Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

    иам много предимства и много недостатъци всичко зависи
    и най вече какво се иска от машината...
    аз сложих къси дифове от 3.4:1 скочих на 4:3:1 но половината
    го лапкат по големите гуми...
    хъресваше ми докато не ме вкара един калпазанин в траялите сега
    ми се иска и раздатката да пипна там е истината но не бива да се прекалява
    че тогва ше се сменят полуоски много често..
    преди машината със 120км/ч реални варвеше с 3400обо това за дизел е множко
    сега 120 ги санувам но пък като сменям предавките оборотите на двигатела не падат
    както преди и сега машината се кара доста по конфортно защото малките моторчета като моя под 2000обо няма никой сега поне с тях оправих един фабричен дефект..
    като цяло подмяната е скъпа но си заслужава. при мен използвах да сложа заден блокаж а и смених и лагерите..
    поздрави

    Коментар


    • #17
      До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

      Не ви ли дразни,когато на главното предаване се казва диференциал?Ако причината е
      по-късата дума,то и главно предаване може да се съкрати(глав.пред;ГП).Ако диференциал и главно предаване са едно и също как става движението при блокиран
      диф.(главно предаване) и както повечето диференциали са симетрични дали е интересно предавателното им число?

      Коментар


      • #18
        До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

        Първоначално публикуван от stasi Преглед на мнение
        Не ви ли дразни,когато на главното предаване се казва диференциал?Ако причината е
        по-късата дума,то и главно предаване може да се съкрати(глав.пред;ГП).Ако диференциал и главно предаване са едно и също как става движението при блокиран
        диф.(главно предаване) и както повечето диференциали са симетрични дали е интересно предавателното им число?
        "Главното предаване",както го наричаш,всъщност е предавателното число на Пиньона и Короната.А те са в диференцияла.И понеже той рядко се отваря...затова.
        Дали има смисъл-естествено.Аз защо го правя.При повечето съвременни автомобили,то е така изчислено,че да НЕ може да се използва пълния капацитет на Мотора.И това се прави за сигурност(да не се пребиват) и за икономия(по-малко обороти,повече скорост).
        И както каза Алекс,това е една много сложна и много изчислена конфигурация.Всеки един производител има собствено мнение по този въпрос и постига "едно" за сметка на "друго".
        С поставянето на малко по-къси преавателни числа се постига оптимално използване на силата на мотора,за сметка на ресурс,а понякога и разход(за последното зависи много,защото може да се получи и обратното-по-малък разход,в следствие на "разтоварването" на мотора).Също така се увеличава натоварването по трансмисията.
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

          Нее, моста(или главното предаване) се състои от мостови редуктор (пиньон и корона,хиплоидна зъбна предавка) диференцял(касета- някаква), полувалове, евентуално колесни редуктори и колелата.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #20
            До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Най-често се слагат 'по-бавни' корона и пиньон за да компенсират използването на по-големи гуми и дефакто да докарат предавателни съотношения (с новия, по-голям размер гуми) в оригинален вид. Това е особено важно при по-малките двигатели. При тези, при които мотора има 'много' е просто nice to have. Твърди се, че с по-бавни диференциали спада максималната скорост (ако тя е от значение в случая), на мен лично ми предстои да го изпробвам на практика.
            Извинявай за въпроса /за гумите/. Казваш големи гуми, какво имаш предвид? Големи вертикално или големи хоризонтално? Благодаря!
            Говоря ти дъще, сещай се снахо!

            Коментар


            • #21
              До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

              Първоначално публикуван от box1 Преглед на мнение
              Извинявай за въпроса /за гумите/. Казваш големи гуми, какво имаш предвид? Големи вертикално или големи хоризонтално? Благодаря!
              Големи вертикално са си големи. Големи хоризонтално са широки
              Като са повече от 33" вече почват да стават големи
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

                Слагате планетарни редуктори на главините и проблем с големите гуми вече няма но скороста значително пада и тогава вече за натоварване на диферинциали и полуоски вече не можем да говорим.
                Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                тел. 0898327627
                Радослав

                Коментар


                • #23
                  До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

                  Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
                  Слагате планетарни редуктори на главините и проблем с големите гуми вече няма но скороста значително пада и тогава вече за натоварване на диферинциали и полуоски вече не можем да говорим.

                  Колегата би ли бил добър с нас и да ни подскаже в коя бакалия има планетарни редуктори, ние ще му бъдем много благодарни, дори и в пари и в бира и в ракия...

                  Щото аз търся планетарни такива но ми искат едни 700 лева на бройка без ДДС и теглото на един е около 30 кила подходящ за гуми над 35"...

                  Другото са УАЗ 469В за около 5000 лева без ДДС комплект, без дискови спирачки с тях според Йори трябва да се добавят 2-3к лв

                  Моите две стинки...

                  Много поздрави,
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    Колегата би ли бил добър с нас и да ни подскаже в коя бакалия има планетарни редуктори, ние ще му бъдем много благодарни, дори и в пари и в бира и в ракия...

                    Щото аз търся планетарни такива но ми искат едни 700 лева на бройка без ДДС и теглото на един е около 30 кила подходящ за гуми над 35"...

                    Другото са УАЗ 469В за около 5000 лева без ДДС комплект, без дискови спирачки с тях според Йори трябва да се добавят 2-3к лв

                    Моите две стинки...

                    Много поздрави,
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #25
                      До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

                      Ами мога да ти кажа само едно нещо че мерак се гаси с малко повече парички.В Американските сайтове такива бакалии колкото щеш.
                      Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                      тел. 0898327627
                      Радослав

                      Коментар


                      • #26
                        До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

                        Наистина са скъпички но си спестяваш главоболията с диферинциалите ,карета,главини,съеденител и много други части.Ако смяташ че това не е пари и то няколко по 700 лв. и като сложиш голяма и агресивна гума например АЛИГАТОР какво мислиш че би станало с горепосочените части???
                        Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                        тел. 0898327627
                        Радослав

                        Коментар


                        • #27
                          До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

                          Rado добре мислиш и си прав по принцип.

                          Само, че още не мога да гася с едни 10 бона само за мостове и още половината за гуми и джанти, до тогава ще си карам със стандарта и няма и да мисля дори за Хард разходки

                          Като мога да сложа 35-37 12-15 богъри тогава ще го мисля за мостовете дифове и раздатки(3-4 к лева само струва един Атлас)

                          И мерси за съветите, то и в Европа по-наблизо има готини неща но все още не ме пишат по в-к Капитал ако разбираш за какво говоря

                          Поздрави,
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

                            Привет,

                            Като чета мненията ви, оставям с впечатлението, че искате веднага да имате машина, върха на сладоледа. Според мен един джип се изгражда с времето, според желанието и възможностите на собственика му. Например, аз нямам бавни дифове, но имам шперове в дифовете. Нямам 35-ци гуми, но имам мощна лебедка. Но така колата ми върши работа и за Хард разходки, така и да мога да карам нормално по асфалта. Иначе мечтата ми е да развия джипа в посока трофи-рейдова машина, но още ми е рано за неща като хидравлични мостове , още две лебедки, радиоатори на тавана и други такива глупости.
                            А портални мостове струват 4000 лева комплекта, дискове се пригаждат от Соболь. Бавното главно предаване струват около 200 лева ( може и да греша ама нещо такова ми се върти из главата). Уазик ще ме поправи ако греша.
                            Всичко е въпрос на цел и желание.
                            Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                            NULLA TENACI INVIA EST VIA

                            Коментар


                            • #29
                              До: Бавни и бързи диференциали плюсове и минуси?

                              По темата УАЗ.

                              Бавно и бързо предаване остана само за УАЗ-Хънтър и Патриот.
                              За обикновенните УАЗ-ки само 37 зъба/пиньона ще ходи на зъболекар/.
                              only 4 x 4,sim AWD

                              Коментар


                              • #30
                                До: Бавни и бързи дифириенцяли плюсуве и минуси??

                                Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                                Бавните дифове са по добри за кал и трудни терени според мен и по не са добри за шосе-зависи разбира се и как искаш или би искал да караш
                                А пък аз ще кажа и друго-че всеки диф може да стане по бавен с монтирането на две скоростни кутий една след друга
                                Виж за това как да стане бавния диф по бърз не се сещам в момента.
                                обърни едната скоростната кутия !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X