До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control
Не,бе,виж исках само да кажа,че всяка с-ма си преценя за себе си как да работи,според ситуацията. А не мигачите да определят колко силно ще свири радиоти,схвана ли ми идеята? Иначе всяка с-ма за подпомагане на шофьора ,при различните марки,дори и модели, е толкова различна,че ги свръзва кажи-речи само името. На СФ–то тракшъна се включва още на 900 оборота,стига да има поне 1(е нормално,де ) гума без сцепление. Не позволява на колелото да прави дори четвърт оборот. На око изглежда,като че удря спирачка на всяка 1/8-ма оборот,което е добре. Или иначе казано,не е „муден“ тракшън контрол. Като му забия педала в пода,а има гума(гуми) без сцепление,оборотите сами „играят“ от ~1600об/мин до ~3500об/мин. Също така не винаги се включва това за саморегулирането на оборотите! Ако държиш на около 1800об/мин си седи така и само бие спирачките,ако натиснеш педала до пода почва да си прави своите си истории.
А ето едно клипче с включен и изключен тракшън контрол. Първо е изключен,после включен. Първо върти само една предна и една задна гума,полсе всичките. Е,не се изкачва,но беше издълбал вече,а и се вижда ,че отодлу е някакво калоподобно. Само за улеснение- тракшъна е изключен до 36-та секунда,оттам нататък е включен.
Не,бе,виж исках само да кажа,че всяка с-ма си преценя за себе си как да работи,според ситуацията. А не мигачите да определят колко силно ще свири радиоти,схвана ли ми идеята? Иначе всяка с-ма за подпомагане на шофьора ,при различните марки,дори и модели, е толкова различна,че ги свръзва кажи-речи само името. На СФ–то тракшъна се включва още на 900 оборота,стига да има поне 1(е нормално,де ) гума без сцепление. Не позволява на колелото да прави дори четвърт оборот. На око изглежда,като че удря спирачка на всяка 1/8-ма оборот,което е добре. Или иначе казано,не е „муден“ тракшън контрол. Като му забия педала в пода,а има гума(гуми) без сцепление,оборотите сами „играят“ от ~1600об/мин до ~3500об/мин. Също така не винаги се включва това за саморегулирането на оборотите! Ако държиш на около 1800об/мин си седи така и само бие спирачките,ако натиснеш педала до пода почва да си прави своите си истории.
А ето едно клипче с включен и изключен тракшън контрол. Първо е изключен,после включен. Първо върти само една предна и една задна гума,полсе всичките. Е,не се изкачва,но беше издълбал вече,а и се вижда ,че отодлу е някакво калоподобно. Само за улеснение- тракшъна е изключен до 36-та секунда,оттам нататък е включен.
Коментар