Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Митове от социализма

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Митове от социализма

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    В противотежестите има олово точно толкова , колкото и "кутията с електричеки уреди" е електрокар.Токова като количество са и познанията на станкович по електро и мото кари.Навярно ги е виждал по радиото!!!!

    Невероятно е как хора дето си нямат и понятие от нещо пишат с такава категоричност пълни тъпотии.
    Само заради правилата за форума съм толкова любезен.

    За НЕВЕЖИТЕ ДРАСКАЧИ-България да 1990г беше най-големият производител на подемно-транспортна техника в света.
    Само пловдивдкия завод "Рекорд" произвеждаше по 110 машини на ден.Беше най-големия завод за кари в света.
    Сега произвежда по 300 мотокара на година.Естествено това стана не без помоща на "специалисти" и "разбирачи" като пишещия по-горе "колега".
    Апропо , тези 300 кара стигат на завода за да се издържа доволно.Представете си какви печалби са се генерирали някога....
    Темата е "митове от социализма". Че имаше такъв мит(за мотокарите), имаше, аз лично съм го чувал. Че не е вярно(мотокарите си бяха добри), не е. Как успяхте да се скарате...
    П.П.И калкулатора е българско произведение а в момента...но проблемът не е само от сега. Смърта е заложена от соц. система още при създаването им.

    Коментар


    • #32
      От: Митове от социализма

      Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
      Темата е "митове от социализма". Че имаше такъв мит(за мотокарите), имаше, аз лично съм го чувал. Че не е вярно(мотокарите си бяха добри), не е. Как успяхте да се скарате...
      Аз не желая да се карам с никого, но и не мога да наблюдавам как се говорят идиотщини.
      Най-малкото в случея се прави долна подигравка с труда на много хора , произвеждали и създавали тези кари...
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #33
        От: Митове от социализма

        Придържай се към темата, а не прави прибързани изказвания и неподготвени заключения за компетентноста на участниците във форума.

        Поздрави и нищо лично!
        Техниката в ръцете на дивака е парче желязо.
        Dacia Duster 4WD

        Коментар


        • #34
          От: Митове от социализма

          Все пак темата е МИТОВЕ Остава да се хванем да спорим и дали минотавъра е съществувал
          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

          Коментар


          • #35
            От: Митове от социализма

            Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
            Все пак темата е МИТОВЕ Остава да се хванем да спорим и дали минотавъра е съществувал
            Пък като стана дума за минотавъра сетих се, че живеел в лабиринт !
            Оспамвайки се сам, питам се дали древните лабиринти погледнати отгоре не приличат на схемата на платка..? или пак си въобразявамъ

            Коментар


            • #36
              От: Митове от социализма

              Първоначално публикуван от sir Borko Преглед на мнение
              Пък като стана дума за минотавъра сетих се, че живеел в лабиринт !
              Оспамвайки се сам, питам се дали древните лабиринти погледнати отгоре не приличат на схемата на платка..? или пак си въобразявамъ
              Не, ако са еднослойни трябваше да са по-подредени, за да има и маса по тях
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #37
                С тия неща шега не бива!

                С тия неща шега не бива!

                Публикувайте отговор

                Коментар


                • #38
                  От: Митове от социализма

                  Първоначално публикуван от sir Borko Преглед на мнение
                  1. Една електрическа крушка харчи повече ток при светването си, отколкото с часове после !
                  Ако гледаме моментните стойности това не е съвсем невярно. Тъй като металите имат положителен температурен коефициент (с нарастване на температурата нараства съпротивлението) то в студено състояние нажежаемата жичка има в пъти по малко съпротивление от колкото при нормален работен режим. Тъй като при включване съпротивлението е малко, тока през жичката е голям (това става за части от секундата разбира се) до достигане на работната температура и респективно покачване на съпротивлението. Това е и причината в повечето случаи крушките да "изгарят" именно в момента на включване.
                  Горното се отнася само за крушките с нагреваема жичка.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Митове от социализма

                    Навремето баща ми е карал с камиона от Тракторния завод в Карлово до пристанище Варна новички верижни тракторчета (ТЛ 45 мисля се водеха),където са товарени на кораба със скрападжийската щипка-сами си направете изводите дали са били нужни на купувача за работа или само за метала.Та не е изключен факта и с електро и мотокарите да е имало аналогични случай.Пък и какво му е лошото стига завода да е излизал на печалба от това.Да ама не е обикновенно,както казваше бай Петко Бочаров.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Митове от социализма

                      Спора за мотокарите... за какво са купувани/изкупувани... Само ще преразкажа чутото, от хора, работили в КЕМ "Карло Луканов".. А то е, че действително първоначално мотокарите са били изцяло чугунени. Става дума за детайлите, които са играли роля на противотежест на подемника... По-късно са почнали да "помпят" разни бетонни смеси на тези места... Не искам да коментирам кой и какво, но някой се е "усетил" за "нещо". Надявам се нововъведението да е било с градивна цел, каквито цели бяха по ония времена...
                      Публикувайте отговор

                      Коментар


                      • #41
                        От: Митове от социализма

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Tази ТУРБОГЛУПОСТ може да иде в темата за "бисерите на неуките капиталисти"!
                        Както е писал по-горе един колега темата е "Митове от социализма"!
                        Ако беше "Извадки от Отчетно-изборното събрание на завод "Рекорд"- Пловдив,
                        на всеки тук осъмнил се в качеството на родното соц. производство би трябвало да се търси ако не съдебна, то поне партийна отговорност.

                        Колко съм капиталист, може би колкото Вие колега, комунист. А относно степента на образованост - не икам да коментирам. Все пак съм получил образованието си преди 89та година и съм работил в два подобни на горе цитирания завод/ включително и в Карловски тракторен завод/
                        Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                        0894328706

                        Коментар


                        • #42
                          От: Митове от социализма

                          За мен най-парадоксалното при социализма беше, че масите се хранеха в столове.
                          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Митове от социализма

                            За какви митове говорите бе, че той целият строй си беше мит в главите на масите които се хранеха в столовете.Ама поне не бяха гладни,масите де.Е за някой си беше манна небесна ама това е за друга тема.
                            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                            Коментар


                            • #44
                              От: Митове от социализма

                              Да оспамя спама - чугуна има плътност около 7.8, бетона - около 1.8-2 (не помня точно). При равни други условия, няма ли да станат малко нещо нетсабилни мотокарите с бетонни противотежести? Или поне трябва да са с 3,5 пъти по-голям "задник"...
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Митове от социализма

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Да оспамя спама - чугуна има плътност около 7.8, бетона - около 1.8-2 (не помня точно)....
                                Бетон: 2 400 kg/m3
                                Чугун : 7 200 kg/m3

                                Бетон + железни примеси предполагам по-скоро...
                                Публикувайте отговор

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X