Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    ... и не само в България. Всъщност имало ли ги е някъде?
    В Швейцария, Белгия и в някои белгийски колонии в Африка. Търси Gyrobus. За 20км преход и 20 души товар е бил необходим тритонен маховик въртящ се на 3000об/мин. Като знам как ми тегли ръката обикновен хард драйв ако го дръпна работещ от вертикална шейна - О, Мама
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #77
      От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Като знам как ми тегли ръката обикновен хард драйв ако го дръпна работещ от вертикална шейна - О, Мама
      Ако са два маховика с противоположни посоки - няма грижи. Е, освен шасито.

      И 20-те км трябва да са по надолнище.

      Коментар


      • #78
        От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

        Е 20 км ги дават за двайсет души товар. Един автобус не е 20 души...
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #79
          От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          За тролей с маховиков рекуператор ли иде реч, или директно за задвижван с маховик жиробус ? Вторите в България не са идвали. Първите - не знам.
          С рекуператор. Виждал съм такава екзотика в депо и то не за тролеи. Към края на "кумАнизЪма" бичехме частпром в автобусният гараж Дружба на гара Искър и там имаше един екземпляр. Не знам защо го бяха домъкнали там.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • #80
            От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Тия от PWC специално са намерили 20-те% най-малко употребявани коли в Германия. Които е и най-малко смислено да се електрифицират.

            Не знам за Германия, но ако в България 20% от консумацията на течни горива се замени с електричество ще стане дявол на магаре.
            Защо? Ще стане литър за лев ли?

            И кое е по-екологично: в града да няма бензинови и дизелови МПС-та, а тецовете да бълват изгорели газове, или да си се движат МПС-та на течни и газообразни горива съблюдавайки евронормите.

            Знам, че ще напишете, че ел. енергията ще дойде само от ВЕИ, ама в действителност ТЕЦ-овете си бълват отрови нон стоп.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #81
              От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              И кое е по-екологично: в града да няма бензинови и дизелови МПС-та, а тецовете да бълват изгорели газове, или да си се движат МПС-та на течни и газообразни горива съблюдавайки евронормите.
              Струва ми се по-екологично ТЕЦа да бълва, отколкото колите да бълват. Пък и ако се стигне до това, така или иначе ще трябва да си строим АЕЦ, защото сегашните мощности не вярвам да ни стигнат.

              Въпроса е кои отрови са по-отровни - тия от ТЕЦ-a, или тия от ауспуха.
              Последно редактирано от sparkybg; 21-05-12, 11:37.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                ...ама в действителност ТЕЦ-овете си бълват отрови нон стоп.
                Прав си за това. Но този въпрос може да се разглежда и реши на държавно ниво. Това, което ние - шофьорите може да направим, е да ограничим директните емисии от автомобилите ни.
                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                Коментар


                • #83
                  От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                  Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                  Това, което ние - шофьорите може да направим, е да ограничим директните емисии от автомобилите ни.
                  Като си купим колело?
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #84
                    От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                    Тогава ще спрем да бъдем шофьори и ще станем колоездачи

                    Между другото съм се замислял да ходя с колело на работа. Има един "малък" проблем. Не мога да си позволя да мириша цял ден на грух-чета, а живея на 18 км от офиса.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Като си купим колело?
                      Става, ма в едни "други" държави, дето мият улиците по-често от веднъж годишно и зимата не хвърлят кал по тях, която да дишаме лятото. Отделно дето и не карат 20 годишни бараки, зад които видимостта е не повече от 20 метра и аромата е на умрели лебеди.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        Доста сериозна мощност. Дали е обосновано от икономическа гледна точка като консумация на енергия? А теглово като двигател и батерии?
                        А иначе на шеговитите ти подмятания- занимавал съм се с двигатели когато ти най-вероятно си пикаел на шумка. Разхождал съм се В статор на двигател с 8 м диаметърче например и ред други интересни неща на тази тема. Не се ебавай със старото
                        Не се ебавам ... просто ми беше странен въпроса
                        За Опела нямам конкретни данни за консумация на енергия... по официална информация 16кВч батерия стига за 40-80 км и това при условие, че е доста тежък автомобил.

                        А2-ката в момента е с почти непроменено тегло спрямо оригинала си. 25кв мотор го избрах за да имам повече възможности да пробвам различни настройки за динамика. отделно защото първо бях с тежки оловни батерии които щяха да са на границата на 15кв мотор. Консумация на ток- още не съм имал възможността да го засека с новите батерии (не съм си взел винетка, а Исперих не е кой знае колко голям град) какъв ще е пробега с едно зареждане. За поддържане на 50км/ч мотора дърпа по 40-50А.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                          Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
                          ... За поддържане на 50км/ч мотора дърпа по 40-50А.
                          A напрежението при работещ мотор какво е ?
                          Някой да се намеси(да посметне вече емпирично) каква енергия трябва за задвижване!
                          Всичко с 200- та вата отиде по дяволите
                          Sent from my Nokia s fenerche

                          Коментар


                          • #88
                            От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                            За точна сметка нека Scud_ti да даде волтажа на батерията.

                            Иначе ето какво излиза за батерия на 144 волта (12 последователни батерии по 12 волта):
                            При скорост 50 км/ч трябват 2 часа, за да се изминат 100 км.
                            144 V * 50 A = 7200 W
                            7200 W * 2 h = 14400 Wh
                            14400 Wh / 100 km = 144 Wh/km
                            Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                              Батерията е 96Волта.
                              В сметките има и един елемент, който е труден за смятане, а именно регенерацията. Използвам я не само при спускане ами и преди завой или преди кръстовище.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                                https://www.facebook.com/media/set/?...2201155&type=3

                                Ето как може да се реши проблема с колонките за зареждане- отиваме да хапнем и през това време зареждаме. Отскоро в Пловдив

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X