Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифтоване...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    преди време бях попитал за гумени подложки на пружините.дали 6е е одачно да я повдигна с тях ,че сега нямам пари за маркоф лифт
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Камен Калчев
      преди време бях попитал за гумени подложки на пружините.дали 6е е одачно да я повдигна с тях ,че сега нямам пари за маркоф лифт
      И тази Нива "беше" лифтована-гумени подложки отзад+пружини от Волга отпред,но нещо не и понесе

      Коментар


      • #18
        За кратко време подложките спасяват, но не по големи от 3 см. оригиналните пружини просто не са за офроуд. Както каза го го го всеки лифт с времето си.
        IvoVarbanov.bg

        Коментар


        • #19

          тоя мост от кашкавал да го изрежат, по здрав ще стане
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Аз малко късно се включвам, ама все пак да кажа и аз за лифта.. Дифендър-а бих си го карал и без лифт, щатен демек, просто с хубави гуми и т.н. Но например ако карам Дискавъри 1 или 2, както и Рейндж Ровър Класик - бих си сложил лифт!

            Коментар


            • #21
              То на дифендъра са му големи арките и събира гуми за които аз тряа да лифтовам, но ОМЕ окачване например има и други предимства пред серииното, освен по големите гуми, които могат да се сложат. Поне така съм чувал

              Коментар


              • #22
                ами маи тъй като гледам дифа се е счупил точно където е заваряна стойката за втория амортесьор
                "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Насов
                  ...но ОМЕ окачване например има и други предимства пред серииното, освен по големите гуми, които могат да се сложат. Поне така съм чувал
                  Освен самото лифтоване, какви са предимствата на тунинг окачването (ОМЕ) в този случай (при Дифендер)?

                  Коментар


                  • #24
                    счупил са е точно на конзолата на една от щангите дето се държи(играе ролята на носач) ако ме питаш мене! Но то е нормално понеже този дето го е правил това - само си мисли, че нещо е направил! Тя тази щангичка дето ходи напред ако я ритна с крак се криви, а при натоварване на два амортисюра, който неискат да убирът удара в гумата как ще стане ... То за да направиш нещо не е само да добавиш/смениш едни прожини и едни амортисьори и да мислиш, че имаш пален тунинг на окачването! По важното(дори без да правиш тези работи, зависещи от финансиите) е да си подсилиш оригиналното - в случая тази лапа дето е заварена за моста и го държи към щангата е трябвало да е два пъти по - усилена и захваната на по - голяма полощ, та дори ако аз съм го правил да съм сложил още една(демек две по още една от двете страни) при все, че отзад монтираш още един амортисьор! + това моста би трябвало да се поосили, както например е на ландкрузерите предните, което не е случайно! Да неговорим, че нивата си е един градски джип направн от части на жигула, което си е една лека кола и не е предназначена да скачаш от луната с нея!!!
                    Абе въобще не всичко става с пари ... но всеки си ... жената както знае!
                    4ао и късмет!
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #25
                      Освен самото лифтоване, какви са предимствата на тунинг окачването (ОМЕ) в този случай (при Дифендер)?

                      Хода на сгъване и разгъване, примерно

                      Коментар


                      • #26
                        не е само повдигането, променя се возията... можеш на един и същ терен да караш доста по бързо с ОМЕ, като дори вози по-меко, а и спира да удря в тампоните /както е при стандартно окачване, особено след 10-15-20 години /
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          Дано доживея и аз такава бесна екстра...

                          Коментар


                          • #28
                            АБСОЛюТНО СЪМ ЗА ЗАВОДСКИТЕ КИТОВЕ , но повдигането с гум. подложки е не лошо , ако се изпълни както трябва !не мисля , че проблема на тази нива е първичен от лифтоването , а вторичен - т.е човека е започнал да я кара като оффроуд автомобил !когато се сложат подложки , трябва и да се фиксират против странично измъкаване !
                            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                            0899187766

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Насов
                              Дано доживея и аз такава бесна екстра...
                              коя екстра бе, Насов... "чупещи" мостове ли? На диското ще трябва да им "помогнеш" с флекса
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                опаа
                                не чупещи мостове, което сигурно е хитро ако се направи да става на 2-колка, ми 2" лифт с гуми 32-33"...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X