Здравейте маниаци! Не знам дали мястото на темата е точно тук защото е малко или много ексцентрична. Интересувам се горещо от икономия на гориво, от хибриди и машини които използват алтернативна енергия за да се задвижват. Последно чух за някакъв човек който си направил задно предаване на трабанта с електродвигател а отпред запазил трабантовия мотор. Скоро чух и за човек от Благоевград, който голф единичка го е направил също на ток и с едно зареждане изминавал около 100км на цена около 3лева.
Та моята идея е дали може да се направи нещо от сорта на малък дизелов двигател например 1.4 от ситроен ах или още по-малък някакъв, който да зарежда акомулаторни батерии. На скоростната кутия на автомобила да се постави електродвигател който ще се захранва от акомулаторите.
Как трябва да се изчисли дали ще има КПД от цялата тая купчина желязо? За колко време електродвигателя ще изтощи батериите за да движи един автомобил около 8-900кг за 100-на километра , дали дизелчето ще може да дозарежда батериите качествено за да не намалява тока на електродвигателя? Изобщо има ли смисъл от тая идея?
Гледам че Пежо и Мерцедес пускат на пазара дизелови хибриди, а те все пак са огромни концерни.
Надявам се че ще има някакви отговори по темата.
Та моята идея е дали може да се направи нещо от сорта на малък дизелов двигател например 1.4 от ситроен ах или още по-малък някакъв, който да зарежда акомулаторни батерии. На скоростната кутия на автомобила да се постави електродвигател който ще се захранва от акомулаторите.
Как трябва да се изчисли дали ще има КПД от цялата тая купчина желязо? За колко време електродвигателя ще изтощи батериите за да движи един автомобил около 8-900кг за 100-на километра , дали дизелчето ще може да дозарежда батериите качествено за да не намалява тока на електродвигателя? Изобщо има ли смисъл от тая идея?
Гледам че Пежо и Мерцедес пускат на пазара дизелови хибриди, а те все пак са огромни концерни.
Надявам се че ще има някакви отговори по темата.
Коментар