Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KIA CEED 2009 Смяна верига,регулиране на клапани .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    Биелен лагер се чува когато има износване и луфт , има и начини да се локализира точно кой лагер е , има и начини да се разбере , че има проблем с лагер или лагери. А това , че липсва лагера , би го разбрал и правилния пешеходец на пешеходната пътека , стига автомобила да е на 5-10 м.от него. Чудно ми е защо се захващате с неща които не ги разбирате , при положение , че нямате и свободно време. Същото се отнася и за сервиза , клапан , верига , лагер , звучат по съвсем различен начин. Ако имат проблем със слуха , можеха да свалят масления картер , щяха да научат нещо.
    И пак да кажа ...за първи и втори цилиндър през картера може....за 3 и 4 ти ...мотора вън...
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • motor_men
      motor_men коментира
      Редактиране на коментар
      Съдържанието на картера говори много за състоянието и проблемите на двигателя. На другия двигател погледнахте ли го?

    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Казах им да го измият отгоре колкото може ,и да свалят картера на ,"новия"защото подозирам че от стопения капак ще има боклуци....имах случай на задръстена цедка от части силикон на такъв мотор.Така или иначе ,мача е свирен ...утре мотора скача в коша и така....

  • #32
    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

    Моите уважения,когато съм имал нужда от съвет,съм го получавал от теб.Обаче в случая не си прав,тоя мотор е особен ....Ние знаехме че точно тия мотори имат проблем с втори цилиндър....само че залагахме на бутален болт на втори .....и го уцелихме с точност една педя надолу....и за протокола ...едва ли има в форума човек отворил толкова мотори от този модел .....просто времето е кът .

    ПРи тоя мотор не можеш да различиш веригата от лагери и т.н....верига чука по същия начин а и масления обтегач беше счупен и не задържаше в посока освобождаване
    Това от клипа с който Калин позна ,не съвпада с чукането което се появи преди да го отворим.

    Това чукане изчезваше и се появяваше когато си иска.Единственото нещо което не си обяснявам е как стана за 10 км от напълно изправен мотор.....да се осере и да го няма лагера
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #33
      Баш се е канел да си тръгне. Макар че и на мен ми е трудно да си представя как може да го сдъвче чак толкова че да го няма. Не че съм и някакъв капацитет по въпроса де.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #34
        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        Чудно ми е защо се захващате с неща които не ги разбирате .
        В тази връзка ще споделя процедурата по намирането на мотора....

        Както казах точно тоя мотор има две обяви на цени от 2000 лв.за съблечен мотор....други няма...

        Разглеждам обявите и виждам да се продава 1.4 мотор за сийд 2013 GDI
        Поглеждам мотора ...на снимката...няма как да е GDI
        Първо GDI е след 2015 или 2016 г.
        Второ GDI е със два вануса....на снимката по капака не личи да има втори
        Трето GDI -то е 140 или 138 коня.

        Звъня на продавача...питам го...от къде реши че е GDI ми незнам...май така се водят.... викам не си прав...тоя мотор е мой и е G4FA или G4FC....тея не се различават външно

        Питам го...код на мотора...незнаел...праща някакви щампи....

        Дай талон...в талона пише без момер....

        Но в графата мощност..киловати по 1.4 точно 100 коня....


        Приятелю...тоя мотор не е GDI

        След седмица ми звъни човека,навигирам го къде да гледа и ми праща снимка с код G4FA.....

        Ми....след 40 минути съм при теб с парите.....

        Та дали по една снимка мога да позная кода на мотора без да знам и не познавам нещата.
        Не е заяждане,просто не е така...

        Стопанисвал съм 25 такива коли...26-тата е моята ,всички модел до 2009 .....после още 6 бр модел 2016 г.после няколко и30-ки които са същите...Със горял мотор обаче се сблъсквам за сефте....

        Последно редактирано от Roninn; 05-09-22, 21:33.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #35
          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
          ...Стопанисвал съм 25 такива коли...26-тата е моята ,всички модел до 2009 .....после още 6 бр модел 2016 г.после няколко и30-ки които са същите...
          От тези 30-тина коли с този мотор - колко имаха проблем с мотора? 4 или 5 или 6 ?


          Коментар


          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Само три....като двете повториха

          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            Значи 10%. Не е малко.

        • #36
          Мотора от вчера е в коша....излезна още една дребна разлика ....има един тройник за водата на стария мотор изглежда така....


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220908_094159.jpg
Прегледи:630
Размер:317.2 КБ
ID:6889602 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220908_094155.jpg
Прегледи:604
Размер:171.1 КБ
ID:6889603
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            Каква е тази рейка на дизелов мотор?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Common rail какво мислиш че значи?

            ...но, конкретния мотор е бензинов.

        • #37
          А на този от 2013 г изглежда така....

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-9b1ca0ed04198e654df88c80ae3dfb76-V.jpg
Прегледи:621
Размер:38.1 КБ
ID:6889605

          Поръчан е този и утре към 10:00 часа следват първи опити за старт
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #38
            Предвидено е масло тотал за промивка....филтър


            Свещите също са различни ....по дълги и тесни са на новото моторче
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #39
              Имаше още една дребна разлика....рейката на която са хванати бензиновите инжектори,имаше лека разлика...със малко изкривяване се напаснаха
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #40
                Днес беше тройно критичен ден....куп дребни работи .....разни течове от дребни болтчета....запекли маркучи ....наливаме антифриз...масло ....нарязах петите на бензиновата рейка и заварих нови пети.....закачваме акумулатора ....въртя......мотора върти все едно няма компресия.Върти леко ...питам има ли свещи....ми има....

                Баси ....върти много леко ...вентилатор...лошо.....


                Не пали.....псувам....десет опита да запали....никой
                Върти леко ....лошо

                след около десет минути взе да припуква....но не пали.

                Стоим,мислим,чешем се зад врата ....въртим ....не пали

                Още 5-10 минути мислим...пробваме да мислим....пак опити да запали.... пропуква....по едно време взе да пука и да работи на един цилиндър за по 5-10 сек.

                Пак мислим....проба да запали и тая гад взе че запали .....не работи добре,но работи.....някакси потта на челото ми взе да се изпарява......

                Гася,паля,чека мига....диагностика...мисфайър на първи цилиндър....няма синхронизация с валовете и разни там дррбни грешки.....

                Отваряме капака...първа бобина се измъкнал кабела....

                Контакт ...и работи тихо,мазно и кротко....като КИА



                После разни кори,гуми ....дребни работи....

                Разходка из града.....17 км...работи добре....тоя мотор го чувствам по слаб...по талон е 100 коня....все си мисля че софтуера го реже ...но ще видим


                Колата работи....чат пат гасне на празен ход...рядко....но все пак е стоял 6-7 месеца без капак .....



                ​​​​​​Вече си е при мен колата,спрях на паркинга...докато си настройвам борд компютъра,аудиото,обучавам прозорците......поглеждам таблото и виждам че лампата на маслото свети....гася моментално и мисля.....паля след 10 секунди и нищо....имитирах същите условия....не ще да светне.....лампата гасне още на стартер.....оставих я да работи час.... всичко е ок


                Ходих с друга кола ...да платя застраховка и данъка,.след час се върнах....запалих пак кията... всичко е точно.Не се повтори това с лампата.
                Оставих още час и половина да работи на място... всичко е наред

                Ако падне налягането,мотора ще се разтропа ....а никаква промяна не съм усетил.......Може би букса не добър контакт....с датчика


                https://youtu.be/wkTjlbI7ORA


                ​​​​​​​
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • u_bo
                  u_bo коментира
                  Редактиране на коментар
                  "Контакт ...и работи тихо,мазно и кротко....като КИА"
                  Малко на фенщина ми прилича, не на обективно мнение.

              • #41
                А и още нещо....тая кола от магазина още,климатика е слаб....дозареждах я веднъж ....ми има климатик но нищо особено....При тоя ремонт...източихме фреона и след като я свалих от подемника ,я заредих с фреон 500 гр по каталог...и о чудо....тая кола имала хубав климатик,чел съм по форумите че новите коли им слагали фреон колкото да духне студено ....ми така е....
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #42
                  https://youtu.be/YFqe5J5d9A8
                  Това е първото палене и работа без 1-ви цилиндър


                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #43
                    Та...утре ГТП че е изтекъл преди 4 дни докато е била в сервиза.....утре по късно мисля да отворя капака на картера да видя как е цедката има разни скобички и дребни неща за доискусиряване.Мотора за сега е много тих и спокоен,работи равно....утре ще научи и за това как се яде пропан бутан и има ли почва у нас.

                    п.п Тая кола июа уникален звук....бас и т.н
                    Баса кърти седалките
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #44
                      Вече навъртя 2500 км....Снощи беше дъждовно...та сложих ново масло мотул 8100 5/30
                      Съответно колата получи нови алуминиеви джанти с нови гуми 205/65/15....

                      Сложих нова газова рейка .....За сега всичко е наред и мотора работи отлично.Във маслото от промивката имаше едри частици които не реагираха на магнит.

                      Имам и впечатление как се държи мотора...
                      Като цяло по муден от стария в ускорението.
                      При 5-6000 оборота тегли ...но по слабо от предишния
                      Обаче на скорост 140-160 си е еластичен...има мегдан за доста повече ...не съм го пробвал на максимална скорост но новия мотор е по тих на висока скорост.

                      Мисля и че тоя мотор би трябвало да е окомплектован със 6 степенна скоростна кутия.При мен е 5 степенна кутията....незнам на сийдовете от 2015 дали 6-та скорост е директна или свръх директна.
                      Ако е директна,то от 1 ва до 5 та са по къси скоростите и това му помага,а в моя случай са по дълги и му дава леко зор,това донякъде обяснява нещата.


                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • KingofROAD
                        KingofROAD коментира
                        Редактиране на коментар
                        Може заради "екологиятЪ" да е оптимизиран по друг начин, от предишния. Освен това ако другата кола е била със 6 скорости, това пак означава друга оптимизация. Обикновено 1-ва,2-раи 3-та са по-къси, при 6 ск. кутиии....

                      • Roninn
                        Roninn коментира
                        Редактиране на коментар
                        Сега погледнах...в талона на новия...пише
                        EURO 5B........Излиза че мотора е дизелов.....само глупости пишат май....

                      • KingofROAD
                        KingofROAD коментира
                        Редактиране на коментар
                        Някой да не го е тунинговал да баца на зебин?

                    • #45
                      Колега, много лесна проверка е при следващо такова почукване да погледнеш масления филтър за лъскави частици. На кия незнам дали е цял или само елемент , явно е цял щом неси го забелязал. Така много лесно се хваща биелен лагер също.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X