Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Понеже не уважиха гаранция... ремонта бе за наша сметка....след ремонта на тези 3 със прескочилите вериги,два от тях повториха със прескачането на веригите......тогава се смениха клапаните,валовете ,вериги,водачи и разбира се пуловете...тогава 2010 година,бяха по 80-90 лв броя...за 16 клапанен мотор...цената е малоумна....
Към днешна дата не съм питал какви пари са пуловете.
п.п На някакъв по късен етап,дойдоха още около 20 автомобила от същата година,модел и дори цвят...нито един не прескочи верига...само тея три автомобила и както казах два от тях повториха...10 години по късно и неофициално се твърди че проблема бил в маслената помпа....била някаква различна ...на тея трите...дали е така...не знам.
Това което знам със сигурност за тея трите,е че се караха със минерално масло и не оригинални маслени филтри без клапан.За разлика от другите на които се слагаше пълна синтетика в официалния сервиз.
Коментар