До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger
Да помислим заедно как са нещата на теория:
Разполагаме с 2 л. двигател, четири тактов, а дали е с 1 или с 12 цил. няма никакво значение т.к. общият им обем е 2 л. и при 6000 об/мин, харчи 2*6000/2 = 6000л въздух в минута = 6 куб. метра1/мин според това, както е написал Ясен:
Тази духалка според производителя дава 800 CFM дебит. Един кубически фут е около 1/35 от кубически метър. Приравнено в нашите мерни единици 22.5 кубически метра за минута. При необходими 6 куб м/минута - значи напълно достатъчно.
Ако тази щуротия я тургаме на джипка и не гоним макс. мощност и макс скорост, а по-голям въртящ момент в по-ниските обороти, защото като закъсаш и се окопаеш, за да не подпалваш съединителя тръгвайки на високи обороти ти трябва по-висок въртящ момент в ниските.
И според Гоблин:
Да ама това у-во от сайта, ако е с 1 ел. мотор дава 1 psi, а ако е с 2 ел. мотора дава 1.7 psi, което налягане е май незначително малко за нашите цели.
Или ако правилно съм разбрал:
Тази духалка има достатъчен дебит за стандартен двигател, но не може да създаде необходимото налягане за турбо надув.
И все пак ще има някакъв минимален положителен резултат, т.к. при 3000 об/ мин "нашия" двг. ще консумира само 3 куб.м за минута и би трябвало "духалката" да поддържа малко по-високо налягане, от това, което е при макс обороти.
Пак само на теория двигателя няма да се скапе, защото кислородния сензор ще отчете бедна смес и ЕКУ ще пусне повече бензин, за да компенсира съотношението и няма да "издуха" клапани и бутала.
Правилно ли съм разбал урока?
ШЪ мЪ 'звинявате, ама тези сложни неща са ми съвсем далечни и мъгляви и просто искам малко да увелича теорет. си знания, та затова Ви досаждам на Вас - ЗНАЕЩИТЕ.
Да помислим заедно как са нещата на теория:
Разполагаме с 2 л. двигател, четири тактов, а дали е с 1 или с 12 цил. няма никакво значение т.к. общият им обем е 2 л. и при 6000 об/мин, харчи 2*6000/2 = 6000л въздух в минута = 6 куб. метра1/мин според това, както е написал Ясен:
Първоначално публикуван от Ясен
Преглед на мнение
Ако тази щуротия я тургаме на джипка и не гоним макс. мощност и макс скорост, а по-голям въртящ момент в по-ниските обороти, защото като закъсаш и се окопаеш, за да не подпалваш съединителя тръгвайки на високи обороти ти трябва по-висок въртящ момент в ниските.
И според Гоблин:
Първоначално публикуван от Goblin
Преглед на мнение
Или ако правилно съм разбрал:
Тази духалка има достатъчен дебит за стандартен двигател, но не може да създаде необходимото налягане за турбо надув.
И все пак ще има някакъв минимален положителен резултат, т.к. при 3000 об/ мин "нашия" двг. ще консумира само 3 куб.м за минута и би трябвало "духалката" да поддържа малко по-високо налягане, от това, което е при макс обороти.
Пак само на теория двигателя няма да се скапе, защото кислородния сензор ще отчете бедна смес и ЕКУ ще пусне повече бензин, за да компенсира съотношението и няма да "издуха" клапани и бутала.
Правилно ли съм разбал урока?
ШЪ мЪ 'звинявате, ама тези сложни неща са ми съвсем далечни и мъгляви и просто искам малко да увелича теорет. си знания, та затова Ви досаждам на Вас - ЗНАЕЩИТЕ.

Коментар