Първоначално публикуван от Kaishin
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Блокировки за УАЗ - практически наблюдения...
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да разбира се, и не само един. Например кара се, иде непознато препятствие. Не знаем още колко е зле. Когато разберем вече сме затънали. Като сме затънали лошо, включваме и двете блокировки и затъваме още по-лошо! Следващ пример, караме по заблатена повърхност, без блокировки е много зле, всяко превъртане на колело е последно а с включени 100% принудителни още по-зле, не може да се управлява колата никак и прочие... А да не говорим че за бързо каране съвсем не стават... увеличават многократно шанса за чупене и прочие... напоследък Долфи затова съвсем забрави за предния блокаж на Г-то - общо взето използването му в екстремна обстановка е 99% грешка и мълниеносно чупене... Та така, няма идеални решения...
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
не съм съгласен, това важи за кал пясък където аз не използвам блокировки, а винаги когато застана на някакъв вид кантар в който2 от гумите имат слаб тракшън мога да пусна само 1 блокировка и да тръгна все едно не съм спирал , за чупенето спецялно мога да каже че ако се използват разумно и се пази до известна степен много трудно можеда се счупи вземам за пример мен досега не съм счупил никоя блокировка но си има няколко трика, а мисля че съм се навирал в доста екстремни места бих предложил да направим тест на няколко джипа с различни блокировки и без на едно избрано место за да можем всички да видим предимствата и недостатъцитеПървоначално публикуван от Венцислав ПетровДа разбира се, и не само един. Например кара се, иде непознато препятствие. Не знаем още колко е зле. Когато разберем вече сме затънали. Като сме затънали лошо, включваме и двете блокировки и затъваме още по-лошо!Първоначално публикуван от Kaishinможеш ли да ми кажеш спорд теб някой недостатък на 100%, управляема
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Бе, и принудителните са една мръсотия, не е истина. И от Краз полуоските ще счупят. Те имат по-скоро главно достойнство, едно. Че няма да се включат когато не трябва и няма да натворят куп глупости. Като тия които се намесват в управлението когато не си им го искал.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Активните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Абсолютно вярно, пък и поне на мен ми харесва че всичко при тях става плавно и без резки промени удари дръпвания и тн...Първоначално публикуван от kinexАктивните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Всеки има своите предпочитания и маниер на каране. Както по-горе съм написал няма блокировка само с предимства или само с недостатъци. Като е застанала колата на кантар само 100% блокировка може да помогне което е и нейното предимство. Но вие пишете че на кал и пясък не ползвате блокировки... Е аз например точно там ползвам например. Защото диагонално зависване с Тойота 80 е нещо което не съм сигурен че някога ще ми се случи...Първоначално публикуван от Kaishinне съм съгласен, това важи за кал пясък където аз не използвам блокировки, а винаги когато застана на някакъв вид кантар в който2 от гумите имат слаб тракшън мога да пусна само 1 блокировка и да тръгна все едно не съм спирал , за чупенето спецялно мога да каже че ако се използват разумно и се пази до известна степен много трудно можеда се счупи вземам за пример мен досега не съм счупил никоя блокировка но си има няколко трика, а мисля че съм се навирал в доста екстремни места бих предложил да направим тест на няколко джипа с различни блокировки и без на едно избрано место за да можем всички да видим предимствата и недостатъцитеПървоначално публикуван от Венцислав ПетровДа разбира се, и не само един. Например кара се, иде непознато препятствие. Не знаем още колко е зле. Когато разберем вече сме затънали. Като сме затънали лошо, включваме и двете блокировки и затъваме още по-лошо!Първоначално публикуван от Kaishinможеш ли да ми кажеш спорд теб някой недостатък на 100%, управляема
Няма нужда да събираме много джипки за тестове. В момента имаме 11 броя за тестове в които само Детроит локер няма сложени... всичко друго е налице. А това което пишете вие гледате от гледна точка Мерцедес Г. Да при него поради крайно малките ходове точно такъв е маниера на каране но при повечето други 4х4 не е. И е факт че на Мерцедес Г-то не случайно са му сложили тези блокировки, те конструкторите много добре знаят какво правят... Нашето Г съвсем не мога да си го представя без блокировките..
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Имат и повече от един недостатък. Например малко по-горе kaishin го е посочил - не могат да предадат 100% усилие на едната гума само...! Няма блокировки без недостатъци...Първоначално публикуван от kinexАктивните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
всъщност, повече от един.... никога не сработват на 100%, никога не знаеш колко точно са зацепили и дали са сработили. затова не ги харесвам. става дума фабричните ЛСД . еатон пози лок би трябвало да е по различно, но не знам, не съм каралПървоначално публикуван от kinexАктивните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Мисля че той имаше впредвид Вари-лок или Хидра-лок, те са 100%Първоначално публикуван от Венцислав ПетровИмат и повече от един недостатък. Например малко по-горе kaishin го е посочил - не могат да предадат 100% усилие на едната гума само...! Няма блокировки без недостатъци...Първоначално публикуван от kinexАктивните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
							
						Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Виското се опича, ама хидралоците не, щото просто спират да приплъзват в един момент и да се нагряват също. Нагряват се само докато имат някаква степен на блокировка различна от 100%. Пък и който боксува половин ден явно няма нужда от блокаж а от лебедка.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Блокират толкова процента колкото и един обикновен съединител може да блокира. Пък и 90% да са пак е достатъчно да те прекарат от там където ще минеш и с твърд блокаж.
Последните модели имат вместо геро помпа електрическа вилка и реакцията е мигновена. Не знам обаче от къде ELSD взима информация за оборотите на гумите. Ако е от АBSа кофти.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Малко по-горе всъщност не съм прав. Нямам на разположение всички възможни блокировки, всъщност като се замисля май даже и не съм пробвал всякаквите вариации и разновидности...които са наистина много...Първоначално публикуван от митковсъщност, повече от един.... никога не сработват на 100%, никога не знаеш колко точно са зацепили и дали са сработили. затова не ги харесвам. става дума фабричните ЛСД . еатон пози лок би трябвало да е по различно, но не знам, не съм каралПървоначално публикуван от kinexАктивните (прогресивни) LSD имат само един недостатък. Трябва им време са да сработят на 100%. Не повече от времето което е нужно да се просегнеш и да натиснеш копчето на твърдия блокаж но все пак ...
Караш ги на всякакъв терен без да ги мислиш.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Къде видя ГрандЧероки с варилок да боксува полвин ден. Само там ги има.Първоначално публикуван от СтефанХе. Това едното. Ами как хубаво се опичат като видят зор ... Още няма случай някой да си е буксувал весело на воля половин ден с те таквоа.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар