Да, това е идеята - бушон. Най-малкия и евтин детайл на най-достъпното място. Иначе като пръсне примерно скоростната кутия, кво ще правиш? Обаче па полуоските здравиии ...
))
Самоблоковете имат едно неоспоримо предимство - задействат се почти мигновенно, и без участието на човека. Това е важно за тракториста от гледна точка умора и производителност. Освен това той ходи винаги по меката нива, в която няма какво внезапно да хване някое колело и да откъсне нещо. В многоосните също няма особен избор - не можеш да наредиш десетина ръчки, и няма как да избереш смислен алгоритъм за включване между тия два или ония два моста. Няма и време нито информация между кои мостове е проблемът. На кулачковите така им и казват - бетеерски, щото без тях той и не съществува. Като излиза от долчинката например, половината излита във въздуха, кога да заключиш втория мост за третия, кога третия за четвъртия, кога да успееш да ги отключиш, че като почнат да се стоварват обратно на земята да не изкъртят квото успеят. Пък те получават движение даже от различни двигатели. Като го стрелят освен да върви ей натам, където е заповядано, трябва и да криволичи по курса и да се крие където намери дупка. Всичко е по-бързо от компютърна игра, квото и да може, няма да успее да включва - изключва нищо.
Това дето му казваш полублокиране е принудителна мярка, която произлиза от принудителността на автоматичното задействане. Така поне в някакъв процент от случаите няма да се счупи. Ако заключва 100% ще се счупи при първото задействане. Процента недоблокиране работи като предпазен съединител.
Виж принудителните блокировки са бавна и премислена работа. За спортисти, за чисто транспортна техника. За шофьори с по-висока квалификация, които обаче не бягат от смъртта и имат време да видят кво правят. Така полека - лека да минат през място, което иначе верно е непроходимо.
В такъв смисъл за мене е странна практиката на Мерцедес да слагат принудиловки на джиповете, които се използват и за разузнаване. Демек поне понякога имат огневи контакт. Явно цялата работа е от "понето".
А Вушев може да се има за квото си иска, обаче си остава Вушев ...
)) Особено па като земе да се прави на умрял с някой дето не го познава, и след малко му направи дупка на панталоните отзад. Мани, тва са много години друго каране, опитът си е опит. Вкарването на нов агрегат в колата иска само още малко пренастройване. В такъв смисъл за мене Вушев хич не е показателен, той просто не е от категорията на обикновените юзери.
							
						
					
))Самоблоковете имат едно неоспоримо предимство - задействат се почти мигновенно, и без участието на човека. Това е важно за тракториста от гледна точка умора и производителност. Освен това той ходи винаги по меката нива, в която няма какво внезапно да хване някое колело и да откъсне нещо. В многоосните също няма особен избор - не можеш да наредиш десетина ръчки, и няма как да избереш смислен алгоритъм за включване между тия два или ония два моста. Няма и време нито информация между кои мостове е проблемът. На кулачковите така им и казват - бетеерски, щото без тях той и не съществува. Като излиза от долчинката например, половината излита във въздуха, кога да заключиш втория мост за третия, кога третия за четвъртия, кога да успееш да ги отключиш, че като почнат да се стоварват обратно на земята да не изкъртят квото успеят. Пък те получават движение даже от различни двигатели. Като го стрелят освен да върви ей натам, където е заповядано, трябва и да криволичи по курса и да се крие където намери дупка. Всичко е по-бързо от компютърна игра, квото и да може, няма да успее да включва - изключва нищо.
Това дето му казваш полублокиране е принудителна мярка, която произлиза от принудителността на автоматичното задействане. Така поне в някакъв процент от случаите няма да се счупи. Ако заключва 100% ще се счупи при първото задействане. Процента недоблокиране работи като предпазен съединител.
Виж принудителните блокировки са бавна и премислена работа. За спортисти, за чисто транспортна техника. За шофьори с по-висока квалификация, които обаче не бягат от смъртта и имат време да видят кво правят. Така полека - лека да минат през място, което иначе верно е непроходимо.
В такъв смисъл за мене е странна практиката на Мерцедес да слагат принудиловки на джиповете, които се използват и за разузнаване. Демек поне понякога имат огневи контакт. Явно цялата работа е от "понето".
А Вушев може да се има за квото си иска, обаче си остава Вушев ...
)) Особено па като земе да се прави на умрял с някой дето не го познава, и след малко му направи дупка на панталоните отзад. Мани, тва са много години друго каране, опитът си е опит. Вкарването на нов агрегат в колата иска само още малко пренастройване. В такъв смисъл за мене Вушев хич не е показателен, той просто не е от категорията на обикновените юзери.
							
						
  а за големите букви, не ми работи шифта 
Коментар