Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Kaishin
    можеш ли да ми кажеш спорд теб някой недостатък на 100%, управляема
    Да разбира се, и не само един. Например кара се, иде непознато препятствие. Не знаем още колко е зле. Когато разберем вече сме затънали. Като сме затънали лошо, включваме и двете блокировки и затъваме още по-лошо! Следващ пример, караме по заблатена повърхност, без блокировки е много зле, всяко превъртане на колело е последно а с включени 100% принудителни още по-зле, не може да се управлява колата никак и прочие... А да не говорим че за бързо каране съвсем не стават... увеличават многократно шанса за чупене и прочие... напоследък Долфи затова съвсем забрави за предния блокаж на Г-то - общо взето използването му в екстремна обстановка е 99% грешка и мълниеносно чупене... Та така, няма идеални решения...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Венцислав Петров
      Първоначално публикуван от Kaishin
      можеш ли да ми кажеш спорд теб някой недостатък на 100%, управляема
      Да разбира се, и не само един. Например кара се, иде непознато препятствие. Не знаем още колко е зле. Когато разберем вече сме затънали. Като сме затънали лошо, включваме и двете блокировки и затъваме още по-лошо!
      не съм съгласен, това важи за кал пясък където аз не използвам блокировки, а винаги когато застана на някакъв вид кантар в който2 от гумите имат слаб тракшън мога да пусна само 1 блокировка и да тръгна все едно не съм спирал , за чупенето спецялно мога да каже че ако се използват разумно и се пази до известна степен много трудно можеда се счупи вземам за пример мен досега не съм счупил никоя блокировка но си има няколко трика, а мисля че съм се навирал в доста екстремни места бих предложил да направим тест на няколко джипа с различни блокировки и без на едно избрано место за да можем всички да видим предимствата и недостатъците

      Коментар


      • #18
        Бе, и принудителните са една мръсотия, не е истина. И от Краз полуоските ще счупят. Те имат по-скоро главно достойнство, едно. Че няма да се включат когато не трябва и няма да натворят куп глупости. Като тия които се намесват в управлението когато не си им го искал.

        Коментар


        • #19
          Активните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
          Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от kinex
            Активните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
            Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
            Абсолютно вярно, пък и поне на мен ми харесва че всичко при тях става плавно и без резки промени удари дръпвания и тн...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Kaishin
              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
              Първоначално публикуван от Kaishin
              можеш ли да ми кажеш спорд теб някой недостатък на 100%, управляема
              Да разбира се, и не само един. Например кара се, иде непознато препятствие. Не знаем още колко е зле. Когато разберем вече сме затънали. Като сме затънали лошо, включваме и двете блокировки и затъваме още по-лошо!
              не съм съгласен, това важи за кал пясък където аз не използвам блокировки, а винаги когато застана на някакъв вид кантар в който2 от гумите имат слаб тракшън мога да пусна само 1 блокировка и да тръгна все едно не съм спирал , за чупенето спецялно мога да каже че ако се използват разумно и се пази до известна степен много трудно можеда се счупи вземам за пример мен досега не съм счупил никоя блокировка но си има няколко трика, а мисля че съм се навирал в доста екстремни места бих предложил да направим тест на няколко джипа с различни блокировки и без на едно избрано место за да можем всички да видим предимствата и недостатъците
              Всеки има своите предпочитания и маниер на каране. Както по-горе съм написал няма блокировка само с предимства или само с недостатъци. Като е застанала колата на кантар само 100% блокировка може да помогне което е и нейното предимство. Но вие пишете че на кал и пясък не ползвате блокировки... Е аз например точно там ползвам например. Защото диагонално зависване с Тойота 80 е нещо което не съм сигурен че някога ще ми се случи...

              Няма нужда да събираме много джипки за тестове. В момента имаме 11 броя за тестове в които само Детроит локер няма сложени... всичко друго е налице. А това което пишете вие гледате от гледна точка Мерцедес Г. Да при него поради крайно малките ходове точно такъв е маниера на каране но при повечето други 4х4 не е. И е факт че на Мерцедес Г-то не случайно са му сложили тези блокировки, те конструкторите много добре знаят какво правят... Нашето Г съвсем не мога да си го представя без блокировките..
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от kinex
                Активните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
                Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
                Имат и повече от един недостатък. Например малко по-горе kaishin го е посочил - не могат да предадат 100% усилие на едната гума само...! Няма блокировки без недостатъци...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Активните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
                  Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
                  всъщност, повече от един.... никога не сработват на 100%, никога не знаеш колко точно са зацепили и дали са сработили. затова не ги харесвам. става дума фабричните ЛСД . еатон пози лок би трябвало да е по различно, но не знам, не съм карал
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                    Първоначално публикуван от kinex
                    Активните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
                    Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
                    Имат и повече от един недостатък. Например малко по-горе kaishin го е посочил - не могат да предадат 100% усилие на едната гума само...! Няма блокировки без недостатъци...
                    Мисля че той имаше впредвид Вари-лок или Хидра-лок, те са 100%
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #25
                      Хе. Това едното. Ами как хубаво се опичат като видят зор ... Още няма случай някой да си е буксувал весело на воля половин ден с те таквоа.

                      Коментар


                      • #26
                        Виското се опича, ама хидралоците не, щото просто спират да приплъзват в един момент и да се нагряват също. Нагряват се само докато имат някаква степен на блокировка различна от 100%. Пък и който боксува половин ден явно няма нужда от блокаж а от лебедка.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Стефане повярвай тропат ми каретата дори и тях не мога да счупя
                          би било интересно да направите тест на место където примерно Г класата без блокаж закъсва и без инертна сила, и с другите видове лсд ...

                          Коментар


                          • #28
                            Блокират толкова процента колкото и един обикновен съединител може да блокира. Пък и 90% да са пак е достатъчно да те прекарат от там където ще минеш и с твърд блокаж.
                            Последните модели имат вместо геро помпа електрическа вилка и реакцията е мигновена. Не знам обаче от къде ELSD взима информация за оборотите на гумите. Ако е от АBSа кофти.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от митко
                              Първоначално публикуван от kinex
                              Активните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
                              Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
                              всъщност, повече от един.... никога не сработват на 100%, никога не знаеш колко точно са зацепили и дали са сработили. затова не ги харесвам. става дума фабричните ЛСД . еатон пози лок би трябвало да е по различно, но не знам, не съм карал
                              Малко по-горе всъщност не съм прав. Нямам на разположение всички възможни блокировки, всъщност като се замисля май даже и не съм пробвал всякаквите вариации и разновидности...които са наистина много...
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Стефан
                                Хе. Това едното. Ами как хубаво се опичат като видят зор ... Още няма случай някой да си е буксувал весело на воля половин ден с те таквоа.
                                Къде видя ГрандЧероки с варилок да боксува полвин ден. Само там ги има.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X