Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качване на Ресьорите върху мостовете? Лифт...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    снощи по Дискавъри даваха едно филмче, как от Самурайче за 250 лири направиха "офроуд монстър"
    лифтоваха го точно с преместване на ресьорите над мостовете... смениха му и моста с по-широк /ама изпуснах точно от какво/...
    накрая дори се опитаха да го "узаконят", но не успяха защото купето / / било много изгнило... т.е. явно преместването на ресьорите не е проблем за английския КАТ...

    показваха и един друг, пак с такъв лифт обаче узаконен, с Опел двигател 2000сс като се има предвид колко са евтини и добри тия мотори /например С20NE/ това ми изглежда като много добра идея...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #47
      Да не са тия тарикати дето по оправят тва онова и продават колата Ако са те аз такива сиромашки хитрини и тука не съм виждал Даже и да го хвана това предаване не го гледам дразни ме И показаха ли с колко се увеличават ходовете след преместването или търсиха само визия В Германия един пич ме заведе в офф роуд център в едно малко градче Та там имаше един Вранглер с преместени листове преправяни щанги и боди лифт 20 см С гуми 31 които не трябвало да стърчът много от калниците Колата приличаше на кокошарник качен върху вишка А мостовете на 10см от земята Амортисьорите бяха удължени с заварени по дълги стебла Повози ме по една полянка със спящи полицаи Ими вика
      Кво ще кажеш а Нищо не му казах но после му пратих касети с първите състезания в БГ Колите смешни А тои ми се обажда и вика
      Абе ти що не ми каза че сте профита смях на буци
      Така че хора всякакви

      Коментар


      • #48
        А ако му беше казал че и повечето от тия камиончета са изгладувани и всяка гайка е събирана поотделно ...)) Май верно ние сме по-маниаци от тях))

        Коментар


        • #49
          В началото като поръчвахме разни точилки от Америка един от дилърите ни пита
          - Абе извиняваите за въпроса ама кой ви е спонсор
          Срам не срам отговорът беше
          -Ами нямаме спонсор
          Тоя мълча две минути
          -Тогава сигурно произвеждате нещо в автомобилната промишленост или имате казина Тука само тия хора са без спонсори
          -Ами не точно
          -Значи сте луди

          Имаше навремето в оффа едно момче Кольо Та след едно състезание всички джипки строшени размазани обърнати И той гледа и си говори сам....... Взе да става страшно аз се отказвам няма насила педераст да ставам я

          Коментар


          • #50
            Америка било страната на неограничените възможности, а? )))))) Юзери! Аматьори!
            Спонсори)) Кат има сила не трябва акъл. А кат има мозък и пари толкоз не трябват ... Изобщо не съм сигурен че при равни начални условия ония могат да направят нещо близо до нашто. С техните пари и уреденост тука сигурно начинаещите ще имат рекордни джипове. А в нашата среда те няма да могат да крепят на ход и жигула, камо ли няква тънка техника като Трабанта да кажем.

            Коментар


            • #51
              На Пламен на ТОЙОТАТА и задкормилното усройство е тунинговано И други искат такъв тунинг ама това с пари не се купува А на Бистрица на снимките гледах на това място верно никой нямаше шанс.

              Коментар


              • #52
                това с тунинга на задкормилното устройство не се постига само с пари, трябват и много други неща, но без пари нестава, една яка тренировка с кола подобна на тази на йоцов може много лесно да надхвърли 1000 лв, а знаете ли колко такива тренировки трябват
                drive alive

                Коментар


                • #53
                  Петър ще обесниш ли малко снимката по горе с изправения заден мост как се постига , само ресорите горе ,по дълги ходове(с колко) и амортисъори дълги

                  Коментар


                  • #54
                    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
                    Да не са тия тарикати дето по оправят тва онова и продават колата ...
                    точно същите са
                    в предната серия смениха предния джам на един МВ 230Е, щото бил надраскан от чистачките...

                    във снощната серия похарчиха 1500 лири и после продадоха колата за 500, защото "изкърпването на ръждата е много сложна и бавна работа" а с ръждата не можаха да го регистрират филмчето все пак е правено за средностатистически англичани /от тия с розовите бузи и луничките / "офроуда" беше на една полянка като игрище за голф.../

                    то е ясно, че с преместването на ресьорите не може да се увеличи хода на окачването...

                    А смяната на стандартните пружини с ОМЕ или Айрънман +2" /например/ увеличава ли хода? /или само предпазва от лягане на тампоните при натоварване и бабуни?/
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #55
                      Естествено че по дълги пружини ще увеличът ходовете Лично на мен ОМЕ-амортесьорите не ми харесват по няколко причини Карал съм Тойота с окачване на ОМЕ Забелязахме че при миносови температури трябва много време за да загреят амортесьорите в началото колата е като табуретка Не знам дали имат температурни индекси Все пак това е Австралииско окачване Другото гадно е че са с чашка която след две три кални карания жестоко издира боята и основата на амортесьора Иначе пружините са им добри пробвано е

                      Дълги ходове не се постигат само с амортесьори и пружини това го знае всеки Трябва също така да бъдат сменени носачите щангите Наи неприятния момент идва ако в самата конструкция на автомобила шаси разположение на двигател курмилна кутия и др. няма място за по големи ходове на мостовете Тогава вече трябва да бъдат направени повече промени и става скъпо бавно и автомобилът губи оригиналният си вид
                      Ако става въпрос за тази чакащата система то тя само помага при по тежки товари да не кляка задника на возилото А когато не е натоварено да вози по адекватно На едно състезание мисля че беше на Тойота или Нисан Чакащите листове от едната страна се бяха строшили от попаднал камък между тях и основните не знам на коя фирма беше но при по сложни системи има повече вероятност това да стане В Америка това го правят с възглавници на въздух които се управляват от кабината На Руснака сега му доидоха такива ще чакаме отзиви Някои карат офф само на тях

                      За горната снимка ще пиша по късно сега неам време

                      Коментар


                      • #56
                        не мисля че има няква усезаема разклика като качим амортисьорите върху мостовете....баща ми е качвал джипки с по 10см(само от това) и не се променят баланса и стабилността

                        Коментар


                        • #57
                          Не се променят само когато возилото седи в гаража

                          Щом мислиш че с вдигането на общата база с 10см без да се удалжат ходовете стабилноста не се променя ОК НЯМА ДА СПОРИМ ПОВЕЧЕ

                          Коментар


                          • #58
                            Мани това, работата не е в спора.
                            Чакай човече, спри и помисли. Това е прогимназиална физика и геометрия, вземи едно листче, нарисувай колата и си представи как стои и как се мести всичко. Тия работи не се безопасни, хич няма да е гот да се обърнеш или да излетиш нанякъде заради недомислици и небрежност.
                            На 2 метра висока кола 10см лифт са 5% преместване на центъра на тежестта, практически много повече, и изобщо не всичко маже да се компенсира с промяна на стила на каране. Близнаците ги вдигат, ама ти не гледай само подложките между мостовете и нещо си. Те сменят и това, което ги държи и тегли обратно към земята, иначе ще се премятат като в рисуван филм.

                            Коментар


                            • #59
                              добре де няма ко да спорим ся нека някои които си е вдигнал джипката да каже толкоз ли е голяма разликата...на алекс ковачев(предполагам повечето го знаят кой е)AMG-то му е вдигнато с минимум 10см.как ли го кара

                              Коментар


                              • #60
                                предполагам, че говориш за сашо ковачев ама, като не си разбрал не говори.

                                ако много искаш да разбереш как стоят нещата отиваш на пазара купуваш си кола и почваш да тунинговаш, до тогава слушаш какво ти казват тия дето са го правили и мигаш разбиращо
                                drive alive

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X