ката. Отново има достатъчно въртящ момент в ниските обороти. Колата е висока и също не опира никъде.

Шкодето си беше доста добре и доста по надеждно от Запорожката.
.
Коментар