Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Още едно мнение от руски форум:

    Първоначално публикуван от Goodwin_spb
    Да пользовался я всеми видами этих блокировок.
    По самоблокам - ду, штука полезная, но в болоте никак не помогают, т.е. им нужна достаточно высокая скорость вращения чтобы срабатывать. В колее помогают, значительно, в болоте бесполезны.
    Передняя при этом сильно мешает ехать по асфальту, т.е. перед выездом на асфальт лучше отрубить хабы, иначе есть шанс уехать прямо на повороте (срабатывает и замыкает колёса).

    По принудиловкам, очень низкое качество. Строили мы 3 машины на Ладогу (газик, уаз и Витару XL-7), все на вояках с принудиловками, вобещем было 5 компектов и все они были разные по размерам, никакой унификации, другой редуктор и полуоси, если что накроется то что делать непонятно. Всё кривое-косое, вобщем мрак! Опять же пользоваться ими надо с большой осторожностью (не говоря о удобстве пользования тросиковым включением которое ещё надо придумать как оубстроить или колхозить электро, что непозволительно на бездорожье), иначе останешься без оригинальной полуоси или сам редуктор кончишь (а примеры такие были и не у новичков а чемпионов России по трофи рейдам).

    Я не говорю что военмосты это плохо, не в коем случае, это уникальная разработка, вобщем-то я поставил бы их в одну линейку с лапландерами и пинцгауэром, несомненно! Просто качество изготовления очень сильно хромает...
    http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/v...=102644#102644
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      Хора всякакви, мнения също. Точно този е от класа не знаем, не можем но пък мнения даваме... Как ли нито аз нито някой от другите хора тук с блокировки не разбрахме че имат проблем на асфалта? Даже и Стефан който е голям враг на блокировките веднъж му пробутахме да кара един УАЗ с блокировки и в двата моста и то с включени хъбове, направи кръгче по планински път с лед и не успя да разбере че кара с блокировки докато не му казахме... Има категория хора на които никога нищо не им е в ред (важи и за блокировките)
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #48
        Много е полезно, пък и правилно хората които искат да си монтират блокировки, но са потънали в размисли(дали да, или не), да четат внимателно постовете на колегите във форума, които са с блокировки, все пак имат по-голям опит и практически наблюдения

        П.П.Както някъде писах из темите, три години караме с БТР-ви.На двата джипа НЯМА НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, но на бордовата задният не издържа, все пак се товари значително повече, и затова се замислям за Уазкова блокировка в задният мост
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #49
          блокажи

          Привет на всички и за много години.
          Не ми остана много време да отговоря и затова сега пиша малко набързо.
          Карам с блокажи вече 3 месеца. И преден и заден. Купени са от Русия и монтирани във Варна. Мога да ви кажа, че на асфалт и на мокро до момента не съм усетил разлика в поведението на колата. Е сняг още не съм виждал.
          В кал промяната е повече от приятна.
          Но голямата разлика е в изкачванията. Колата се катери като торен бръмбар. Впечатляващо е, но и доста опасно както се оказа преди няколко седмици. При едно елементарно качване, допуснах предницата да започне да " топа" и в резултат на това носа на колата се издигна и Уаза застана в положение на изстрелване като совалка. Вертикално на горе. При връщането към земята от въртенето на гумите и от доста агресивния грайфер доведоха до тежки повреди по предницата на колата и в раздатката. Скъсах вторичен вал като солета. Може би ако нямаше блокажи щеше да превърти някоя гума и да се размине, но това е само моя догадка.
          Уви снимки няма, защото жена ми беше заета да пищи, а в ръцете на Чуров нямаше фотоапарат. Другият извод е " Карайте винаги с колан". Не се знае кога ще потрябва. Ако нямах колан, щях да се намеря в багажника на Уаза.
          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
          NULLA TENACI INVIA EST VIA

          Коментар


          • #50
            Какъв ти е блокажа ?

            Коментар


            • #51
              Блокажи

              Винтови, блокират до 70%.
              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
              NULLA TENACI INVIA EST VIA

              Коментар


              • #52
                До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                Никакво повишаване на нивото на шума в Патриота както и никаква забележима промяна на разхода. За мен всичко е ОК така че другата седмица и Хънтъра ще се сдобие със същия модел самоблокиращ диференциал.
                Прощавай, палцови самоблокираща касета на диференциала ли имаш впредвид ? Моят ГАЗ 69 го получих без диференциал - без корона,пиньон,касета.Така и така ще купувам всичко това,разликата от 80 лева между обикновенна касета и самоблокираща не ме бърка,но все пак не знам дали няма да си вкарам таралеж в гащите със този самоблокиращ диф.

                Твоят съвет ?

                Коментар


                • #53
                  До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                  Не за Патриота са винтови. Преди да решиш помисли много добре за какво ползваш джипа. Какъв е теренът на които караш основно?? камък, глина, чернозем, равнинен, планински, странични наклони и прегледай още един път мненията във форума. Не слагай без да си абсолютно убеден , че са ти необходими.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                    Благодаря !

                    Почти към 100 % мнението ми клони към решението да не слагам блокаж.Всъщност като се замисля,едно колело няма как да боксува,трябва да боксуват две.Едно на задният мост,и едно на предния.Тоест въртящият момент го липсва поради "стрелба във въздуха" .Нали в раздатъчната кутия няма диференциял между двата моста ? Тоест само едно колело не може да боксува.Защото ще го издърпат двете на другият мост. Налучквам ли нещо ?

                    Коментар


                    • #55
                      До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                      Много си прав за едното колело ама просто незнаеш колко е лесно и 2 да забоксуват
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                        Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                        Благодаря !

                        Почти към 100 % мнението ми клони към решението да не слагам блокаж.Всъщност като се замисля,едно колело няма как да боксува,трябва да боксуват две.Едно на задният мост,и едно на предния.Тоест въртящият момент го липсва поради "стрелба във въздуха" .Нали в раздатъчната кутия няма диференциял между двата моста ? Тоест само едно колело не може да боксува.Защото ще го издърпат двете на другият мост. Налучквам ли нещо ?
                        Налучкваш - диагонално увисване
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #57
                          Re: До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                          Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                          Благодаря !

                          Почти към 100 % мнението ми клони към решението да не слагам блокаж.Всъщност като се замисля,едно колело няма как да боксува,трябва да боксуват две.Едно на задният мост,и едно на предния.Тоест въртящият момент го липсва поради "стрелба във въздуха" .Нали в раздатъчната кутия няма диференциял между двата моста ? Тоест само едно колело не може да боксува.Защото ще го издърпат двете на другият мост. Налучквам ли нещо ?
                          Диагоналното увисване ( окантарване и т.н. ) се случва по-често отколкото си мислиш. Дори и на невинни на пръв поглед места.
                          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                          NULLA TENACI INVIA EST VIA

                          Коментар


                          • #58
                            До: Re: До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                            Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                            Диагоналното увисване ( окантарване и т.н. ) се случва по-често отколкото си мислиш. Дори и на невинни на пръв поглед места.
                            Ами,разколебах се,вече.Обаче как да позная палцови дали е с "остър" блокаж,тоест е бетееров,или е от тези правени за ГАЗ с по леки наклони на каналите.
                            Не мога да събера плюсовете и минусите,не става математик от мен.Износват ли се бързо тези палцовите ? И как се държи един поизносен сравнен с нов ? По късно зацепва ли,когато е износен ?

                            Коментар


                            • #59
                              До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                              Някаде беше написано,че живота на дифа е съизмерим с живота на другите агрегати на автомобила ама колко е вярно аз незнам

                              А истински диф може да намериш ама цената му е колкото 3 БТР-ски
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #60
                                До: Re: До: Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

                                Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                                Диагоналното увисване ( окантарване и т.н. ) се случва по-често отколкото си мислиш. Дори и на невинни на пръв поглед места.
                                Така е ! Но един съвет от мен - научи се да използваш инерцията на автомобила ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X