Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

    Каже те предимствата на бавния и бързия дифириенцял кое е по добре

  • #2
    До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

    Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнение
    Каже те предимствата на бавния и бързия дифириенцял кое е по добре
    Зависи...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

      Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнение
      Каже те предимствата на бавния и бързия дифириенцял кое е по добре
      Това шега ли е?
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #4
        До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

        Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнение
        Каже те предимствата на бавния и бързия дифириенцял кое е по добре
        Кое е по-добре за какво? За асвалта е ясно. За калта пак се знае. Какъв е въпроса?
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

          Бавните дифове са по добри за кал и трудни терени според мен и по не са добри за шосе-зависи разбира се и как искаш или би искал да караш
          А пък аз ще кажа и друго-че всеки диф може да стане по бавен с монтирането на две скоростни кутий една след друга
          Виж за това как да стане бавния диф по бърз не се сещам в момента.

          Коментар


          • #6
            До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

            Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
            Виж за това как да стане бавния диф по бърз не се сещам в момента.
            С гуми с много по-голям диаметър
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              С гуми с много по-голям диаметър
              И това е идея-но няма ли да счупи дифа или например полуоски ако забоксува по яко с големи гуми и внезапно хване на здравоВсе пак удара ще е много сериозен.

              Коментар


              • #8
                До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                И това е идея-но няма ли да счупи дифа или например полуоски ако забоксува по яко с големи гуми и внезапно хване на здравоВсе пак удара ще е много сериозен.
                Ее, така е, това е болежката на всички които слагат големи гуми.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                  Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                  И това е идея-но няма ли да счупи дифа или например полуоски ако забоксува по яко с големи гуми и внезапно хване на здравоВсе пак удара ще е много сериозен.
                  Чупиш - сменяш - продължаваш.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                    Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                    Бавните дифове са по добри за кал и трудни терени според мен и по не са добри за шосе-зависи разбира се и как искаш или би искал да караш
                    А пък аз ще кажа и друго-че всеки диф може да стане по бавен с монтирането на две скоростни кутий една след друга
                    Виж за това как да стане бавния диф по бърз не се сещам в момента.
                    Най-често се слагат 'по-бавни' корона и пиньон за да компенсират използването на по-големи гуми и дефакто да докарат предавателни съотношения (с новия, по-голям размер гуми) в оригинален вид. Това е особено важно при по-малките двигатели. При тези, при които мотора има 'много' е просто nice to have. Твърди се, че с по-бавни диференциали спада максималната скорост (ако тя е от значение в случая), на мен лично ми предстои да го изпробвам на практика.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                      Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                      И това е идея-но няма ли да счупи дифа или например полуоски ако забоксува по яко с големи гуми и внезапно хване на здравоВсе пак удара ще е много сериозен.
                      Аз мисля, че по-скоро опасността от счупване е в по-агресивния грайфер, не толкова в размера, например 32" Simex vs. 35" BFG AT. А тук не мисля, че дали ще изпращи нещо или не имат роля предавателните числа.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                        Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                        Чупиш - сменяш - продължаваш.
                        Абе зависи какво чупиш и на какво возило.Защото ако е нещо рядко и екзотично и трябва да чакам два месеца да му докарат части-без пари да ми го дават не го искам ако ще да е с танков мотор и с проходимоста на танка

                        Коментар


                        • #13
                          До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Най-често се слагат 'по-бавни' корона и пиньон за да компенсират използването на по-големи гуми и дефакто да докарат предавателни съотношения (с новия, по-голям размер гуми) в оригинален вид. Това е особено важно при по-малките двигатели. При тези, при които мотора има 'много' е просто nice to have. Твърди се, че с по-бавни диференциали спада максималната скорост (ако тя е от значение в случая), на мен лично ми предстои да го изпробвам на практика.
                          Предавателното число на диференциалите е само една част от цялата Хармония, наречена кола (поет съм си да знаете), променяики размера на колелата е добре (както каза Яро) да променим и диференциалите за да докараме нещата максимално близко до заводският замисъ (този на конструктура).
                          Аз съм сменял диференциали на две УАЗ-ки (след по-големи гуми) и мога да кажа че по-бавните (както им казваме) вдигат динамиката, а при УАЗ-ките вдигнаха и МАКСИМАЛНАТА скорост, зщото с "по-бързите" диференциали двигателя просто нямаше душа да засили колата, по-бавните просто го вкараха в обороти и скороста нарастна с 5-10 км/ч (засичах с ГПС).
                          Това е частен случай и пак искам да обърна внимание на "цялата картина" - АКО са сложени по-големи гуми и можете да си позволите смяната (първо трябва да се намерят, след това монтират и напаснат) давайте - има фаида, ако ли не здраве - на Тойотата дори не съм си мислил да го правя

                          Коментар


                          • #14
                            До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                            offtopic:

                            Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
                            ...давайте - има фаида, ако ли не здраве - на Тойотата дори не съм си мислил да го правя
                            Това защото си с "малките" 33-ки.. А едни 35-чки?

                            Коментар


                            • #15
                              До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              offtopic:



                              Това защото си с "малките" 33-ки.. А едни 35-чки?

                              Защо да се "ограничаваме" - направо едни 44" и ще ми се наложи със сигурност (не само) диференциалите да сменям - но за сега "малките" вършат повече работа от колкото ми трябва

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X