Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

    Един електрически двигател, като за вентилатор, но малко по-мощен-0.8 kw с перка, поставен след след въздушния филтър във въздуховода създава предварително налягане и дава налягане по-голямо от атмосферното:
    http://www.electricsupercharger.com/

    Какви са прилики и разлики с турбина задвижвана от изгорелите газове и механичен компресор?

    Има ли реална полза от това вентилаторче, или е само пари за нищо?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  • #2
    До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

    Хм и на мен ми е доста интересно с вентилаторчето.Преди няколко месеца се чудех дали няма да има полза ако се сложат няколко сешоара духащи студен въздух преди филтъра (понеже ми се виждаше по-лесно), но ми обясниха, че не ставало.Това обаче изглежда доста яко.Дали не може да се приспособи вентилаторче от компютърно захранване?
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • #3
      До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

      пак ли

      Коментар


      • #4
        До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

        Пак се почна. 800 Вата вкарани в това чудо ще го стопят. Да не говорим, че за да ги получим ни трябват 67 Ампера от акумулатора(алтернатора).

        Коментар


        • #5
          До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

          Оффф .....
          Не става!!!


          Иначе от около 2 години има разработено и вкарано в производство електрическо турбо ..... само че пие над 50 Ампера ... а като развърта ...до към 100А ... по спомени ...
          И струва ..... едни $$$
          Въпреки всичко има проблеми с надеждноста.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #6
            До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

            99.999% от "Електрическите компресори" които се продават по ибей (и другаде) са всъщност линейни трюмни помпи за яхти, на петорна цена.

            Толкова за електрическите вентилатори, които се слагат на пътя на въздуха, в тръбата от въздушния филтър.

            Иначе не е като да е без приложение, аз го виждам в два варианта:

            - "Временно" "турбо" - ел. компресорче да пълни бутилка, която да осигурява временно нагнетяване, за даден брой секунди, и после пак чакаш да зареди.

            - Истинско електрическо турбо - по такива работи се работи, и няма да са проблем когато автомобилите преминат на по-мощни ел. системи. Което пък се очаква относително скоро, за да могат да минат и други агрегати на ел. захранване. БМВ мисля че работят по някакви варианти които да имат двойна ел.система, 12V за дребните консуматори и 72V май беше за едрите консуматори - включително и плановете им за електрическо задвижване на клапаните с електромагнити.

            Стигне ли се до там, много неща ще станат възможни. Но на настоящия етап, със сегашните ел. системи - не.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

              Защо ли си мисля, че Fiat Uno има модел с такова "турбо"?
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • #8
                До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                има фиат уно турбо, но определено не е ел.

                Коментар


                • #9
                  До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                  Не знам защо го мислиш, но грешиш. Uno Turbo си е със съвсем обикновено турбо, просто е турбо с инжекцион а не с карбуратор, което по онова време беше рядкост при такава малка и евтина кола.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                    Най-вероятно сте прави. Останало ми е нещо в главата, но явно е невярно.
                    99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                    It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                      Uno Turbo имаше доста напреднала за времето си електроника за управление на турбото. Сигурно това те е подвело. Водеше се Turbo i.e.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #12
                        До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                        Uno Turbo имаше доста напреднала за времето си електроника за управление на турбото. .....

                        Ммдааа ... Bosch Jetronic L или LU .....
                        Нищо ново под слънцето ... просто някой от ФИАТ е развързал кесията, отишъл е при "батко" и е рекъл ... "тука искаме да направим една кола" .... и станала колицата ...
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #13
                          До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                          Пак се почна. 800 Вата вкарани в това чудо ще го стопят. Да не говорим, че за да ги получим ни трябват 67 Ампера от акумулатора(алтернатора).
                          Да толкова са около 65 А, но не ги дърпа постоянно, а генератора на москвич е 700W, и акумолатора служи за буфер в систамата, т.к. това вентилаторче работи само при "газ до дупка" както го разбирам от този сайт. А стандартното турбо винаги оказва съпротивление на изгорелите газове, включително и когато няма от него нужда, то пак си "папка" мощност.
                          А някой беше писал за вентилаторче от компютър-категорично не става даже и за щилка, защото няма дебит, няма и налягане.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                            Имам го това "чудо"! Мотора развива 26 000 оборота, за 0.2 сек, консумира 30А и създава налягане 0.17 бара (да, ама на затворен дросел ) Няма си дебит! Това, дето пишат 800W се отнася за два броя - вижда се на снимката. Монтирах го за проба на 2.6 литров двигател - никакъв ефект! Засмукването е много по-голямо от възможностите на вентилатора. Допускам, на по-малък двигател да се почуства нещо. Спомням си, навремето, слагахме голяма фуния на смукателя и се "радвахме" на турбо ефекта
                            И още нещо: Производителят препоръчва максимално време на работа 30сек. Ясно защо...
                            Да не забравя: Пишат, монтирали го на собственото си БМВ М3! Нали? С 3.2 литра двигател и 340кс, може да се предвиди какъв ефект ще има...
                            И за финал: Отвратително качество на гумените съединения - след месец се напукаха!
                            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                            Коментар


                            • #15
                              До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                              Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                              Имам го това "чудо"! Мотора развива 26 000 оборота, за 0.2 сек, консумира 30А и създава налягане 0.17 бара (да, ама на затворен дросел ) Няма си дебит! Това, дето пишат 800W се отнася за два броя - вижда се на снимката. Монтирах го за проба на 2.6 литров двигател - никакъв ефект! Засмукването е много по-голямо от възможностите на вентилатора. Допускам, на по-малък двигател да се почуства нещо. Спомням си, навремето, слагахме голяма фуния на смукателя и се "радвахме" на турбо ефекта
                              И още нещо: Производителят препоръчва максимално време на работа 30сек. Ясно защо...
                              Да не забравя: Пишат, монтирали го на собственото си БМВ М3! Нали? С 3.2 литра двигател и 340кс, може да се предвиди какъв ефект ще има...
                              И за финал: Отвратително качество на гумените съединения - след месец се напукаха!
                              За тези двата ел. вентилатора пише че безопасно дърпа от системата 1666 вата при натиснат до край педал на газта.
                              А единия-800 вата.
                              А не мога да разбера това налягане с двете духалки 1.7 psi на колко bar е равно и дали е при отворен дросел.
                              И какво е 800 CFM?
                              А къде видя макс. време на работа 30 сек, и ако се превиши ел. мотора ли загива, или акумолатора?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X