//htftp.offroad-bulgaria.com/PETER_BLIZNAKA/IMG_2639.jpg
Тази снимка за пореден път доказва че окачването не е проста работа Подложките на пружините са абсолютна глупост която само дава фаца на автомобила С тях пружините вече не са чакащи а натоварени което влошава тяхната работа от там вече всички компоненти на окачването работят не правилно натоварени Да не говорим когато на оригинални натиснати пружини се добавя и тежестта от лебедката от по високи гуми става много кофти манджа А за двоините амортесьори трябра много опит и тестове Това не е все едно да си сложиш два колана на гащите
  
 
Ето една снимка на оригинално окачване обърнете внимание колко компонента е Ако някои мисли че подложките са тунинг
  

							
						
					Тази снимка за пореден път доказва че окачването не е проста работа Подложките на пружините са абсолютна глупост която само дава фаца на автомобила С тях пружините вече не са чакащи а натоварени което влошава тяхната работа от там вече всички компоненти на окачването работят не правилно натоварени Да не говорим когато на оригинални натиснати пружини се добавя и тежестта от лебедката от по високи гуми става много кофти манджа А за двоините амортесьори трябра много опит и тестове Това не е все едно да си сложиш два колана на гащите
Ето една снимка на оригинално окачване обърнете внимание колко компонента е Ако някои мисли че подложките са тунинг

							
						
  , тя ще го натовари еднаково, независимо коло дебела подметка е)!вярно е ,ч е амортисьорите вече не работят където трябва !естествено , че това е тунинг- в стил напави си сам  и никой не се съмнява , че верният начин е със заводски китове !
							
						
							
						
  Нямам време да обеснявам на дълго и нашироко моля да го направи някои вместо мен  И без това като гледам има други хора дето още бъркат боди лифта с окачване 
Коментар