Детска радост... Отговори на човека по същество, айде стига с тия бебешки изпълнения. Има си тема за хумор, има и сериозни...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Е, ти ако искаш линк "Как да си купим луноход" дай...
Нали говорим за нещо реално и бюджетно. За парите за тези мостове тук цяла машина се сглабя...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Детска радост... Отговори на човека по същество, айде стига с тия бебешки изпълнения. Има си тема за хумор, има и сериозни...
Чудех се дали да ти отговарям, но аз винаги се изказвам сериозно Да за мостове говоря. Да, съществуват и двата варианта. Още повече: доставката е от България! "Рано" е, защото е събота. Засега само говоря по телефон. Абсолютно съвпадение е, че Паджеровод точно сега пусна снимки от парада, те са само илюстрация, случайно
Е, ти ако искаш линк "Как да си купим луноход" дай...
Нали говорим за нещо реално и бюджетно. За парите за тези мостове тук цяла машина се сглабя...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
За нови питай Венци, а втората употреба е както знаеш произволна величина. Може 200 лева, а може и 2000 долара... зависи кой колко им поиска
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
незнам дали е обсъждан въпроса, но защо трябва мостовете да са редуктурни, тези няколко сантиметра клиренс може да се получат и с по - големи гуми, това в комбинация с здрави полуоски е доста по - надеждно, защото има по - малко части.
Много са предимствата на редукторните мостове и само едно от тях е осигурявания клиренс. Основен недостатък на обикновените мостове е размера и формата на диференциала. Без значение колко големи гуми са сложени, диференциала с форма на лопата (който между другото, за да се сложат по-големи гуми е и по-голям физически) е най-сериозната спънка за движение в яка кал, сняг и т.н. При редукторните мостове диференциалът е много малък и с форма на плъзгач... И Клиренса от 30 см. който правят редукторните мостове с най-стандартни гуми 30" за да се докара с нормални мостове си е екстремизъм който освен това има десетки странични дефекти от рода на висок борд на гумата което пък не позволява влизането с висока скорост по завоите и т.н.
Прав си Сава о въпроса за надеждността. Естествено е че колкото повече части има толкова по-голям е шанса за повреда. Но при редукторните е мостове за УАЗ основен елемент е преоразмеряването. Зъбните има колела, лагери и укрепване са с абсолютно камионски размери. И на практика честотата на повреди е много малка особено, ако им се сипва и масло от време на време... Преди две години след профилактика, на единия редуктор забравих да му сипя масло и то след като редукторът беше измит идеално със спрей за карбуратори. И така си го карах известно време. Нито се чу нито разбрах нещо. Когато се сетих и го отворих след внимателно разглеждане по зъбите с лупа дори и не можах да забележа каквито и да са следи от износване или надиране...то е вярно че и зъбите на редуктора са колкото на Шкода мадара на диференциала...
Редукторните мостове имат редица предимства и не случайно това е концепцията избрана при Унимог и HUMMER 1. Конструкторите знаят защо...
Преди известно време имаше възможност да се докарват и редукторни т.н. "Барсови мостове”, които са същите, но позволяват и пружинно окачване и са със следа на гумите 1600мм. Може би и сега още има такава възможност.
Коментар