От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност
Да се включа и аз в темата не само от снимките 
Като цяло гледам повечето сме на еднакво мнение от хибрида или електромобила с удължен пробег няма много смисъл. А2-ката я караме вече една година. Само на ток, предимно градско с кратки излизания извън града. На нас ни върши доста добра работа.
Изпълнихме поръчка на базата на Нисан Микра, която скоро ще направи 6 месеца по софийските улици и тя си върши работата.
Вчера правих тестдрайв на Опел Ампера. Казваш 19000 са много - опела е 40000 ЕВРО. Представлява 1.4л бензинов двигател в комбинация с 110кв електромотор и 16кВч батерия. Тегло 1700кг брой места 4. Хубава кола, доста приятна за каране, но доста скъпа и в крайна сметка пак иска бензин.
Всичко може да се направи, но първо трябва да се помисли с каква цел ще се прави. Според мен малък градски автомобил се кара най-вече в града, а двигателя върши работа за дълги разстояния. 500 км със ситроен АХ не са кой знае какво геройство, но има ли смисъл? В момента си работим по електромобилите в Исперих, където си карам електричката, а когато ми се налага да пътувам за София- паля дизеловия пасат комби и си пътувам най-спокойно.
Първоначално публикуван от kompresor
Преглед на мнение
Като цяло гледам повечето сме на еднакво мнение от хибрида или електромобила с удължен пробег няма много смисъл. А2-ката я караме вече една година. Само на ток, предимно градско с кратки излизания извън града. На нас ни върши доста добра работа.
Изпълнихме поръчка на базата на Нисан Микра, която скоро ще направи 6 месеца по софийските улици и тя си върши работата.
Вчера правих тестдрайв на Опел Ампера. Казваш 19000 са много - опела е 40000 ЕВРО. Представлява 1.4л бензинов двигател в комбинация с 110кв електромотор и 16кВч батерия. Тегло 1700кг брой места 4. Хубава кола, доста приятна за каране, но доста скъпа и в крайна сметка пак иска бензин.
Всичко може да се направи, но първо трябва да се помисли с каква цел ще се прави. Според мен малък градски автомобил се кара най-вече в града, а двигателя върши работа за дълги разстояния. 500 км със ситроен АХ не са кой знае какво геройство, но има ли смисъл? В момента си работим по електромобилите в Исперих, където си карам електричката, а когато ми се налага да пътувам за София- паля дизеловия пасат комби и си пътувам най-спокойно.
)
Коментар