Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

    Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
    За Опела нямам конкретни данни за консумация на енергия... по официална информация 16кВч батерия стига за 40-80 км и това при условие, че е доста тежък автомобил.

    Консумация на ток- още не съм имал възможността да го засека с новите батерии (не съм си взел винетка, а Исперих не е кой знае колко голям град) какъв ще е пробега с едно зареждане. За поддържане на 50км/ч мотора дърпа по 40-50А.
    Приемам само за база за някои хипотетични сметки следните положения:
    За да се движи кола с постоянна скорост 50км и пробег 50км е необходмо 96V батерия да дава 50А.Или капацитет 50A.h? Тъй като пълен разряд ще разруши батерията колко трябва да се презапаси? Ако е двойно става 100А.h на 96V.
    Гледам следните елементи от али баба:
    http://cyly.en.alibaba.com/product/5..._battery_.html
    По надолу има една таблица с данни за елеменитите:
    Model Rated voltage Rated capacity Charge times (h) Working temerature°C Max discharge current (A) Internal resistance (mΩ) Size WxLxH Weight
    (V) (Ah) Fast Normal (mm) (g)
    HPC3R2100 3.2 10 0.5 2 -20~60 15C ~6 27x70x88 360
    HPC3R2120 3.2 12 0.5 2 -20~60 15C ~5 27x70x120 420
    HPC3R2150 3.2 15 0.5 2 -20~60 28C ~4.5 27x70x150 540
    HPC3R2200 3.2 20 0.5 2 -20~60 28C ~4 27x70x150 580
    HPC3R2400 3.2 40 0.5 2 -20~60 30C ~1.2 36x130x150 1200
    HPC3R2450 3.2 45 0.5 2 -20~60 30C ~1.2 36x130x150 1300
    HPC3R2600 3.2 60 0.5 2 -20~60 20C ~1 36x130x185 1700
    HPC3R2101 3.2 100 0.5 2 -20~60 15C ~0.9 66x170x240 2510
    Желания капацитет се постига от 30 елемента от последните и ще тежат 75кг. Заради по големия ток по добре би било 60 елемента от 40А.h и теглото ще е 78кг. Цената неизвестна . щеи ги питам да видим какво ще кажат. Бъркам ли някъде?

    Коментар


    • #92
      От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

      Първоначално публикуван от a_stoev Преглед на мнение
      Цената неизвестна .
      Много си е известна цената. Можеш да я видиш на EV-Power Е, ако купиш директно от китайците 500 бр. ще е доста по-надолу. На същото място могат да се видят и всички останали типове "леки" батерии, контролери, зарядни у-ва и т.н. Има и доста приятни китове за велосипед. Предна или задна 26" х 1.75" джанта с вграден ел. двигател, акумулатор, контролер, джойстици, дисплей и въобще всичко останало за да превърнеш всеки велосипед в елетрически. Направо се кефя на варианта за 1 kW велосипед 2х2 или 2 kW рикша 4х4
      Прикачени файлове
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • #93
        От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

        За къв чеп да плащам двойна цена на чешите като мога да си го вмеса сам? Общо взето пътеката е утъпкана, не е особен проблем търговията с китайците.
        Отимистично, ако китайската цена е 1/2 от чешката човек може да се замисли.
        Веднъж ми падна един ексел с китайските цени на които шева купува от китай. Е падна ми шапката, хе съм свикнал че не работим в проценти а в пъти .

        Коментар


        • #94
          От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

          Лошото е че под 10 бройки не те отбелязват китайците. Иначе ако има как да се домъкнат на половин цена веднага искам 8 броя за да си направя 4 kW рикша 4 х 4 с двойни гуми
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • #95
            От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

            За кола трябват 30 от 100 Ач или 60 от 45Ач. Получва се цифра. Вероятно неприятна .

            Коментар


            • #96
              От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

              Ми да видим тогава 30 х 90 Ач = 12 800 EUR = 25 600 лв. + неивестно колко за ток
              100 000 км х 13/100 бензин А95 - 1000 х 13 х 2.70 = 35 100 лв.

              Не се знае дали акумулаторите ще издържат броя цикли заряд/разряд за изминаване на 100 000 км

              Е ако за 100 000 км не мога да избия тази инвестиция за какво ми е да се разправям разклонители, удължители и др. подобни глупости.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • #97
                От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                Леко инфо от първа ръка ...... работя по проект баш на напълно електрическа кола и естествено ще кажа само това дето мога-като стане публично –тогава повече....
                Парно –прави се с водата дето охлажда силовата електроника плюс един ел нагревател ако колата се движи по нандолнище например или отвън е много як студ.
                Климатик – да го наречем класически макар че е леко одобрен-компресора се върти от ел мотора.
                От това дето съм я пробвал –около 100-200км ... по теория има сметало за колко разтояние ти стига енергията ...ама след като 2ма колеги се обаждаха късно вечер да иде някои да ги изтегли щот бяха закъсали не му вярвам на сметалото.Аз не съм закъсвал ама няма и намерение да се пробвам...
                На 100% заредена батерия ми дава каде 250км (150мили ) но както казах е лъжа и измама.....
                Има си 12в оловна батерия за радиото и т.н разните му консуматори ,тая батерия се зарежда като се пусне зареждалото на литиевите батерии,когато колата върви –само се смуче от нея.
                Общо взето локум работа.... най ми харесва че има подгряване –сутрин като влезеш вътре и е топло ама то оставше и това да не направят –все пак колата е включена в щепсела...

                Коментар


                • #98
                  От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                  Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                  Леко инфо от първа ръка ...... работя по проект баш на напълно електрическа кола и естествено ще кажа само това дето мога-като стане публично –тогава повече....
                  Парно –прави се с водата дето охлажда силовата електроника плюс един ел нагревател ако колата се движи по нандолнище например или отвън е много як студ.
                  Климатик – да го наречем класически макар че е леко одобрен-компресора се върти от ел мотора.
                  От това дето съм я пробвал –около 100-200км ... по теория има сметало за колко разтояние ти стига енергията ...ама след като 2ма колеги се обаждаха късно вечер да иде някои да ги изтегли щот бяха закъсали не му вярвам на сметалото.Аз не съм закъсвал ама няма и намерение да се пробвам...
                  На 100% заредена батерия ми дава каде 250км (150мили ) но както казах е лъжа и измама.....
                  Има си 12в оловна батерия за радиото и т.н разните му консуматори ,тая батерия се зарежда като се пусне зареждалото на литиевите батерии,когато колата върви –само се смуче от нея.
                  Общо взето локум работа.... най ми харесва че има подгряване –сутрин като влезеш вътре и е топло ама то оставше и това да не направят –все пак колата е включена в щепсела...
                  Интересно. Така и така има климатик, защо колата не се топли с него? Ще харчи по-малко енергия.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                    Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                    Аз не виждам проблем в мерната единица ватове на километър. Предложи друга и ще я обсъдим.
                    ...
                    мярката е Wh (ват-час) съответно Wh/км или познатата от домешните сметки кило-ват-час кWh/км
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Интересно. Така и така има климатик, защо колата не се топли с него? Ще харчи по-малко енергия.
                      Това за климата – да разбирам ли че искаш да кажеш да обърнат кондензатора и изпарителя –както на домашните ? Доколкото знам е сложна работа – мотора и съответно компресора се върти с различни обороти и регулирането става сложно,другото е че има сорс на топлина ,все пак електрониката,батерите и т.н требе да се охлажда ....ония от климатизацията ми рече следното – значи сметнхме че винаги ще има едкакво си количество топлина независимо от това в каквъв режим е колата, то стига да се затопли вътре до А градуса ако отвън е Б градуса....ако обаче навън е голям студ требе ел нагряване ,няма от де другаде да доиде енергия за сгряване на купето.

                      Коментар


                      • От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                        Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                        Това за климата – да разбирам ли че искаш да кажеш да обърнат кондензатора и изпарителя –както на домашните ?
                        Да.

                        И после, може да се използва херметичен компресор, като на домашните - така ще се спести доста електричество и по тази линия - автомобилните климатици не блестят с ефективност. Доколкото знам, хибридите са така.

                        Коментар


                        • От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                          Ами по домашните клими не съм ръчкал много –даже бих до определил минимално и на 100% не знам баш кое къде и как е но автоклимата е трудна работа да стане като домашния.
                          На домашния има един голям плюс- напрежението и оборотите на мотора са винаги налице докато при автот оборотите се менят от някъде 1000 до 8000 например и требе регулиране на количеството дето ще се изпари .Другото е че размерите на изпарителя и кондензатора в една кола са лимитирани докато на домашния не е баш така.
                          Другия психологически момемт е - като гледам по проучване овечето дето искат да си купат такава кола в повечето случаи им трябва когато е топло,през зимата такава кола е леко самоубииство - мое лично мнение..... одеве си правих експерименти ....закачих диагностиката и разкарах лимитаците за подавана мощност..... ще видя какъв е мотора ,колко Киловата е ама като му подам газ –дет се вика Ферари ряпа да яде....върти гуми поне 3 метра а на едно мокро място за малко да се пребия ...
                          Обаче батерията от 100% отиде на 20% за някакви си 20-30 км ...та исках да кажа че много парно няма да трябва и затова не са се и напъвали и в зависимост от тая гледна точка.

                          Коментар


                          • От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                            Айде сега, самоубийство. Просто трябва да се докара адекватно поведение на педала за газ.

                            Колкото до климатика - на домашните, най-важното, което имам предвид е, че моторът и компресорът (идеално паснати един към друг) са херметично затворени в едно желязно нещо, от което излизат 2 тръби и един кабел. Трябва само да го захраниш по подходящ начин.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X