Каже те предимствата на бавния и бързия дифириенцял кое е по добре
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Зависи...Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнениеКаже те предимствата на бавния и бързия дифириенцял кое е по добре
							
						0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Това шега ли е?Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнениеКаже те предимствата на бавния и бързия дифириенцял кое е по добре
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Кое е по-добре за какво? За асвалта е ясно. За калта пак се знае. Какъв е въпроса?Първоначално публикуван от kkaammaazzaa Преглед на мнениеКаже те предимствата на бавния и бързия дифириенцял кое е по добреЗа заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Бавните дифове са по добри за кал и трудни терени според мен и по не са добри за шосе-зависи разбира се и как искаш или би искал да караш
А пък аз ще кажа и друго-че всеки диф може да стане по бавен с монтирането на две скоростни кутий една след друга
Виж за това как да стане бавния диф по бърз не се сещам в момента.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
С гуми с много по-голям диаметърПървоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнениеВиж за това как да стане бавния диф по бърз не се сещам в момента.
							
						Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
И това е идея-но няма ли да счупи дифа или например полуоски ако забоксува по яко с големи гуми и внезапно хване на здравоПървоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеС гуми с много по-голям диаметър
Все пак удара ще е много сериозен.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Ее, така е, това е болежката на всички които слагат големи гуми.Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнениеИ това е идея-но няма ли да счупи дифа или например полуоски ако забоксува по яко с големи гуми и внезапно хване на здраво
Все пак удара ще е много сериозен.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Чупиш - сменяш - продължаваш.Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнениеИ това е идея-но няма ли да счупи дифа или например полуоски ако забоксува по яко с големи гуми и внезапно хване на здраво
Все пак удара ще е много сериозен.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Най-често се слагат 'по-бавни' корона и пиньон за да компенсират използването на по-големи гуми и дефакто да докарат предавателни съотношения (с новия, по-голям размер гуми) в оригинален вид. Това е особено важно при по-малките двигатели. При тези, при които мотора има 'много' е просто nice to have. Твърди се, че с по-бавни диференциали спада максималната скорост (ако тя е от значение в случая), на мен лично ми предстои да го изпробвам на практика.Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнениеБавните дифове са по добри за кал и трудни терени според мен и по не са добри за шосе-зависи разбира се и как искаш или би искал да караш
А пък аз ще кажа и друго-че всеки диф може да стане по бавен с монтирането на две скоростни кутий една след друга
Виж за това как да стане бавния диф по бърз не се сещам в момента.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Аз мисля, че по-скоро опасността от счупване е в по-агресивния грайфер, не толкова в размера, например 32" Simex vs. 35" BFG AT. А тук не мисля, че дали ще изпращи нещо или не имат роля предавателните числа.Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнениеИ това е идея-но няма ли да счупи дифа или например полуоски ако забоксува по яко с големи гуми и внезапно хване на здраво
Все пак удара ще е много сериозен.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Абе зависи какво чупиш и на какво возило.Защото ако е нещо рядко и екзотично и трябва да чакам два месеца да му докарат части-без пари да ми го дават не го искам ако ще да е с танков мотор и с проходимоста на танкаПървоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнениеЧупиш - сменяш - продължаваш.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Предавателното число на диференциалите е само една част от цялата Хармония, наречена колаПървоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеНай-често се слагат 'по-бавни' корона и пиньон за да компенсират използването на по-големи гуми и дефакто да докарат предавателни съотношения (с новия, по-голям размер гуми) в оригинален вид. Това е особено важно при по-малките двигатели. При тези, при които мотора има 'много' е просто nice to have. Твърди се, че с по-бавни диференциали спада максималната скорост (ако тя е от значение в случая), на мен лично ми предстои да го изпробвам на практика.
 (поет съм си да знаете
), променяики размера на колелата е добре (както каза Яро
) да променим и диференциалите за да докараме нещата максимално близко до заводският замисъ (този на конструктура
).
Аз съм сменял диференциали на две УАЗ-ки (след по-големи гуми
) и мога да кажа че по-бавните (както им казваме) вдигат динамиката, а при УАЗ-ките вдигнаха и МАКСИМАЛНАТА скорост, зщото с "по-бързите" диференциали двигателя просто нямаше душа да засили колата, по-бавните просто го вкараха в обороти
 и скороста нарастна с 5-10 км/ч (засичах с ГПС
). 
Това е частен случай и пак искам да обърна внимание на "цялата картина" - АКО са сложени по-големи гуми и можете да си позволите смяната (първо трябва да се намерят, след това монтират и напаснат
) давайте - има фаида, ако ли не здраве
 - на Тойотата дори не съм си мислил да го правя
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
offtopic:
Това защото си с "малките" 33-ки..Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение...давайте - има фаида, ако ли не здраве
 - на Тойотата дори не съм си мислил да го правя
 
 А едни 35-чки?
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??
Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеofftopic:
Това защото си с "малките" 33-ки..
 
 А едни 35-чки?
Защо да се "ограничаваме" - направо едни 44" и ще ми се наложи със сигурност (не само) диференциалите да сменям
 - но за сега "малките" вършат повече работа от колкото ми трябва
							
						
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар