Обява

Свий
Няма добавени обяви.

100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

    Не,бе,виж исках само да кажа,че всяка с-ма си преценя за себе си как да работи,според ситуацията. А не мигачите да определят колко силно ще свири радиоти,схвана ли ми идеята? Иначе всяка с-ма за подпомагане на шофьора ,при различните марки,дори и модели, е толкова различна,че ги свръзва кажи-речи само името. На СФ–то тракшъна се включва още на 900 оборота,стига да има поне 1(е нормално,де ) гума без сцепление. Не позволява на колелото да прави дори четвърт оборот. На око изглежда,като че удря спирачка на всяка 1/8-ма оборот,което е добре. Или иначе казано,не е „муден“ тракшън контрол. Като му забия педала в пода,а има гума(гуми) без сцепление,оборотите сами „играят“ от ~1600об/мин до ~3500об/мин. Също така не винаги се включва това за саморегулирането на оборотите! Ако държиш на около 1800об/мин си седи така и само бие спирачките,ако натиснеш педала до пода почва да си прави своите си истории.
    А ето едно клипче с включен и изключен тракшън контрол. Първо е изключен,после включен. Първо върти само една предна и една задна гума,полсе всичките. Е,не се изкачва,но беше издълбал вече,а и се вижда ,че отодлу е някакво калоподобно. Само за улеснение- тракшъна е изключен до 36-та секунда,оттам нататък е включен.


    Последно редактирано от Dino; 07-12-09, 15:54.
    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
    Volkswagen Bora AKL

    Коментар


    • #47
      До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение

      Накрая даже някой се изхили.
      Ма може и да е възторжено.

      Коментар


      • #48
        До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

        А то такива дето се хилят винаги ще има.
        Добре е обаче че прогреса не зависи от тях.
        Защо иначе още щяхме да сме с волски впряг.

        Коментар


        • #49
          До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

          ще цитирам
          "Я застрял сразу, как только мы оказались в карьере. Первым не выдержало сцепление. Запахло жареным. Потом призналась в беспомощности противобуксовочная система, заставив тормозные колодки лупить по дискам в режиме «боев без правил». Третьей сдалась муфта подключения задней оси. Перегрелась и оставила меня наедине с передним приводом. Приехали, выключил зажигание, сижу, остываю. И зачем тогда 380 дизельных Нм?"

          От тук http://media.club4x4.ru/926-dizelnyj...vne-dorog.html

          Мисля че всичко бе казано

          Коментар


          • #50
            До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

            Ако беше и на подходящ език, освен казано щеше да е и разбираемо.

            Понякога имам чувството че незнанието на руски ми е спестило страшно много грешки.

            Коментар


            • #51
              До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

              Няма по богата душа и език от славянския.
              Предстявям си пък ако беше на сръбски ....

              Коментар


              • #52
                До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Ако беше и на подходящ език, освен казано щеше да е и разбираемо. ...
                В превод на подходящ език:

                Затънах веднага щом се оказахме в кариерата. Първи се предаде съединителят. Замириса на изгоряло. След това призна безпомощността си системата против буксуване, която накара накладките да пердашат по дисковете в режим "бой без правила". Трета се предаде муфата за включване на задната ос. Прегря и ме остави насаме с предното предаване. Дотук бяхме, изключих запалването, седя и чакам да изстина. И за какво са ми 380-те дизелни Nm?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                  Няма СУВ/кола/тролей и каквото и да е с многодисков съединител,включващ задната ос,който да не прегрява. То така си му е зададено,кажи-речи още от чертожната дъска. Просто това е СЪЕДИНИТЕЛ,а не твърда връзка. Нормално е да се загрее,тук идва обаче съществената разлика. Докато на някои коли/сувове с мн.дисков съединител,трябва само да почакаш да изстине (всичките коли с Borg-Warner,например) ,при други (Халдексите),трябва да смениш и маслото. При първите (B-W) такова просто липсва и затова само чакаш да изстине и караш,но всички знаем какво става с маслото,като се "свари". Ама то и в "Ръководство за експлоатация" си го пише това,де. Малко се отклонихме от темата.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #54
                    До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                    Не се самоутешавай толкова.
                    Има многодисков съединител който придава на предната ос и не загрява.

                    Vari-Lok на Jeep.

                    Коментар


                    • #55
                      До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                      Предполагам,че точно на теб няма нужда да обяснявам къде колко се затормозяват частите. Ти говориш за ЛСД(вари-лок в предната ос) чрез могодисков съединител,а не за предаване на мощност към цяла ос. Аз съм се утешил отдавна,говорех за многодисков м/у мостов съединител. И все пак вари-лока плува в масло,докато дадения пример с 4007 е сух многодисков. Няма многодисков съединител,който да не приплъзва,освен ако не говорим за някакви зверски налягания при притискането. От приплзването следва загряване. Колко се загрява и кога не е важно в случая-въпроса е,че СЕ загрява.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • #56
                        До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                        На снимката има основен вал с многодисков съединител от раздатка.
                        Целия въртящ момент към предния мост минава през него.

                        Коментар


                        • #57
                          До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                          Да,за първата снимка ми е ясно. И пак плува в масло,нали? Аз лияно прегрял халдекс не съм виждал на живо,макар че пишат тук-таме,че прегряват. Имам спомен от едно Тигуанче,чийто умен собственик бе решил да качи с летни гуми на Боровец. Не спря да си върти гумите,не прегря... Ама плува в ,масло и прегрее ли,трябва да го сменяш. Санта Фе-то много пъти му е светвала лампата и си спирам чакам малко и тръгвам пак. И му няма нищо,ама е сух диск и затова прегява,4007 също. И защо сравняваш кола мислена да се кара (и) извън пътя с такава за заснежени алеи?


                          Edit: Kогато работи г-ротора,маслото не циркулира ли непрекъснато? Това обяснява НЕ прегрявамето.
                          Последно редактирано от Dino; 19-12-09, 16:14.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #58
                            До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                            Тоя тракшън нещо ...
                            Да не се окаже, че и за пътя не става!?

                            Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                            Значи проблема е следния паджеро 3 3.5 гди автоматик има система против поднасяне и против буксуване от копчето което е на централната конзола се гаси само системата която е против поднасяне но когато го набуташ в дълбок сняг в момента в който започне да буксува се пуска системата която е против буксъване и започва да се опитва да спре бъксуващите гуми през спирачките до тук добре но проблема е,че 1-не дава мотора да получи мощност и от там засилката е невъзможна и 2-звуците които се чуват с повечко газ от хлабините на трансмисията не са особенно приятни някой знае ли как се гаси тази система или да и търся бушона?

                            Коментар


                            • #59
                              До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Тоя тракшън нещо ...
                              Да не се окаже, че и за пътя не става!?

                              Става и то много. Предполагам, обаче, че много зависи от настройките му и типа 4х4 на колата.
                              Снощи ходих да въртя Паджерото на едно заледено обръщало и съм много впечатлен от електрониката. Когато е включено ESP-то, цялата система работи много критично към действията на водача и не дава почти никаква възможност за поднасяне или боксуване. Когато ESP-то е изключено тракшъна се намесва, но много по късно и оборотите си влизат в червеното без проблеми.
                              Зима иде

                              Коментар


                              • #60
                                До: 100% блокажи срещу LSD срещу Traction Control

                                В това отношение всяка кола е различна. Има добри и не чак толкова системи. Друг е въпроса и как е свикнал дадения водач на МПС.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X