До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?
иам много предимства и много недостатъци всичко зависи
и най вече какво се иска от машината...
аз сложих къси дифове от 3.4:1 скочих на 4:3:1 но половината
го лапкат по големите гуми...
хъресваше ми докато не ме вкара един калпазанин
в траялите сега
ми се иска и раздатката да пипна там е истината но не бива да се прекалява
че тогва ше се сменят полуоски много често..
преди машината със 120км/ч реални варвеше с 3400обо това за дизел е множко
сега 120 ги санувам но пък като сменям предавките оборотите на двигатела не падат
както преди и сега машината се кара доста по конфортно защото малките моторчета като моя под 2000обо няма никой сега поне с тях оправих един фабричен дефект..
като цяло подмяната е скъпа но си заслужава. при мен използвах да сложа заден блокаж а и смених и лагерите..
поздрави
иам много предимства и много недостатъци всичко зависи
и най вече какво се иска от машината...
аз сложих къси дифове от 3.4:1 скочих на 4:3:1 но половината
го лапкат по големите гуми...
хъресваше ми докато не ме вкара един калпазанин
ми се иска и раздатката да пипна там е истината но не бива да се прекалява
че тогва ше се сменят полуоски много често..
преди машината със 120км/ч реални варвеше с 3400обо това за дизел е множко
сега 120 ги санувам но пък като сменям предавките оборотите на двигатела не падат
както преди и сега машината се кара доста по конфортно защото малките моторчета като моя под 2000обо няма никой сега поне с тях оправих един фабричен дефект..
като цяло подмяната е скъпа но си заслужава. при мен използвах да сложа заден блокаж а и смених и лагерите..
поздрави
) и за икономия(по-малко обороти,повече скорост).


Коментар