Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що така?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Що така?

    Свинщайн.

    Ръжда в картера може да се случи поне по два начина:
    1. Дълъг престой, конденз (който е по-тежък от маслото)
    2. Маслото да смъква ръждата от детайли, които са по-горе и често се оголват

    Коментар


    • От: Що така?

      В такъв случай е безсмислено да качвам снимки на други чаркове на същия двигател, но все пак ще го направя

      Риза:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:270720111128.jpg
Прегледи:1
Размер:169.4 КБ
ID:5407753 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:270720111127.jpg
Прегледи:1
Размер:98.5 КБ
ID:5407754

      п.п. Двигателя до последно е работил, това не са ръжди от застояване и т.н.

      По-скоро ключа от барачката е някъде в темата с антифризите
      The Flat Earth Society has members all around the globe.

      Коментар


      • От: Що така?

        Според мен тези шупли са били там още от отливането, а гадния антифриз само ги е демаскирал.

        И ръждата в картера няма общо с изядените ризи.
        А доколко е сигурно, че е ръжда това в картера? Дали не е някаква друга гняс?
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Що така?

          Имаше дискусия, ако сложиш пропилен-гликолов антифриз на двигател, който е за етилен-гликол, какъв е резултатът. Тук някъде почва да става топло... Някъде трябва да имам и обратния ефект - как е разядено леглото на термостатите от грешен антифриз.
          The Flat Earth Society has members all around the globe.

          Коментар


          • От: Що така?

            Като гледам тая дупка в средата и сравнително равномерната корозия до пръстена ... нещо ме чопли, че няма да е само до състава на антифриза. Как изглежда съседната риза?
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Що така?

              Все се чуди дедо поп, някой преслушал ли е антифриза с pH-метър? Изключена ли е вероятността за саботаж?

              Коментар


              • От: Що така?

                Дали? Или тясно място между цилиндрите с кофти обтичане и лека склонност към локално завиране. А ако е материала не е бил съвсем читав, ай честито
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: Що така?

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Все се чуди дедо поп, някой преслушал ли е антифриза с pH-метър? Изключена ли е вероятността за саботаж?
                  Правим такива анализи, които включват не само PH-то.



                  Приложения анализ не е за конкретния двигател, а само пример. Изключваме конструктивен дефект, това е единствения аварирал двигател от цяла серия такива. Но понеже Ви стана интересно, ще се постарая да събера подробности по случая
                  The Flat Earth Society has members all around the globe.

                  Коментар


                  • От: Що така?

                    Първоначално публикуван от Liebherr4eto Преглед на мнение
                    Правим такива анализи, които включват не само PH-то.

                    [ATTACH=CONFIG]493610[/ATTACH]
                    Този сигурно е бил малко мътничък и разреден с чешмяна вода, но иначе бива.

                    Коментар


                    • От: Що така?

                      Процеса, причинил тези щети по двигателя е т.нар. "кавитация" и е в резултат от използването на неподходящ антифриз и вода в конкретния случай.
                      The Flat Earth Society has members all around the globe.

                      Коментар


                      • От: Що така?

                        Кавитацията може да причини това само на лопатките и направляващите на помпата, отчасти и по корпуса й. Които са останали метални де, защото навлизат пластмасите. По ризите няма условия за кавитация.

                        Коментар


                        • От: Що така?

                          Подкрепям. Няма от какво да се случи кавитация в цилиндровия блок, ако и резултатите да имат подобен външен вид. И да, това е резултат от неправилен състав на охлаждащата течност - но не защото е различен гликол, а защото е имала други нерегламентирани съставки.

                          Коментар


                          • От: Що така?

                            Не мога да взема отношение. Диагнозата е поставена в завода - производител на двигателите. Мога да изискам подробен доклад - обосновка на това тяхно становище, но ще е на немски и ще ми отворите твърде много работа, за превод и т.н. Така че приемам, че сте прави
                            The Flat Earth Society has members all around the globe.

                            Коментар


                            • От: Що така?

                              Може ли леко да допълня темата, обаче от моята област:








                              Въпроса е ясен- Що така?
                              Последно редактирано от dedoKoko; 19-09-12, 11:19.
                              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                              Коментар


                              • От: Що така?

                                Някой май си е надценил разстоянието на опорите ...
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X