11 години... Определено има развитие. Формула 1 вече от няколко години надуват с ел. турбини турбодупката. При сегашните хибриди, които носят бая киловатчаси ел.енергия на борда, безчеткови ел.мотори с неодимови магнити... могат да въртят всичко и по много. Ако се е появил смисъл от това де...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger
Свий
X
-
3 киловата за да развьрти до около 70 000 оборота,тия определено имат развитие от преди десетина години,кой ‘е го зарежда това обаче си остава мистерия за мен,сметки дали има смисъл и колко коня ти дърпат алтернаторите,колко тежат батериите и как се зареждат.........друг явно ги е направил,чакаме да им паднат цените и да се появят китове на 24 волта,после ще му мислим пакTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
И Гарет правят,теорията ясна,само някой да направи китчета за нас бедните,а не само за Мерцедес 53 или Супра
Делта Т правят вентилатори за машината на някои лодки,връзват се с оборотите на мотора за да дава позитивно налягане в машинното,не на самия мотор - гонят нормална температура там им е лесно,че волтаж колко искат,тия тук се борят с хибриди разни,зареждащи турбини,батерийки.......дано доживеемTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Това го бях писал в един друг форум преди 3 години. Предполагам, че нещата вече са по-напреднали. Тогава проблема бяха големите дебити. Ако някой има актуална към момента информация, нека да пише.
Двигателист написа:
Ауди имат такъв компресор, Волво и Мерцедес-Бенц също. Компресорите работят съвсем прилично с големи кубатури като спомагателни в ниските режими, като нагоре поемат турбокомпресорите. Изключително бързи са. Разбирай, че се развъртат от 0 до 50000, че и над 70000 об/мин за 250-300 мс. Сравнително мощни са. Искат много ток и водно охлаждане и въпреки, че има варианти на 12 волта, истината е в 48 волтовите. Имам някъде техническа информация с многопараметрови характеристики на такива компресори, но не знам къде точно съм я записвал.
Доколкото имам спомен Волво работиха съвместно със CPT за техния двулитров двигател с три копресора, два турбо и един електрически. Ауди го използват в 4.0 ТДИ (разработка на Валео), а Бенц в новият им 6 цил. редови М256 с 48 волтова инсталация (мисля, че е Борг-Уорнър компресора).
Информация:
http://www.cpowert.com/
http://www.autozine.org/technical_schoo ... ion_5.html
http://www.cpowert.com/wp-content/uploa ... ra-web.pdf
http://www.autonews.com/article/2014080 ... valeo-says
http://www.autonews.com/article/2014101 ... this-thing
Коментар
-
Афтърмаркет електрически китове за вграждане, които да заместят конвенционалния нагнетател едва ли ще дочакаме и в следващите 11 години. Задънен клон на еволюцията щото. А плацебо машинки и сега се продават, за оптимистите.And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар