Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    А къде видя макс. време на работа 30 сек, и ако се превиши ел. мотора ли загива, или акумолатора?
    И двете.Акомулатора по късно но и на него ше му дойде времето. Ако е вентилатор от лодка за продухване на моторния отсек както беше написал колегата горе то не е нито 800 W нито върши работа, но ако е 800W в този обем то и 30сек. са много. Такива мощности в такива размери има по авиомоделите. По 2kW a тежи 300грама. ама работи 10 до 20 сек и после 1час се охлажда. Има нещо такова което работи но не е вентилатор а "компресор"(справка при Мерцедес) и не е с моторче. За да се получи налягане трябва центробежна помпа (охльов) като турбото. За дебит - обороти или размер. Показаното е вентилатор. Става за баня, комп, за жегите, за сошуар. За тия приложения налягане не трябва, само дебит.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #17
      До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

      С "компресора" ми изпратиха книжка, в която описваха тех. данни и ръководство за монтаж. Не съм разгледал подробно твоя линк, но фирмата е същата, устройството е същото, снимките са еднакви, но...ето тук е едно, голямо "но". Налягането което дават (ако не са сбъркали) е доста по-ниско. 1.17psi е приблизително 0.08 bara, а го дават за два мотора последователно. Имам добър манометър и премерих моята джаджа - даде 0.17 bara на затворен дросел. При най-малкото подаване на газ няма никой! Не знам къде си видял 1600 вата, но един мотор тегли 30А при 12V. При 14V са около 400W, по два мотора - 800W или това което пишат. Моят извод е, че сами се бъркат и забравят какво са писали. Поредният "вечен двигател". Ако се монтира на двигател 1.0 - 1.2 литра, може да има резултат, но на по-голяма машина - откажи се.
      За 30-те сек. не пишеха защо, но мотора грее доста и предполагам затова. И друга препоръка - да се включвал само при пълна газ! Ами тогава трябва най-много въздух...
      Книжката не е в мен. Остана на вилата, а няма да ходя преди пролетта. Иначе щях да ти я дам.
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • #18
        До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        И какво е 800 CFM?
        CFM е мярка за дебит - кубически фута в минута. Един кубически фут е около 1/35 от кубически метър. С тази сметка това вентилаторче прекарва грубо 22.5 кубически метра за минута.

        Относно въпросът на VaHk0_ за компютърното вентилаторче - там "изтребителите" са с дебит от порядъка на 15-20 CFM
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

          Налягане с вентилатор не става. 1.7Psi ~ 0.12 атмосфери е нищо и половина. Някои от старите коли имаха матометър на турбото. Налягането е далеч по високо. При увеличаване на налягането в един вентилатор се получава кавитация, т.е. започва да се върти въздуха заедно с перката, вместо да се бута напред. Слагат се две перки с различна посока, водещи плоскости с посока с/у перките и ....ства сложно за тия пари. Само охльов може да даде налягане и дебит едновременно. Как ще задвижите охльова е друг въпрос. Горния линк пище, че супер перка т.е. двойна дава 8.5% или 25hP и се говори за мотори по 200-300конски сили ГАРАНТИРАНО. Два мотора по 800W са си 125А . Добър алтернатор дава 90-100А. Колата има и други консуматори за които е предвиден алтррнатора..... Или както каза колегата bojitch пропусни я тая оферта. А и тия 575$ ще станат 800. Това си е нов мотор с турбо. И няма да се напука.
          Последно редактирано от drukman; 14-02-09, 11:33.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #20
            До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

            А колко куб/м. или усреднено на час или за 1 к.с. въздух употребява средно статистически бензинов двг. като съм чел някъде, че изпива 0.2 л. бензин за 1 кW отдадена мощност за 1 час?
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #21
              До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              А колко куб/м. или усреднено на час или за 1 к.с. въздух употребява средно статистически бензинов двг. като съм чел някъде, че изпива 0.2 л. бензин за 1 кW отдадена мощност за 1 час?
              Ами смятай: кубатура по обороти по време.

              Коментар


              • #22
                До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                Може и малко по-лесно ....

                Максимален Разход на час ..... умножен по 15 = въздух в килограми/час
                30 лира по 15 = 450 кг/ч
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #23
                  До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  Може и малко по-лесно ....

                  Максимален Разход на час ..... умножен по 15 = въздух в килограми/час
                  30 лира по 15 = 450 кг/ч
                  Човека пита за обема, не за теглото.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Човека пита за обема, не за теглото.
                    Точно питам за обема, т.к. 800 CFM е дебита на "духалката". Един кубически фут е около 1/35 от кубически метър. С тази сметка това вентилаторче прекарва грубо 22.5 кубически метра за минута. А за тази минута колко кубически метра му трябват на двигателя, за да се храни нормално и за да има положително налягане в смукателните колектори в следствие работата на този вентилатор.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                      4-тактов двигател превърта половината си ходов обем за един оборот. Това, ако приемеш коефициента на пълнене за 1 (близо до истината) и си отворил дросела докрай (точно този случай те интересува).

                      Половината се появява, защото 4-тактовият двигател се пълни веднъж на два оборота.

                      Как това ще го доведеш до киловати или конски сили, зависи от много работи.


                      1л двигател, при 6000 об/мин, харчи 1*6000/2 = 3000л въздух в минута = 3 куб. метра/мин

                      Ако ти трябва за други сметки, 1 куб. м въздух при нормални условия тежи около 1.3кг

                      Коментар


                      • #26
                        До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        Точно питам за обема, т.к. 800 CFM е дебита на "духалката". Един кубически фут е около 1/35 от кубически метър. С тази сметка това вентилаторче прекарва грубо 22.5 кубически метра за минута. А за тази минута колко кубически метра му трябват на двигателя, за да се храни нормално и за да има положително налягане в смукателните колектори в следствие работата на този вентилатор.
                        Е добре де, толкова ли е сложно?
                        Например; 2000см3 =0,002м3.Средни обороти 3000 за минута, и 60 минути в един час.
                        0.002.3000.60 =360 метри кубични за един час.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                          Пенчо:
                          двойно по-малко, трябва да получиш. Двигателят е 4-тактов.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Пенчо:
                            двойно по-малко, трябва да получиш. Двигателят е 4-тактов.
                            Е ха сега де? А колко цилиндров е?Ако е осмак какво правим?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                              ...А за тази минута колко кубически метра му трябват на двигателя, за да се храни нормално и за да има положително налягане в смукателните колектори в следствие работата на този вентилатор.
                              191 кубически фута, или 5.40 кубически метра.

                              Това е за супер мек турбо двигател, налягане на турбото половин 0.5 бара, 1.8 литра, турбо, 132 коня.

                              При по-реалистично налягане (0.9 бара например) стават 228 cfm или 6.46 кубически метра.

                              Това са някакви средно статистически данни де, зависи и от турбото и от още сто неща. Но се цифрата е в този диапазон.

                              Ето ви го тук, няма какво да изобретяваме топлата вода:

                              http://www.motorgeek.com/index.php?page=6

                              Та при осем цилиндров с около 4500см3 работен обем гоним 15 кубически метра в минута. Бая духалки ще трябват

                              При изчисленията в графата Manifold boost слагам 13psi, това са около 0.9 бара, което е горе-долу стандартното налягане за серийна турбо машина. Нищо разпилено. Тия с ниското налягане дето гонят само въртящ момент а не мощност, са към 0.5 бара.
                              Последно редактирано от Goblin; 16-02-09, 18:11.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #30
                                До: Какъв е ефекта и/или дефекта от Electric Supercharger

                                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                                Е ха сега де? А колко цилиндров е?Ако е осмак какво правим?
                                Нищо, сметката е пак тази.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X