Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качване на Ресьорите върху мостовете? Лифт...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Качване на Ресьорите върху мостовете? Лифт...

    На повечето японски джипове ресьорите са от долу за разлика от УАЗ например.Местенето им върху мостовете с цел повдигане на купето удачно ли е и с какви аномалии е свързано.Говоря за Dayhatsu Rocky разширил съм го с фланци по 50мм.

  • #2
    Сега ще стане една.... Тук човече като чуят за фланци...

    Коментар


    • #3
      Изхвърли фланците. Или не ги изхвърляй, обаче отиди при нотариус, казват че те били по завещанията.
      Да ги качиш може. Обаче това е много голям лифт. Виж колко ще пречупи карданите и от къде ще минат спирачните маркучи. И там нещо с магьосника, ако има. Тая работа ще ти изяде много от допустимия крен. Общо взето това се прави за равнината и блатата.

      Коментар


      • #4
        Aми кормилните щанги и т.н.?Знам,че е трудоемко и тъй като знам,че трябва сам да го правя не ми се захваща,затова чакам някой, които вече го е правил да ме поощри Отдавна се каня и се бях отказал,ама в неделя като карахме из Родопите едно от нашите момчета с вдигнат пикап минаваше през едни големи камънаци с такъв ряз,че му завидях Що се отнася до фланците ще питам Фулдата кой нотариус ползва да го ползвам и аз Тях ги сложих когато бях решил да вдигам джипа,за да не загубя толкова от крена.

        Коментар


        • #5
          Мда. И трапеца ...

          Коментар


          • #6
            ми при мене на тоьотата са отгоре! Разликата е бая голяма предвид височината иначе за разлики в системата на оправление и захващане немисла че е кой знае ква! Но ако искате може да снимам и да огледам разликите! Предвид това, че доското карах самурай, а там минават отдолу знам за какво гооворим!
            4ао
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #7
              Ако е за бавно катерене на камъни може да се сложат отгоре Има вариант да се смени мястото на обицата Отпред се хваща на твърдо а отзад на обеца Тогава обаче окъсяват амортисьорите и чохала на кормилната кутия За по бързо каране е кофти защото листът се натоварва не както е проектиран и се троши лесно особено ако е стар Има специални листове за горен монтаж Ако не изкаш да преправяш много работи не се захващаи променя се ъгъла на кардана и др Фланци повече от 3.5см е пълно безумие

              Коментар


              • #8
                Петре бе, ти имаш под ръка, пусни му картинки от роккроулинга. Така веднага ще се ориентира къв е проблема. Поне в посоката де, и лесно ще си представи кинематиката. Щото с писане ... Много дълго и няма да го напиша хубаво((

                Коментар


                • #9
                  Обеците заводски са си поставени отзад,за разлика от вранглера.Определено няма да го ползвам за скално катерене,просто при влизане в дълбока кал или сняг повдигането на купето върши добра работа въпреки че мостовете се вдигат само с гумите.Знам, че всяка промяна е нож с две остриета,но това е правено вече въпроса е дали си струва.Или само по дълги обеци за двата моста...DINI,благодаря ако взема окончателно решение ще ти се обадя.А за фланците, покажете нещо,работата май е сериозна
                  /

                  Коментар


                  • #10
                    Фланците просто се изкъртват. Отвинтват, късат шпилки, кво да е, механизмите са два, но все едно са работа за самоубийци. Самоубийството вече е декриминирано, ама такава кола може да убие кой да е наоколо.
                    В дълбок слаб грунт първо мостовете гребат пред себе си като булдозери и трупат. После се удря и увисва раздатката, накрая ляга на целия корем. Не съм сигурен че разправията ще си струва.

                    Коментар


                    • #11
                      Кажете кой е "безопастния" начин да си разширим малко стъпката?

                      Коментар


                      • #12
                        С увеличаване на изнасянето на джантата. Колкото по-голямо е отрицателното ЕТ, толкова повече стърчи встрани от моста. Ако не се стига до безобразия е нормално. Теоретично променя натоварването на лагерите на главината, и ако е наистина много верно им скъсява живота. Но е безопасния начин.
                        Хе, а за джиповете има и страничен ефект, полезен Колелото започва да пази таралежите и капачките на лагерите в коловоза. На УАЗа например стърчат безобразно и иначе се къртят.

                        Коментар


                        • #13
                          Добре е да се знае че джанти с отрицателно ЕТ е хубаво да се слагат само на главини с два лагера, иначе единичния лагер става консуматив.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #14
                            А нима има джипови главини с единичен лагер?

                            Коментар


                            • #15
                              Като начало G-класата
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X