Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

    То много хубаво, ама урана и лития да не свършат преди нефта? Или ще трябва да копаме Хелий-3 от Луната?
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • #62
      От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      ...В едни по-вменяеми времена, имаше тролеи, които караха на него 30% от смяната...
      Кои тролеи в България са имали рекуператор с маховик ?
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #63
        От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

        Рекуператорите с маховик са безумна технология, пред която бледнеят днешните хибриди. Няма и смислено обяснение защо в тролеите - това даже теоретично е смислено само с ДВГ. За напъни да ги вкарат в автобусите съм чувал, ама не и за рентабилни такива. Някаква работа вършат във Формула 1.

        Тролеят има ускорение на пистарка и без никакъв маховик (поне по-старите, дето нямаха процесор под педала). Може пълен с хора да пили гуми докъм 70км/ч, колкото собствено и развива - ако кабината на ватмана е бронирана, защото иначе ще го набият. В момента повече от половината спират регенеративно и това докарва колкото там докарва икономия - не че е много, ама както вече написах, конструктивно не струва нищо.

        Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
        То много хубаво, ама урана и лития да не свършат преди нефта? Или ще трябва да копаме Хелий-3 от Луната?
        Уран има, торий - още повече. Литият вече свърши, ако говорим за батерии. Ако говорим за ядрен синтез - имаме и литий достатъчно, просто засега нямаме технологията да го използваме. Също както и за хелия-3.

        Коментар


        • #64
          От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

          Затова питах, в златните времена на УПК-то ми се падна да се порадвам и на Шкода, и на ЗиУ, и на Икарус, и никъде не видях маховици... Връщане обратно в мрежата - да, но то кой тролей не връща ?
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #65
            От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

            ъхъ. Предполагам, че първоначално ще са едни дълги удължители, преметнати от балкона. Ама трафопостът ще изгори. Не, че не могат да го подсилят, ама няма да стане утре. Те и колите няма да се навъдят утре, така че това не е беда. Също ще трябва да подсилят подстанциите, далекопроводите и АЕЦ. И това, ако изобщо има паркинги - което в момента е леко химерично в големите градове.

            По времето на Тесла електромобилите не са съществували, освен в нечии мечти (и в бълбукаторен вид, за нетърпеливите). Просто първите смислени акумулатори възникват доста по-късно и никога не достигат бензина, като плътност на енергията. "Контактите", в които нещо да се зарежда, също са малко по-късни. Та и до днес - а за съжаление, при батериите сме много близо до теоретичния максимум, като капацитет.
            Ми нека са удължители.... не е ли по-важно да не дишаме тия отрови!? какво като има удължители? Зарядното на А2ката е със ултра натоварващата мощност от 1 кВ, с няколко елементарни стъпки могат да се заредят доста електромобили без да се натоварва системата.

            В изследване на PWC ако 20% от автомобилния парк на германия стане електрически то консумацията на електроенергия ще се увеличи с 3%, аз от подстанции може да не разбирам много, но 3 % не звучи страшно сякаш.

            А за акумулаторите прав си... не са заместител на бензина и никога не са били, но това не означава че нямат предимства.
            Колите по времето на Тесла са правили някакви 14 мили с едно зареждане смешно е , но ги е имало.

            Има ли всъщност някой тук който да мисли, че ДВГ е по- добро решение спрямо електромотор ? Изключвайки това от къде се захранва. И аз искам да имам едно малко ядрено реакторче в багажника, или една истинска водородна инсталация.... но и двете са непостижими за момента, а батериите доставят поне едно частично решение, което аз съм склонен да приема.
            Последно редактирано от Ясен; 19-05-12, 10:44.

            Коментар


            • #66
              От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

              Scud_ti, колко мощен електрически двигател си сложил? Доволен ли си от ускорението?
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • #67
                От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
                В изследване на PWC ако 20% от автомобилния парк на германия стане електрически то консумацията на електроенергия ще се увеличи с 3%, аз от подстанции може да не разбирам много, но 3 % не звучи страшно сякаш.
                Тия от PWC специално са намерили 20-те% най-малко употребявани коли в Германия. Които е и най-малко смислено да се електрифицират.

                Не знам за Германия, но ако в България 20% от консумацията на течни горива се замени с електричество ще стане дявол на магаре.

                Коментар


                • #68
                  От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                  Късно сме се родили. Маховиците са се въртели през 50-те и 60-те.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                    За тролей с маховиков рекуператор ли иде реч, или директно за задвижван с маховик жиробус ? Вторите в България не са идвали. Първите - не знам.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #70
                      От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                      Тъй като не съм специалист по въпроса, ще играя най-лесната роля в БГ - на управляващите.
                      Научавам, че някакви кадърни техничари искат да се измъкнат от здравата ми хватка - цените на горивата. Засега само ги водя на отчет и им гледам сеира. Преправят някакви коли, бучкат тук-там колонки за зареждане, водят разяснителна работа по форумите. Тоя гаден Интернет, бих им го спрял аз на всичките, ама ще ме кръстят Ким Намкойси, ще се оплачат в Европа и ще ми спрат лапачката. Затова ще ги изклатя на местно ниво, без да нарушавам никакво европско правило.
                      Първо ще им вдигна данъците на електричките двойно, може и тройно, ще го преглътнат. Аз така навремето, когато се опитаха да хитруват и да слагат газови уредби,(па и от "Кореком" ги купуваха наглеците) им спретнах готина шега - ако на бензинова Жигулка данъка беше 180-200 лв., техния го направих 400. Ако искат. Тарикати ще ми се правят, а? Ще се возят евтино. При това им предложих алтернатива, да не кажат че съм зъл. Исках да им изкупя газовите уредби, естествено на половин до две трети от цената им, за да си ги монтирам в такситата - те тогава всичките си бяха мои.
                      Това с данъка мога и сега да го направя, не противоречи на никакви уговорки с Ивропътъ. Следващия ми силен ход ще бъде да им вдигна тока - някъде към три пъти май ще е достатъчно, та да спрат да ми се правят на умни. Тук обаче требе да се помисли, щото може да се объркат нещата. А, сетих се бе! Всяко човече с електричка ще плаща по-специална сметка за ток: примерно половината битов по 17 стинки и другата - автомобилен по 80 стинки на киловатчас. А да ги видим дали ще ми пускат кабели и удължители от балконите. Така и АЕЦ- а ми няма да се претовари и ще си имам ток за износ. Бабичките, дето нямат електрички ще плащат само битов, зер те са ми електората. А и ще им дърпам отвреме навреме шалтера, да не забравят кой командва тука.

                      Имам и още идеи, ама засега чета форумите и събирам информация. Но не спя аз, не спя... наблюдавам ги, като в една книга от един смахнат англичанин.
                      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                      имат право да гласуват на избори.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                        Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                        Scud_ti, колко мощен електрически двигател си сложил? Доволен ли си от ускорението?
                        25кВ номинална мощност - Трифазен AC

                        Микрата е със същия, засякохме я - по книга дават 0-100 за 15,6 с електромотора направи упражнението за 13,2сек

                        А2ката беше с тежки батерии и ускорението си беше същото като с оригиналния ДВГ.... тези дни ще има нови тестове

                        Коментар


                        • #72
                          От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                          Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
                          ...Представлява 1.4л бензинов двигател в комбинация с 110кв електромотор и 16кВч батерия. Тегло 1700кг брой места 4. Хубава кола, доста приятна за каране, но доста скъпа и в крайна сметка пак иска бензин.
                          Първоначално публикуван от Scud_ti Преглед на мнение
                          25кВ номинална мощност - Трифазен AC

                          Микрата е със същия, засякохме я - по книга дават 0-100 за 15,6 с електромотора направи упражнението за 13,2сек

                          А2ката беше с тежки батерии и ускорението си беше същото като с оригиналния ДВГ.... тези дни ще има нови тестове
                          Кое от двете е вярно? Все се чудех да те питам къде го събрахте този 110 кв. ел. двигател и с какво го храните?!?
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #73
                            От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            Кое от двете е вярно? Все се чудех да те питам къде го събрахте този 110 кв. ел. двигател и с какво го храните?!?
                            110кв мотора е на Опел Ампера... просто споделих какви са и характеристиките.

                            А2ката и Микрата са с 25кв мотори.
                            По принцип 110кв мотор за нас не е проблем нито да монтираме нито да захраним...най-големия който може да намерим е 240кв обаче си е цифра. По принцип електродвигателите хапват енергия от батерии

                            Коментар


                            • #74
                              От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                              Доста сериозна мощност. Дали е обосновано от икономическа гледна точка като консумация на енергия? А теглово като двигател и батерии?
                              А иначе на шеговитите ти подмятания- занимавал съм се с двигатели когато ти най-вероятно си пикаел на шумка. Разхождал съм се В статор на двигател с 8 м диаметърче например и ред други интересни неща на тази тема. Не се ебавай със старото
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • #75
                                От: Сътворяване на Дизелов хибрид в гаражни условия - мит или реалност

                                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                                Вторите в България не са идвали.
                                ... и не само в България. Всъщност имало ли ги е някъде?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X