Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изпускателни колектори с еднаква дължина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
    Кво стана бе колега Василев...да не се обзаведе с чарджър?!?!?
    В момента работя по въпроса в и-бей
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #32
      До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

      Купих си чарджър М90 от и-бей и в момента пътува. Но от изпускателните колектори не съм се отказал, защото пълненето ще подобря, но празненето ще си остане същото.

      Итерациите със счупените биели дето ги предлага колегата Андрей нещо не са ми по вкуса За мен е много важно двигателя да остане надежден! Не е все едно дали ще счупиш биела на Божурище или в някое дере далече от света.... В тоя ред на мисли не искам да надувам мотора много- само повишаване на въртящия момент в ниските ме задоволява. Та ако колегата Андрей има опит с монтирането на винтов компресор( ако е същия човек за, който си мисля- значи има) ще съм благодарен да помогне с акъл!
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • #33
        До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

        Започвам по спомени
        Първоначално публикуван от Косьо
        Равна дължина на изпускателните колектори се гони при бегачките и това е много полезно в много високите обороти. Също така трябва да се сметне дали ще се прави система 4-2-1 или 4-1. Много е важно смятанаето на правилното сечение на тръбите. Ако то е по-голямо газовете няма да имат достатъчно скорост, ако е прекалено малко ще се получава backpressure (затруднено излизане=>некачествено пълнене и изгаряне). Има хора, които знаят как се смята това, аз не мога да помогна тук. Задължително е да не се махат гърнета, тъй като това би влошило характеристиките. При този двигател няма да се усети никаква разлика ако не е равен пътя на газовете или ще се усети изклюително минимална разлика при много високите обороти. Изолирането с азбестова лента би имало ефект единствено когато колекттора се загрее така че да почне да свети. Това се получава при "бегачките" пак при много високи обороти.

        Много по-добре ще му е на човека ако сложи един ГАЗков двигател, който по същество е два слепени 4-ка. Доколкото си спомням има и доста тунинг части в Русия за него. При него може малко да се изпили да му се повиши компресията и т.н.
        Георги Гатев

        Коментар


        • #34
          До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

          http://www.britishv8.org/Articles/MG...percharger.htm

          http://www.davetech.net/car-gen5.htm

          90 не ти ли идва голям за тоя мотор???Проекти и снимки как се инсталира мога да намеря с хиляди,но все на V8 или шестаци ще попадам,62 го ползват за малките мотори.


          и чакам снимки аз,знае ли човек какво ще ми скимне утре
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #35
            До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

            Голям е дотолкова, че трябва да го смествам в коша. Иначе дебита може да се подбере чрез големината на ремъчните шайби.
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • #36
              До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

              По-голям е по-добре....щото сe намаляване на оборотите на компресора (малък и голем компресор постигат едно и също налягане при различни обороти), което пък си е плюс като дълговечност.

              Опитите могат да започнат от напълно безопасните 5-6 пси...но предстои доста бой със закрепването и центрирането на 'прасето'. Горивната система най-простата ... така наречаната 'дроун тру' т.е. схема карбуратор-компресор-двигател.

              Ше помагаме с доколкото можем с механичната част...да го докараме до настройи ехее...там па друг филм.

              Коментар


              • #37
                До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                Голям е дотолкова, че трябва да го смествам в коша. Иначе дебита може да се подбере чрез големината на ремъчните шайби.
                Мисьлта ми беше,че 62 го даваха до 4 литра / пак по спомени / ,а ти имаш по-малко на това,а рачкаш 90 модел.


                Искам снимки,в тоя форум е пьлно с луди в абсолютно добрия смисьл на думата.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #38
                  До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                  Такъв ми изпадна евтин. Е90 е от 3 до 5 литра, а моя двигател е 2,5л.
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                    Купих си и един М62, тъй че ще си избера, кой да сложа.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                      Теб трябва да ти спрьт нета в скоро време

                      Друг мотор там няма ли как да се навре???Така или иначе проекта е сериозен ми поне и базата да му е такава.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #41
                        До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                        Големия компресор дойде. М90 е ОГРОМЕН ( и тежи 16,5кг) и няма да влезе в коша на моята Газ-ка( той и без това е пълен със всякакви екстри..), но ще "заспи" на ве-осмака на Слави Лудия Уаз. Аз ще слагам малкия компресор.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                          Това се чешем по тиквата и аз седмица вече.Тоя вентилатор го ползват на типични АМЕРИКАНСКИ МУСКУЛ мотори,ти как смяташе да го завреш на миксера / без да се обиждаш,но не е ли осмак не се брои за мускул / не ми беше ясно.
                          Не че не става ма смисьла се губи,а и си е цифра,тьрсен модел от главанаците тук и дьржи цена.

                          Следя темата с интерес.Копни адрес на тема / ако ще пускаш такава де /при започването на проекта да не взема да изтьрва нещо.




                          А на осмак как влиза м90 ммммммммммммммамата
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #43
                            До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                            Та започнах да чета за суперчарджърите и хората си го пишат това, което и предположих:чарджъра подобрява пълненето, но не влияе на празненето (по-точно иска "по-отпушени" изпускателни колектори).

                            Така че пак стигаме до колекторите Влязох в един български форум за тунинг и там освен караниците открих и един спор- от неръждавейка или от черна стомана. Едните твърдят, че от неръждавейка се пукали тръбите(включително и фабричен на едно Ферари), а другите, че от "черна" стомана изгаряли....
                            А сега де!?!
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                              Ми и двамата са прави.Ако четеш английски мога да те заровя с материали по вьпроса.Сьстезателите повечето ползват нерьждавейка,но се внимава с охлаждането,някои ги увиват с лента.Другите пьк ги яде корозията,температурните разлики.............но пьк не се цепят от ведньж.
                              Едните карат дьлго време без да ги погледнеш,нерьждавейката си иска внимание което сьстезателите си го знаят и си ги следят.


                              Ако преди нерьждавейката има вентилаторче като М62 или големия батко аз сьм твьрдо за нерьждавейка ако ще да я увиваш с лента после.

                              Кажи,че четеш английски и пускам малко матрял за разисьл.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #45
                                До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                                Я една снимка за идея колко е голям М90



                                То това май е за друга тема.Проекти на нерьждавейка трьби след вентилаторче има колкото искаш.+ и - на системата сьщо,само кажи,че не трябва да превеждам.
                                Последно редактирано от BENZBOSS; 25-03-09, 17:38.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X