Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Алтернативна техника, свободна енергия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Алтернативна техника, свободна енергия

    Системата не е в пода на вагона, а в пода на коридорите на гарата. И не, не дава смислени количества електричество, за сметка на това подът е поддатлив и затруднява ходенето. Но някой е взел правителствено поощрение.

    Все пак, Япония не е чак толкова далече.

    Ако е във вагона, същата енергия (никаква) могат да я съберат от окачването - вместо амортисьори.

    Коментар


    • От: Алтернативна техника, свободна енергия

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Системата не е в пода на вагона, а в пода на коридорите на гарата. И не, не дава смислени количества електричество, за сметка на това подът е поддатлив и затруднява ходенето. Но някой е взел правителствено поощрение.

      Все пак, Япония не е чак толкова далече.

      Ако е във вагона, същата енергия (никаква) могат да я съберат от окачването - вместо амортисьори.
      Трябва да поразучим.Въпросът беше,че точно в пода на вагоните на метрото се намират тия шашми.Питаше се какъв ефект се използва-1.доплеров,2. и 3. не помня и 4.-на пиезокристалите,формулиран малко по-другояче.

      Коментар


      • От: Алтернативна техника, свободна енергия

        Бафмаму, до Стани Богат ли опряхме, като източник на информация...
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Алтернативна техника, свободна енергия

          Еее, тефчо, не си прав. Мещера даде пример с играта защото просто там е чул за този проект.
          А като прочетох за пиезокристалите първата ми рекция беше, че ей сега ще му обясня... това дето го е обяснил Спарки в следващия пост. Чак ме хвана яд, че ме е изпреварил

          Мещер, нали си чувал за колите с онези спирачнио системи които като действат зареждат акумулатора. Тази енергия която се подава към акумулаторите малко преди това е била взета от горивото. Почти същото е и с влакчето в метрото.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Алтернативна техника, свободна енергия

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Еее, тефчо, не си прав. Мещера даде пример с играта защото просто там е чул за този проект.
            А като прочетох за пиезокристалите първата ми рекция беше, че ей сега ще му обясня... това дето го е обяснил Спарки в следващия пост. Чак ме хвана яд, че ме е изпреварил

            Мещер, нали си чувал за колите с онези спирачнио системи които като действат зареждат акумулатора. Тази енергия която се подава към акумулаторите малко преди това е била взета от горивото. Почти същото е и с влакчето в метрото.
            Хубуу де,Кольо!Просто поддържам темата.
            И подсещам,че хората не дремят.Търсят.А който търси,в крайна сметка ,намира./ не ме бъзикайте какво намира/

            Коментар


            • От: Алтернативна техника, свободна енергия

              Добре де, КЕРС-а не акумулира ли енергия при спирането. Аз така знам, въпреки че не си представям как точно...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                Този КЕРС май даваше едни 80 коня при ускоряване.
                Чак се замислих как ще ги даде толкова много, но Ф1 не е място дето да приказват празни глупости. Та може и да е вярно.

                Иначе-да КЕРС действа точно по този начин-акумулира енергия която събира при спирането, но как и по какъв начин после я добавя към въртящия момент от двигателя-не знам.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Добре де, КЕРС-а не акумулира ли енергия при спирането. Аз така знам, въпреки че не си представям как точно...
                  Акумулира, ама мижаво количество. За повече трябват големи акумулатори, а за такива в болид не само че няма място, ами и тежат. А и всяка система си има лимити. Няма да видиш електрическа без класически спирачки. Колкото и да регенерира, не може всичкото. Има топлинни загуби, има загуби от триене, от въздушно съпротивление и куп други.

                  ПП: поне единия вид КЕРС е просто генератор, вързан към двигателя. Като има излишък (спиране на двигател) зарежда акумулатор. Като има недостиг и пилота натисне копчето - върти двигателя. При електрическите истории не е голям проблем за кратко време да пуснеш голям въртящ момент. Проблема е в какво да се съхрани енергията. На всичките електро коли това им е проблема - големите и тежки акумулатори.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                    Те и при болидите не са много леки, по техните стандарти. Към 40 кила. Явно, въртейки генератора при спиране, се увеличава и ефекта "моторна спирачка"... Не знам дали е мижаво, ама да развърже +60-80 коня, макар и за секунди...явно не е толкова мижаво.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      Те и при болидите не са много леки, по техните стандарти. Към 40 кила. Явно, въртейки генератора при спиране, се увеличава и ефекта "моторна спирачка"... Не знам дали е мижаво, ама да развърже +60-80 коня, макар и за секунди...явно не е толкова мижаво.
                      Ми, мижаво е. Няма достатъчно голям резервоар за енергия, а и ако трябва да може да се ползва за по-дълъг период, или без прекъсване (като основен двигател на електромобил), самия генератор/електродвигател ще е в пъти по-голям и тежък, а акумулаторите ще тежат около тон, примерно, за пробег 500км, сравним с такъв на кола с ДВГ. До толкова ни стигат технологиите към момента.

                      ...и най-важното - без специална станция се зарежда за часове. Със специална станция - за над 30 минути обикновено. Значи минимален престой на електростанция за презареждане - половин час, и то ако има свободен спец контакт.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                        Бе то Ф1 е люпилня на новости в автомоблостроенето, та нищо чудно да има нещо екзотично невиждано досега.
                        Но електромотор от 80 коня си е доста сериозна машина, при това тежка.
                        Още ми е чудно как ги постигат тези коне при минимално тегло.
                        Дали пък няма някакъв механичен акумулатор? Върти ми се простата идея за мощна пружина която се навива, и после е способна да отдаде енергията си доста бързо. При това няма да е много обемиста и тежка.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          ...и най-важното - без специална станция се зарежда за часове. Със специална станция - за над 30 минути обикновено. Значи минимален престой на електростанция за презареждане - половин час, и то ако има свободен спец контакт.
                          Като бях малък бяха ми подарили една книжка. Вече не си спомням точната тематика, но имаше картинка с обяснение как в бъдещето електроавтомобилите вместо на бензиностанцци ще ходят на станции за обмен на акумулатори. С помощта на някакъв механизъм се вади изтощения акумулатор, и се слага друг-вече зареден. Така смяната няма да продължава дълго. Поне ще е съизмеримо със сегашното чакане за зареждане.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                            http://bg.wikipedia.org/wiki/KERS
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                              Я, каква интересна тема съм пропуснал.

                              По темата. Перпетум мобиле се прави елементарно. Писал съм някъде на друго място във форума за моята идея за вечна моторетка, безплатна енергия и т.н. Хрумна ми докато ремонтирах един от юпиесите в офиса. Пускаме юпиеса да работи от батериите. В изхода му свързваме едно зарядно за акумулатори и го свързваме към тия на юпиеса - за да ги зарежда. От другите изходи на цитираното устройство си консумираме енергия. То пък си зарежда батериите. Те пък захранват всичко. Безкраен цикъл...
                              Ще помоля да не обсъждате идеята ми с външни хора, тъй като смятам да я патентовам.

                              Малко в страни от темата - прави ми впечатление, че всички модератори участвали в нея са в отбора на песимистите. Заговор, конспирация, знам ли какво е, но бие на очи...
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • От: Алтернативна техника, свободна енергия

                                [QUOTE=Кольо;1454827]Дали пък няма някакъв механичен акумулатор? [QUOTE]

                                Уилямс разработват механична КЕРС-система, базирана на маховик, който се върти с над 20000 оборота от 3-4 години вече. Явно имат проблени с теглото още, но за догодина ще решават, дали да ползват него, или електрически КЕРС. Системата е пробвана успешно в състезание на някакво Порше май беше, и работи. Дори Поршето беше победило май. Та има измислена такава система. "Fly Wheel" ли я наричаха, нещо от тоя род.
                                Последно редактирано от TigerHunter; 26-02-11, 22:37.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X