Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изпускателни колектори с еднаква дължина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

    http://www.bgsoflex.com/bestheader.html

    Формула са изчисление на дьлжина на трьбите в зависимост от обороти,диаметьр на колектори и кубатура на моторетката.

    Работи за V8 снадка 4>1



    И не ги прави нерьждавейка
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Всмукателния - също.
      На бензин в ниски режими - не.

      Коментар


      • #18
        До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        http://www.bgsoflex.com/bestheader.html

        Формула са изчисление на дьлжина на трьбите в зависимост от обороти,диаметьр на колектори и кубатура на моторетката.

        Работи за V8 снадка 4>1



        И не ги прави нерьждавейка
        Благодаря за калкулатора. Само не разбрах в какви мерни единици излиза резултата?!
        Защо да не са от неръждавейка?
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #19
          До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          На бензин в ниски режими - не.
          \

          Защо? То точно в ниските режими така или иначе няма да повлияе кой-знае колко. Поне да има някаква промяна във високите.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            \

            Защо? То точно в ниските режими така или иначе няма да повлияе кой-знае колко. Поне да има някаква промяна във високите.
            Получаваш отвратителни преходни и ниски режими, при гладки колектори. Причината е, че липсва завихрянето, което отлепва малките капчици бензин от повърхността. Става нещо като хроматограма - бензинът минава през колекторите по-бавно от въздуха. То и иначе го има, затова я има и ускорителната помпа, но на гладки тръби е по-зле.

            Проблемът изчезва с многоточков инжекцион или дизел. Там смукателните колектори са гладки. Става и ако просто караш на газ.

            Коментар


            • #21
              До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              Благодаря за калкулатора. Само не разбрах в какви мерни единици излиза резултата?!
              Защо да не са от неръждавейка?

              Инчове и трябва да се обьрне в см. че тия главанаци тук са на инчове.

              Нерьждавейката като материал за ауспуси и на мен ми харесва,мисля за моя на 3 инча да го правя като му клекнат гьрнетата,НО за Волга / без да се обиждаш / сьм на мнение,че няма смисьл.

              Линка долу показва Баварец 2.3 който след малко рьчкане по трьбите вдига от 212 на 220 коня при 7500 оборота.Прегледай снимките и сам си направи извода колко ще извади Волгата.

              http://www.e30m3project.com/e30m3per...haust/exh1.htm



              Кухарка МАГНАФЛО,легално в 47 щата,нелегално в моя




              Борла задно гьрне и спирам,че ми текнаха лигите.

              Ето и малко теория на странен език.

              http://www.burnsstainless.com/TechAr...harticles.html

              Та ще прозвучи грубо,но само ще си загубиш времето и ще заминя нерьждавейката за нищо ако го спретнеш това на Волга.Ако имаш компресор или турбина друго казва,но на гола атмосферка нищо няма да спечелиш.

              Писал сьм го на друго място,пиша го и тук - искам нерьждавейка на 3 инча 4>1 снадка с Х трьба и заден Ремус.Това струва колкото половината кола и я вдигне 15 коня,я не.Звук вади,но за единия звук не си заслужава.


              Ще се радвам обаче да видя снимки на проекта,а и ако мога да ударя едно рамо с линкове поне.







              Газ 21 - V8 с 450 коня Порше


              И не аби матряла
              Последно редактирано от BENZBOSS; 20-02-09, 10:08.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #22
                До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                Жоро,опитай с по-големи клапани,с генерацията няма да постигнеш нищо./пробваксъм го/Ще ти изпратя ако искаш необорудвана глава от 24-д,за компенсация че не ти намерих лопатата.

                Коментар


                • #23
                  До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                  Посъветваха ме да направя изпускателните колектори( не цялата тръба до гърнето) от неръждавейка защото прегаряли тръбите. Ако е до цена: не е проблем- 2м тръба ф50 с 2мм стена струва около 50-60лв.
                  Прочетох линковете и се оказа непроста работа, но се запалих!
                  Забравих да кажа, че съм поръчал на приятели да ми търсят суперчарджър Итън 62 на старо от САЩ. Така че ще трябва да правя колектори...
                  Румене благодаря за главата, но само ако не е фрезована.Ще ми трябва, защото суперчарджъра иска ниска компресия, а моята е "свалена" с 2,5мм. А то и сега не пречи да сложа по-голям изпускателен клапан.
                  Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                    ,НО за Волга / без да се обиждаш / сьм на мнение,че няма смисьл.

                    Прегледай снимките и сам си направи извода колко ще извади Волгата.
                    Та ще прозвучи грубо,но само ще си загубиш времето и ще заминя нерьждавейката за нищо ако го спретнеш това на Волга.Ако имаш компресор или турбина друго казва,но на гола атмосферка нищо няма да спечелиш.

                    И не аби матряла
                    Колега Бенцбос, става въпрос за джип с двигател от Волга. За мен ценното на този двигател, е тегло-160кг( при 2445см3/100кс/ 180нм), евтини и достъпни части (виждаш, че си ги подаряваме из форума), компактен, проста конструкция(надежден).
                    Благодаря за помоща. Ако не ти е проблем оглеждай се в Сан Диего за някой Итън М62 до 500-600 долара.
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                      Здравей колега и от мен ,преди време правих такива колектори и разпитах доста хора и прочетох малко информация.Освен еднаквата дьлжина ,другото което е важно свьрзването на трьбите ,а то зависи и от работата на цилиндрите.Обвиват се с изолационна лента не защото се нагряват а за да запазят постоянна температура при движение ,защото се охлаждат и се появяват завихряния в трьбата ,който пречат за по-доброто изпразване,за това и обикновенно са от чогун.Винаги има резултат ,стига да те удовлетвори.Успех!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                        Това с еднаквите дължини...е за некви бесни атмосферки...аре не бесни ма поне за глави с 'нормален' флоу. Главата на волгата е с такъв дизай и с толко лош 'флоу' че никви колектори и не могат да я спасят да пълни съответно празни много по-добре. Така че искрено те съветвам да зарежеш тая работа и изцяло да се насочиш към некой итън 62...по-добре 90. Купувал съм си Итъни за по 400 лв...така че нема да е трудно да се намери.

                        ...ше надуеш 0,5 и ако не се строши я бутало, я биела - по-големи шайби,,,,докато се счупи....връщаш една итерация и това е твоето налягане.

                        Усещането на суперчарджъра е супер готино...се едно караш огромен дизел.

                        П.С. Ети от един форум

                        Компресора 750лв.,Интеркулера 80лв.
                        Пакетна ценичка 800лв.
                        тел.0888 29 65 38-Ангел
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #27
                          До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                          Колега Бенцбос, става въпрос за джип с двигател от Волга. За мен ценното на този двигател, е тегло-160кг( при 2445см3/100кс/ 180нм), евтини и достъпни части (виждаш, че си ги подаряваме из форума), компактен, проста конструкция(надежден).
                          Благодаря за помоща. Ако не ти е проблем оглеждай се в Сан Диего за някой Итън М62 до 500-600 долара.

                          Тьй,тьй,това е готин мотор за трошене и да си играе с него човек,но ако целта е да вдигнеш конете с трьби само няма да стане.Това ми беше мисьлта.

                          Пример давам.Двата шестака долу в подписа ми са с разлика 10 коня като различното им е само в ауспусите и около половин сантиметьр на кутията за вьздушния филтьр.И говорим за Мерцедес 140 дето втори пьт автомобилна компания няма да хвьрли толкова пари за разработка на даден модел.Аз да се опитвам да му качвам конете с мои изчисления и доработки мноооооого трудно ще се получи ако вьобще стане нещо.Говорим за 230 коня и вдигане на 5-6-10 и атмосверка без турбини и компресори на шестак.


                          Волгата,че не са я смятали толкова е ясно,а и е двойно по-малко кончета,Каквото и да направиш ако няма пред тия трьби едно турбо или компресор ще е само фаца и звук и кьорав кон няма да вдигне.

                          Итьн 62 го слагат по миксерите на Мерцедес 230.Тук втора рька само на джьнка,че няма как да доработя мотор и да ми мине проверка на изгорели газове колата.Може да се намери от катастрофирала кола,но гаранция няма,а и сьстоянието му е сьмнително.

                          Вьпреки това те ти един за 300 кинта.Тук не са много пари,че стават за мотори до 4000 кубика ако правилно помня,а по неписано правило като ше е рошава гаргата е поне 5000 кубика.

                          300 кинта 62ка след ремонт.

                          http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Eaton...Q5fAccessories


                          Ето ти всички които ми излизат на тьрсачка.От 150 до около 500 кинта парчето.

                          http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_dmp...rger&_osacat=0

                          Ако ще даваш повече мангизи за коне то по-добре мотор да ти натовари някой.
                          Последно редактирано от BENZBOSS; 26-02-09, 01:03.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                            Кво стана бе колега Василев...да не се обзаведе с чарджър?!?!?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                              Здравейте,
                              решил съм да подобря малко моя двигател с изработването и поставянето на изпускателни колектори с еднаква дължина на тръбите от всеки цилиндър. Гледах такива правени за бегачки и горе-долу си изясних следното :
                              1 Тръбите трябва да са с по-малко завои.
                              2 Тръбите се сдвояват две по две и след известо разстояние двете получени тръби се сдвояват отново. Сдвояват се несъседни по реда на палене цилиндри.
                              3 Тръбите се изработват от неръждавейка и се топлоизолират( защото са тънки и се нажежават до червено) със специални бандажни ленти.

                              Ако някой има информация по въпроса моля да я сподели.
                              Прочетох темата, доста е интересна. Доколкото съм запознат равния път на изпускателя при турбинирани двигатели се прави за да може да работи по-равномерно турбината (една от причините). При атмосферни са ти писали защо (аз това не го знаех).

                              По т.3 - лентите са азбестови, наскоро гледах в Проспийд 20 м. за 150 лв. Изолират се тръбите за да може температурата на изгорелите газове да не пада и от там да се задържи скоростта (разбирай Енергията).
                              Имам познат, който се занимава с такива неща и си ирае с колектори и т.н., ако те интересува може би ще може да се измисли нещо.
                              Георги Гатев

                              Коментар


                              • #30
                                До: Изпускателни колектори с еднаква дължина

                                Интересува ме!
                                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X