Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокировки в диференциалите за УАЗ с редукторни мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Мда. Развитият социализм се връща. Пак е лесно да се пише критика за филми и книги, които никой не е виждал.
    Въпросният Вован пише че е карал със заварени дифове, и ги сравнява с принудителните и самоблоковете. Насмешките май са неуместни.
    Колеги, обърнете внимание. В англоезичните форуми като правило всички думи са по първото им значение в интернет речниците, отклоненията са от проста неграмотност. В рускоезичните форуми освен неграмотност има жаргон, а има и друго ниво на езика. Често пъти с изумление научавам в този форум, че хора които говорят нещо за руските дела, просто не знаят руски в нужният обем за да разберат прочетеното там. От което правят съвършенно неправилни заключения за съдържанието на прочетеното. Глобализацията, беглият английски, примитивният български обаче, по моему не освобождават от отговорност твърдящите неправилни факти. Еуфорията - еуфория, а неразбирането - неразбиране. Не съм чувал изкуството на превода да е отменяно.
    Прочее, струва си тоя - оня да се замисли и как пише на български. Става дума не за улучения в бързината съседен бутон на клавиатурата. Някои постове са просто противни за четене. Бейзик бългериън някъв ... Или агресивна простащина. Е, ИМХО.
    А Истинное Мнение Хрень Оспоришь))

    Коментар


    • #47
      Стефане, намести се удобно на стола и си отвори една бира! Явно ти е некомфортно нещо, та се вглеждаш в подробности Не дръж на тия работи, гледай характера

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от disem
        Стефане, намести се удобно на стола и си отвори една бира! Явно ти е некомфортно нещо, та се вглеждаш в подробности Не дръж на тия работи, гледай характера
        Ти характера ли таковаш бре?
        Това в рамките на майтапа, иначе съм съгласен със Стефан, тая работа не е като отная работа... И аз не се хвърлям да коментирам англоезичните ресурси, що всички криви кьорави и съкати дето и с българския не са на ти взеха за са специалисти по руски?
        Ама пак излязохме от темата...
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #49
          Да бе, мамка му ... Ръцете ми станаха на мехури като пролазих по покрива. Гори. Вътре е по-хладно. Пробих първите три дупки - тъкмо до ръба на борда. Болтовете излязоха къси. А па знаеш ли как се намират неръждаеми коларски болтове? Ама не кви да е, ами е те толко те нА по-дълги от те тие? Мани.
          Ама утре ако ми провърви Багирата вече ще има втори етаж!))

          Коментар


          • #50
            Я тогава като специалисти обяснете на руско-неговорящото простодушие за кво иде реч тогиз! Не за друго ама взе че ми стана интересно тоз тип последно заварявал ли е или цъ!

            Коментар


            • #51
              Не бе, не. Човекът разправя че е карал сума време с БТР-ски, после два месеца със заварен диф, после с винтови. От цялата история най-дълго са живели БТР-ските, те му и харесват най-много по тая причина. А заварения диф е най-лют. В смисъл по вървене. Ама сега пак ще сложи от БТР.
              Тъй де, да не е луд да се връзва с някви градски гъзарски локери. На градските им е лесно - две кръгчета пред телевизора, на платформата, и пак пред телевизора. А животът си е живот ... Това пък е духът на обсъждането в оня разговор.

              Коментар


              • #52
                Всъщност за да сложа край на спора по издръжливостта на тези блокировки ще ви кажа какво твърдят от конструкторския отдел за тях:

                Животът им е съизмерим с този на диференциала...!
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #53
                  Малко снимки по монтажа на първите блокажи,преден и заден за редукторна Уазка в България.
                  Както винаги по-голямата част от монтажа беше извършен в извън работно време. Оказа се, че собственика си гледал първо клиентите на сервиза и нямал време за собствената си красавица(джипка)Измъчих си персонала и хубаво, че момчетата са мераклии и не ми се сърдят много. Припасването и броя на пластините е по-мое осмотрение.
                  Времето ще покаже точноста на зглобките.










                  Короната се сваля от старата касета.



                  Учудващо тежки мостове.
                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #54


                    Красавицата в разглобен вид.







                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #55









                      Наложи се да избиваме старите лагери заради пластините.
                      Старите лагери бяха с следи от износване независимо от перфектните масла с които я карам и срамно малкият километраж.
                      LZ1VMH

                      Коментар


                      • #56
                        LZ1VMH

                        Коментар


                        • #57









                          LZ1VMH

                          Коментар


                          • #58


                            Не съм вярвал че лагер може да се намери в първият магазин и цената да е 6.50 лв .


                            Пътя на слагането е не по-приятен.



                            LZ1VMH

                            Коментар


                            • #59
                              Ето един наистина сериозен човек! Първо реши какво му трябва, след това си го поръча а сега инсталира и то внимателно и документирано. И за да е от полза и на другите... На това му казвам сериозно отношение и най-вече професионализъм... Защото много "приказвачи" но малко са тези като Влади които се грижат и другите да научат нещо от собствения им опит.

                              Влади чакаме с нетърпение и мнението ти за това какво дават блокировките и техните силни и слаби страни.
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #60
                                Влади, износването на лагерите може да се дължи на непочистени стружки от производството, останали в картера. По руските сайтове на няколко пъти срещнах: " купих си нов мост от магазина, отворих го, изгребах стружките, сглобих го и ето ти щастие!"
                                Това е реалността
                                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X