До: Сузуки среща в Копривщица 28-29 Март
Постепенно борбата добиваше все по кален вид. Навигатора също не изоставаше от модата.
Това е новата мода в автомобилостроенето. Оказа се че състезателните коли трябвало постепенно да се удървят в пряк и преносен смисъл.
И най сетне в общата група.
Със Самурайте не се майтапете...
На следващия ден времето беше превъзходно. Дъжда и мъглата ни посрешнаха още с излизането от Копривщица.
Идеята беше да прескочиме Същинска Средна гора и минавайки през
Панагюрище да продължиме в посока София.
Мераклиите за тази разходка се оказаха не много. От дума на дума се организира една група в състав Мишо-Витара, Фани-Тойота, DJ-Сепуко, Миро-Самурай, Дявола-Самурай, Спас(Ники)- Джими и моята тракторка.
На места снега беше коварен, дълбок, на места заледен на други мокър тежък и кален в долната си част. Мечта!
Постепенно борбата добиваше все по кален вид. Навигатора също не изоставаше от модата.
Това е новата мода в автомобилостроенето. Оказа се че състезателните коли трябвало постепенно да се удървят в пряк и преносен смисъл.
И най сетне в общата група.
Със Самурайте не се майтапете...
На следващия ден времето беше превъзходно. Дъжда и мъглата ни посрешнаха още с излизането от Копривщица.
Идеята беше да прескочиме Същинска Средна гора и минавайки през
Панагюрище да продължиме в посока София.
Мераклиите за тази разходка се оказаха не много. От дума на дума се организира една група в състав Мишо-Витара, Фани-Тойота, DJ-Сепуко, Миро-Самурай, Дявола-Самурай, Спас(Ники)- Джими и моята тракторка.
На места снега беше коварен, дълбок, на места заледен на други мокър тежък и кален в долната си част. Мечта!
Коментар