Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ринг свободен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение

    Сега - това е било в миналото..Тоест било е така руснаците са си взели поука и са променили нещата... Ама не всички го виждат...

    ...
    Китайските анализатори са изчислили че ако искаш да смажеш конкурент достатъчно е стоката да е 20% по евтина от най ниската цена...
    Тази икономия се получава през северния морски път...
    С други думи : Китайски телевизор минал през северния път трябва да струва 800 лв по евтино...Ако мине през сегашните пътища - 1000 лв....
    Това е плана - заложен е за 10 години да се реализира -- и да закъснее и да е за 12 ---пак става....

    Има ли Европа подобен проект??? Нещо близко?? Нещо наполовина поне? Или считаме че "родител 1" и "родител 2" за голям проект??
    П.П
    Според Мишев - ако северния път се реализира - това няма да засегне България. Нито Италия или южна Европа - ние пак ще си минаваме през Суец. Обаче северна Европа оооооооо ще умре направо...
    Никой повтарям никой по света не може да живее без китайски стоки...

    Темата станала за хуморески, бря?

    Китайски телевизор за 1000 лв.? Че то няма такъв - средната му, максимално надута цена в КМБ е 400 лв.
    Телевизорите са ней-евтината битова електроника в момента. Феноменът се разисква надължо и нашироко в интернета и стига до еднозначния отговор - заради липсата на монопол върху софтуера (при смарт-ТВ, то други вече не знам някой да прави).
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • mishomishev
      mishomishev коментира
      Редактиране на коментар
      Боголюбе цената е примерна закръглена...за по лесно смятане...
      Идеята е че китайска стока транспортирана по северния път - ще бъде 20% по евтина от същата стока транспортирана през Суецкия канал.
      И тези 20% са достатъчно основание целия морски път да се прехвърли - тоест икономически е издържано...
      Аз в момента транспортирам - и точно сега корабите обикалят Африка - познай кой плаща...
      Но като изключим цената - времето на доставка също е сериозен фактор тоест е удължено много...
      Не се хващай за дреболии - гледай главното

  • Ще измрете без телевизори бре 😳
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • ezhko
      ezhko коментира
      Редактиране на коментар
      Такваз гадина в къщи не е влазяла от 2005

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Ти си пътник

  • mishomishev коментира
    Днес, 16:52
    Боголюбе цената е примерна закръглена...за по лесно смятане...
    Идеята е че китайска стока транспортирана по северния път - ще бъде 20% по евтина от същата стока транспортирана през Суецкия канал.
    И тези 20% са достатъчно основание целия морски път да се прехвърли - тоест икономически е издържано...
    Аз в момента транспортирам - и точно сега корабите обикалят Африка - познай кой плаща...
    Но като изключим цената - времето на доставка също е сериозен фактор тоест е удължено много...
    Не се хващай за дреболии - гледай главното
    Те една БАМ (Байкало-Амурска магистрала) не можаха за 60 години да направят, една "Сила Сибири" 12 години я правиха, накрая китайците за 1 година им опнаха една тръба за отсрамване. Какъв Северен Морски Път? 34 кораба годишно минават по официални руски данни според метеорологичния късмет...
    И как ще бастише точно Северна Европа при положение, че точно дотам биха минавали китайски стоки? И какво, ще плащат китайците за "ледоходное обслуживание" ли? Колко? По 7 $ на тон, колкото е сега таксата през Суец? Нещо не са си направили сметката товарищите.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      3 седмици от Гърция до БГто? Мамка му и контейнер,къси му краката.

    • mishomishev
      mishomishev коментира
      Редактиране на коментар
      " 3 седмици от Гърция до БГто? "

      Толкоз Босе - 3 седмици по график ако е... Но често пъти не е по график тоест закъсняват - реалния срок е между 3 и 5 седмици...
      Ако трябва да сме конкретни - големите контейнеровози разтоварват в Турция предимно а не в Гърция.. Като има няколко удобни пристанища. За Българи и Румъния най често това е Текирдаг...
      Та -- контейнера за 20 дни от Китай идва в Текирдаг и още 21 дена от Текирдаг до България - транзитно време Нингбо Варна -по договор 45 дни...
      Ако искаш по бързо - още от Китай се сменя корабната линия - разтоварва в Гърция и оттам с камион до България - но цената скача драстично...
      Долу горе - за 1500 долара Китай Гърция(10 000км) - и още минимум 2000долара за Гърция България 700-1000км
      Забравих - тези 45 дни вече са 60-70 дни.. защото сега заобикалят Африка а не минават през Суецкия канал...

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Ми заслужават да мрьт без телевизори тогава

  • Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение

    Сега - това е било в миналото..Тоест било е така руснаците са си взели поука и са променили нещата... Ама не всички го виждат...

    Руските големи инфраструктурни проекти (които трябва да променят драстично икономиката) .
    1.Атомната енергетика - запазване на световна водеща позиция - защото тока е евтин - дава се приоритет на новите малки атомни блокове - като онзи плаващия дето го закараха на чукотка...
    2. Военно превъзходство --- ами то е видно --- Ланцета и Орешника са достатъчен пример...
    3....
    4...
    5. СМП - ей това е драстично според мен - това е северния морски път...Ако погледнете сводките ще видите че са успели на 60%... а това ще промени драстично северна европа...
    .
    1. Де ги иновациите? С чиповете и със софтуера са 50 години назад
    2. Военното "превъзходство" се крепи на пушечното месо и на ракетно-ядрените сили. Масовото производство на дронове разчита на Китай, едни радиостанции не могат да произведат и се налага да разчитат на баофензи. В реактивните двигатели и авиониката са в миналия век. В управлението на войските и електронното разузнаване - в друга епоха.

    5.За флота да не говорим - не може да осигури безопасност в Балтийско и Черно море, какво остава за СМП?

    "Нещата" не се променят за година-две - искат се няколко века систематична, упорита и непрекъсната работа, като икономиката е средство, а не самоцел.

    ПС Нещата не седят никак розово и на Запад. Но даже и с техните темпове на разруха е необходимо бая време докато "настигнат" руснаците.
    ППС А китайците докато се ориентират за вярната посока и ще им свършат ресурсите.

    Коментар


    • Мишев не си е пил хапчетата и го е хванала логореята. Или е предозирал.

      Коментар


      • mishomishev
        mishomishev коментира
        Редактиране на коментар
        Абе да ти кажа - има нещо такова и може да си прав...отивам да си ги пия тия хапчета..
        Не виждам особен смисъл да споделям толкова много... Няма да ме разберат затова мисля да поспра...
        Народа не иска да мисли - иска лесносмилаема информация чалга и ....
        Затова сме на този хал..

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Не е само това, и с лесна информация не става,не го смила народа,едно си баба бае…….

    • Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
      А китайците докато се ориентират за вярната посока и ще им свършат ресурсите.
      Ще измре целокупният китайски народ?
      Щото това е единственият им и най-важен ресурс.
      Но... още един прилеп изпуснат в Ухан или друга подобна лаборатория и може да се окажеш прав.
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Достатъчно е населението да понамалее за да настъпи хаос поради невъзможност да се поддържа наличното построено. А този процес вече е в ход и без вирусите да помагат.
        Последно редактирано от ezhko; 10-02-25, 15:12.

    • mishomishev коментира
      Днес, 20:41
      Абе аз ли неясно говоря вие ли не знаете ситуацията??

      Елементарни(кръчмарски)сметки :
      Европа (а и света) не може без евтините китайски стоки. Китайците имат специални финансови отдели дето правят сметки и според тях 90% от стоките (обемно тегло срещу стойност) попадат в горната категория.
      Тоест за да може китайската стока да се купува и да е конкурентна - трябва да се смята крайната цена тоест при клиента..а не в Китай. За да е конкурентна стоката - трябва или стоката да е много евтина или транспорта да е евтин...или и двете...
      В случая северна европа получава евтините стоки чрез кораби които минават през Суец после средиземно море обикалят и Гибраталския проток и накрая отиват горе в северна европа...Тоест пътя е по дълъг съответно по скъп транзитното време е по дълго... На практика Италия Гърция Испания получават по бързо по евтино китайска стока. Северна Европа получава по скъпо и с 2-3 седмици по късно(това също са пари).
      Ако обаче се тръгне по северния път - нещата драстично се променят. Германия Англия ще получат много много по евтино китайска стока и МНОГО ПО БЪРЗО... ако ли пък корабите тръгват от северните китайски пристанища(над Шанхай) ехееееее - пътя става 2 пъти по кратък...ама това е много бе...в крайна сметка това значи по конкурентноспособни...
      И... тънкия момент е че този път ще бъде във владение на руснаците... тоест те ще решават...
      Това което говори Боголюб за 34 кораба годишно - това първо не е вярно и второ ще се промени бързо... много много бързо... Допреди 2-3години долара беше цар а сега вече пазаруваш директно в юани и имаш сметка в юани... Това беше немислимо преди
      МОЖЕ без евтините китайски стоки. Като опре яйцето до г@за, ще стане ясно. Сега как се оправяме в клета Ойропа без евтините китайски електромобили, а? Ще плащаме скъпо , ама-ха, научили се на евтинкото, ами ще се отучим и това е.
      Загледай битовата електроника - всеки втори телевизор (те затова са по-скъпи, де ) е правен в Полша, всеки трети компютър - в Румъния или Чехия. За турската битова техника няма да отварям дума.
      Прав си, че китайците са вече поне половин век напред в техническо и инфраструктурно отношение в сравнение с Европа, некви чудеса се случват там, но това не е повод да се самоубием, нали?

      А данните за трафика по "СМП" са руски, ако толкова не можеш да ги намериш, да ти потърся аз? Според maritime.bg имаме "рекордно увеличение през 2024 г.": "През 2024 г. са осъществени и рекорден брой транзитни преминавания – 92 – и е поставен рекорд по отношение на превозените транзитни товари – над 3 млн. тона..."

      За сравнение - през Суецкия канал преминават над 23 000 кораба годишно, превозващи общо 1,4 милиарда тона товари...
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • mishomishev
        mishomishev коментира
        Редактиране на коментар
        Боголюбе - ако става дума за политика и право - аз те слушам - защото обикновенно си прав...
        Ама за производство и търговия слушай мен... имам диплома практикуващ съм - производствен инженер съм и затова казвам така :
        Няма и не съществува производство в Европа където да не участва китайски части продукти елементи. Няма бе човек. Н-Я-М-А - не познавам такова.
        Пример :
        Всичката електроника като елементи идва от Китай - тука се сглобяват.. или на модули и тука се асемблират... или някакви други детайли...
        И все повече производствените машини са китайски...
        Сещаш ли се като стана епидемията? Това няма онова няма... великите европейски производители се оказаха гола вода - нищо няма като запаси в техните складове - всичко е отвън...

      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Мишо,
        Ще се изненадан, без колко от нещата около нас може да се живее съвсем комфортно. Много малко от произвежданите в Китай неща са от съществено значение и повечето от последните могат са се произвеждат спокойно и в достатъчни количества в Европа.

    • Без някои китайски произведения със сигурност ще минем без проблеми. Например долните. Снимките са правени от Боголюб Младши в Шънджън (предполагам Мишев знае за агломерацията и за какво иде реч):

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240603_154531.jpg Прегледи:0 Размер:298.6 КБ ID:6988108
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240603_140022.jpg Прегледи:0 Размер:374.7 КБ ID:6988109
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240603_141318.jpg Прегледи:0 Размер:287.1 КБ ID:6988110
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240603_150618.jpg Прегледи:0 Размер:323.2 КБ ID:6988111
      Иначе вече почти няма надписи на английски - на китайски и на РУСКИ са

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Pinchu_conf.jpg Прегледи:0 Размер:203.6 КБ ID:6988112

      Но си е фЧепЕтляващо, де, няма две мнения:

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:_DSC5604.jpg Прегледи:0 Размер:325.1 КБ ID:6988113
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:_DSC5620.jpg Прегледи:0 Размер:342.1 КБ ID:6988114
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • kartechar
        kartechar коментира
        Редактиране на коментар
        Бах тоа автосалон, то гаче ли е локомотивно депо!

    • И един въпрос към Мишо. Оправят ли се и как без евтините китайски стоки:
      - японците?
      - южнокорейците?
      - ъ-ъ-ъ тайванците?
      - австралийците?
      - новозеландците?
      За последните две нации мога да ти кажа как - идват китайци и изкупуват местните фирми. И произвеждат на място. Родно, отечествено. Като "Волво", "MG", "Лотус", "Пирели" и индийците с "Роувър".
      Виж на "Големия Дувар" у нас не му провървя, ама то на родна почва такива не никнат.
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • mishomishev
        mishomishev коментира
        Редактиране на коментар
        "идват китайци и изкупуват местните фирми. И произвеждат на място"

        Да те питам :
        Аз също правя тук в България производство. То е организирано по следния начин :
        Предварително съм начертал модулите и съм си платил на китайски завод да ги направи. От втори завод вземам корпусите. От трети завод вземам други работи... Срам ама даже опаковките поръчвам на 5 завод(защото има картон стиропор найлони).
        Накрая всичко това се произвежда в България.
        Абе събира се асемблира се - сглобява се модулите и се напасват регулират и настройват...
        Това "сглобяване" производство ли е?! Как мислиш?

        Какво изделие е това? Европейско или китайско?
        Аз производител ли съм?? Какъв съм?

        Как да ти обясня... Не си наясно с нещата...Всичко което казваш е истина ама:
        Китаеца изпълнява точно китайската директива (за първоизточниците) и той няма проблем да направи завод за Волво в Швеция примерно...
        НО...... Този завод също ще асемблира(сглобява) и успеха на този завод ще зависи от евтините модули които ще се внесат... Това е решаващо за успеха..

      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        Всичко това - добре. Но каква е крайната цел на упражнението? И дали постигането и ще е полезно за тези, които са я поставили и техните наследници?

    • Как да ти обясня... Не си наясно с нещата...Всичко което казваш е истина ама:
      Китаеца изпълнява точно китайската директива (за първоизточниците) и той няма проблем да направи завод за Волво в Швеция примерно...
      НО...... Този завод също ще асемблира(сглобява) и успеха на този завод ще зависи от евтините модули които ще се внесат... Това е решаващо за успеха..
      Да не искаш да кажеш, че "Волво" събират колите си от части на предварително разглобени в Китай китайски автомобили? Както правеше "Made in Ловеч" великата фабрика на Гриша Ганчев, заради която ме баннаха едно време? (Щото точно това се опитах да обясня, тука като ми скочиха). Или, айде да не е от разглобени изделия, но всяка част, както и проектирането, идва от Китай?
      Сега остава да кажеш, че всички компоненти на "Ленд Ровърите" се правят от-до в Индия, а в Англия само ги сглобяват - тука има една Секта, дето моментално ще се превърне в "Assasin`s Creed" и ще те намери, внимавай

      Както правилно Ежко отбеляза по-горе - ФАЩ не са фалирали защото всички японски производители си нацвъкаха фабрики там още преди 40-50 години и произвеждат своите марки ТАМ с ТЕХНИ работници, за ТЕХНИЯ пазар.
      В зависимост обаче се озовават същите ФАЩ, когато "Интел", "Епъл", "Тесла" и пр. си изнасят своето производство в Китай. Защото трудът е многократно по-евтин, няма синдикати, няма регулациЙ и т.н., които ужасно оскъпиха производството в Европа и в САЩ.
      Но-о--о, дяволът не е толкова ... червен и не е китайски дракон.

      Дай пример за:
      - китайски атомен реактор - къде са монтирани, колко GW произвеждат;
      - китайски самолетни двигатели - кои марки използват такива, кои авиокомпании летят с китайски самолети, кои производители (Боинг, Еърбъс, Сухой, Илюшин?) монтират китайски двигатели на своите самолети;
      - за корабни двигатели няма да питам, за да не усложнявам нещата. Все пак Бенцбоса може да сподели колко яхти с китайски двигагели е карал...
      - но може да попитам за сондажно оборудване, минно-добивна техника, за прочутите "Американски компресори" на бат`Боеко в газопроводите.
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • mishomishev
        mishomishev коментира
        Редактиране на коментар
        Добре де имам следния въпрос:
        Ти сам каза че в Полша произвеждат телевизори които биле по скъпи от китайските ? Нали ?
        Знаеш ли как се произвеждат? Или да ти кажа аз??
        Дисплея примерно идва готов от...от някъде... платката също идва от... абе от друг завод специализиран само електроника и насищане...
        Корпуса който е от пластмаса ? Бас държа че идва от някоя малка фирма която е специализирана в леене на пластмасови изделия...
        Сега всички тези неща се събират в завода в Полша и се сглобява телевизора...
        Как мислиш какъв е дела на китайски компоненти?? Защото според мен е 99% ....
        Това производител ли е??
        Аз знам отговора НО ИСКАМ ДА ПИТАМ това ЕВРОПЕЙСКИ производител ли е и това европейски продукт ли е???

        Я да дам друг пример - който е по фрапиращ за мене(щото за телевизорите е ясно). На ново Мазерати счупих преден фар... Нашето представителство нямаше и каза месец и половина доставка?!? Имах италианско говоряща жена до мене и се обадихме директно в Италия и съвсем открито си казаха НЯМАТ фар в наличност ще чакаме месец...
        Боголюбе - Мазерати което се сглобява в Италия получава фаровете си от Китай... Ми то... колко модула още получава как мислиш???
        А знаеш ли че Китай има фирма която е специализирана САМО и единствено за Мазерати ?? Всичко имат... В наличност...
        Според мен Волво БМВ Мерцедес Ауди абе всички бе - всички имат модули от Китай... Единственото което можем да обсъждаме това е примерно от цялата кола - какъв е дяла на китайците... аз се хващам на бас че е повече от 50%...

      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        Случаено да знаеш какъв процент от 4nm чипове в Света се произвежда в Китай? или от 2nm ?
        Или колко пъти използват ракетите си носители ? Един път? Два пъти? или 15 пъти
        много пропаганда консумираш - води до запек... на мозъка

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Гагич в Ловеч правеха с китайските дувари това което преди това с Москвич . Още в по старо време и с Рено в Пловдив .

    • Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
      Не си фанатик, ама си мечтател. Ако нещо липсва на Русия (и почти винаги и е липсвало), то е управленски ресурс. От варязите, през Петър и Екатерина, до наши дни си внасят такъв от чужбина. "Богата е земята ни, но няма в нея ред. Елате и ни владейте..." Управленската им практика е застинала на нивото на късния феодализъм и няма как да е иначе, когато управленската надстройка и управляваното мнозинство са с различна култура и ценности.
      В момента се борят да останат поне единна федерация и засега губят играта. Соц. лагера го предадоха, защото не можеха да го управляват. Подобно и със Сърбия и със Сирия.
      Ако ни вземат. то ще е за да ни продадат пак - този път на турците.

      Като ще им гледаме "доктрините", нека погледнем официалната им пропаганда относно България - предатели, воювали с тях, нашите освободители, и през двете световни войни. Турци по кръв и цигани като манталитет.

      Анадънму?

      ПС Европейците и англосаксите не са се закахърили за нашето добро. Стадионите и другите глупости са предтекст да плащат на местните компрадори за разрушаването на енергетиката, образованието, културата, промишлеността и армията. И за продажбата на безценица на земята и природните ресурси.
      ППС Китай не е по-различен от Русия, просто имаше досега късмета да трябва срещу СССР.
      ПППС Най-тъпото, което може да направим (и правим) е да се разделим на лагери на чия страна да воюваме, вместо да събираме тихо сили да пазим собствената си територия от съседите, ресурсите - от междунарадните пирати, а културата и образованието - от чуждите мисионери.
      Много от това е вярно, разбира се забравяш, че са оцеляли нации които са имали морални ценности.
      В 'твоята борба' не се забелязват ценности, само изгоди.... това е друг път към унищожението на нацията.

      СТРАННО, но досега като си писал, ти предимно подкрепяш РФ, или поне си срещу нападнатите.... 'Ако на Вуте му е зле, на Нане няма да му стане добре'... ерго когато загуби Украйна за България ще е доста по-зле ...

      най-много 'твоите виждания' ми напомнят за амишите - изолационизма обаче просто значи упадък, технологично изоставане и бягство на младите от страната.
      Последно редактирано от Гаврил Груев Хлътев; 10-02-25, 22:12.

      Коментар


      • ezhko
        ezhko коментира
        Редактиране на коментар
        "Зад всяко меле седят поне двама идиота и поне един негодник". Да седиш далеч от такова нещо не е изолационизъм, а здрав разум. Не подкрепям нито някой от идиотите, нито негодника. И призовавам да не тикаме голите си задници, където си мерят големите пишки, за да не ни "обидят" многократно.

      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        когато по-голяма страна напада по-малка и си реже на парче територии - КОГАТО не вземеш отношение - значи го подкрепяш.... А малка България да подкрепя подобни действия си е чисто самоубийство. Да не се подкрепи Украйна е против националния интерес на България. Утре Гърция, Турция , Румъния или Русия ще си поискат изконните територии от нас.
        Питай Армения колко се разчита на думата на Русия за 'братска дружба'
        Който не вярва - да си спомни Гърция и България през ВСВ. Сега българки ходят да работят в Гърция, защото моментната изгода през 1941 г ни струва и досега да сме по-бедни от Гърция.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Така е даже и великите американци заявиха че помощ без пари няма . В краен случай ще и оберат природните ресурси които са останали под неен контрол . Така е трябва да вземем отношение . Същото като лидера по демокрация САЩ . Трябва да им съдерем колкото се може повече пари .
        Последно редактирано от sek.1; 13-02-25, 08:44.

    • Мишо, отговорѝ ми за самолетните двигатели, за атомните реактори, за компресорите на Бойко, стига си раздувал за евтини битови компоненти. Ми нали тука правехме авто-тапицерии за "БМВ" ? И кво стана? БМВ ще загинат без нашите тапицерии или европейският автопром ще умре, ако тука престанат да им правят кабелните снопове? А, и понеже електрониката е много важна в съвременния автомобил, значи ли, че понеже тука има мощности на "Вистеон", "Мелексис" и тия дето пуснаха кепенци в Плевен, както и "Сумитомо", разни други подобни, че в Европа автомобилите са... български? Би трябвало да си много добре осведомен колко възли за водещи марки автомобили се произвеждат в Клета Майка България. Хидравликата например.

      Голямото предимство на Китай са изключително сръчните, схватливи и работливи хора - не само бачкатори във "Фокскон" и подобни, но и учени, лаборанти, инженери и т.н. Всеки един от тях обаче при първа възможност вазира в някоя "бавноразвиваща се" западна страна.

      Би трябвало да ти познаваш достатъчно добре, но ако не си разбрал - китаец-патриот НЯМА Оперирани са от такива чувства. Може да бъдат високомерни, да се подиграват на черни, индийци, на "дългоносите" (имаха си такава дума за бялата раса), но никакви партийни или национални "директиви" не изпълняват доброволно, а само от страх. И нямат никакво намерение да превземат света ни със стоки, ни "со кур@ц" © всичко което правят е само за пари.
      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

      Коментар


      • mishomishev
        mishomishev коментира
        Редактиране на коментар
        "самолетните двигатели, за атомните реактори, за компресорите на Бойко"
        Честно казано за самолетните двигатели не знам - не съм ги учил не искам да говоря какво пише тука и там ами само от личен опит
        За атомните реактори - това е некоректно сравнение...трябва да знаеш китайските икономически директиви и ще разбереш...
        Пак става дума за първоизточниците (това е фундаментална основа - оттук тръгва цялата икономическа философия).
        Просто казано : Русия притежава смазващо превъзходство за атомна енергетика .Към днешна дата според доктрината тя притежава първичните суровини за атомна енергетика после притежава технологията да ги преработи после да построи атомна централа и не на последно място - имат решение за отработеното гориво... Сиреч са затворили цикъла - отвсякъде... Сещаш ли се един дребен факт за Франция? Дето изкупувала(направо го е крала) урана от бедна африканска страна? Франция е сериозна ядрена сила - НО... вече няма да има суровини без пари. Ай сега да я видя колко е силна...
        Компресорите на Бойко - тук също не съм много в час .. мисля че става дума за специалните компресорни станции без които не може да се придвижи газа по тръбите.Те наистина не са китайски НО... но ..вече може и да са китайски...доказано...
        Моите аргументи за това: Руснаците имаха също проблеми с тези турбини и компресори (мисля че на Сименс бяха) и дадоха някакъв дефект и спряха.Заради санкциите производителя нямаше как да ги поправи. Тогава руснаците ги проектираха и изработиха техен такъв продукт и го заместиха.. Тоест вече е заместен и работи. Предстои да се докаже във времето но на прима виста - проблема е решен...
        Може би трябва да напиша основите на китайските икономически директиви (руските са подобни) - и тогава много неща ще се разберат и ще станат ясни... Странно ми е защо не се знаят - как ще победиш конкурента след като толкова малко знаеш за него??
        Все още по света битува мнението че ние Европа сме велики ...а това не е вярно - ние вече сме на нивото на Африка...
        https://www.youtube.com/watch?v=AMCemIB6BwY

    • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Е, решенията на КС действат занапред, така, че няма да повлияят на вече взети решения. Другото зависи от Боеко и Шиши. Те в момента се ослушват напрегнато в посока Тръмп и не знаят накъде да си завъртят задниците. Насмете ли Тръмп Матушка - Величие НЯМА да влезнат. Насмете ли Украйна - ще влезнат за сметка ПРЕДИМНО на ППДБ (да, точно така ще стане - ще разкарат техни депутати).

      Величие, според няколко изпуснати реплики в публичното пространство от осведомени хора са креатура на Кръга "Брод" и генерал Стоимен Стоименов. Ще играят, както им наредят свыше.
      Кръга брод са си в схемата с РИСИ, Дугин, Малинов и тнт ... или тнтм беше

      Хубавото на рашките е, че и диверсиите им са като технологиите им... 'най-големите микросхеми са от СССР '
      ей говна - БРОД е в средата в дясно
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:brod467500785_122155759400279416_6562412517300950205_n.jpg Прегледи:0 Размер:149.7 КБ ID:6988174

      Коментар


      • Лично за мен са притеснителни първичните работи. Някакси, акцентът е върху трийсет и петте начина да сготвиш картофи- соте, ама ако някой ни обели картофите. Същото и, ако ни спре водата и тока за една седмица. Приемаме прекалено много неща за даденост, а те не са.
        В индустриален мащаб, въпросите с чипове, технологии, навигации, ядрена енергетика... губят всякакъв дългосрочен смисъл без ония черноработници в сянка, дето се занимават с пречистване на силиций, обогатяване на уран, някакъситаммодерен литий, детобилмногомодереннапоследък...а те не са много и намаляват.
        Ама, аз държа технологията и развойната дейност в ръцете си. Оле, майко!
        Много по- лесно е да изнесеш мръсното производство на "майна си китайна", а после да въведеш в твоята си къщичка ЗБУТ, Социални, Въглеродни, Еко, Био- прочее стандарти. Схемата е- вий ще ни бачкате, ний ще ви плащаме. Вие се гърчите, ние си живеем.
        По подобни схеми, все някъде и нещо гърми.
        Малко са отнесох- извинете!
        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

        Коментар


        • Гаврил Груев Хлътев
          Гаврил Груев Хлътев коментира
          Редактиране на коментар
          Последните 5 000 години си е било така - умните имат технологии, а тия със суровините имат здрав гръб за да копат

      • Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
        ... Схемата е- вий ще ни бачкате, ний ще ви плащаме. Вие се гърчите, ние си живеем.
        По подобни схеми, все някъде и нещо гърми.
        Малко са отнесох- извинете!
        Схемата е успешна поне 2000 години, ако не и доста повече. Римски, Поднебесни, Могулски (не моНголски, нали) империЙ са работели на същия принцип - някъде в периферията се гърчат и добиват зърно, памук, коприна, злато и т.н., а в Метрополията пирове и оргиЙ. После идва колониалната система - същия принцип - суровините се добиват с къртовски или направо робски труд някъде, а в Европата танцуват валсове по приеми и балове. Сега поне се дават някакви пари срещу мръсния труд.

        Но според Мишо колониите технологично са задминали Метрополиите и ще ги схрускат и глътнат всеки момент. И ? Къде ще си продават тъй високотехнологичните стоки тогава?
        Или-и-и си правят илюзиЙ, че те ще седнат да пият-пеят-и-eб@т, а ние и другите поробени евроГейци ще им бачкаме (също тъй успешно както те го правеха преди да ни поробят?) и ще ги хрантутим? Егати излъганите камилчета ще станат.

        Повтарям - целта на Китай не е завладяване на света. Те толкова хиляди години не са го направили и сега няма да се пънат да го правят. Няма прочее, да завладяват и Сибир, както им се иска на "нездравите соросоЙдни сили". Ще си вземат Тайван, там малко от руския Дальний Восток, дето си е било тяхно и толкова.
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X