Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качване на Ресьорите върху мостовете? Лифт...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Рокито не е фероза,има 2 цели моста.Т.Д.-2.8 версия и 2.0 бензин 3Yмотор на тойота 88к.с.,моето е второто-бензин ина филмчето си личи че мостовете като че ли имат повече ход.Приятел имаше 2.8 като горе на снимката тое по-дълга база и с повече листове на ресьорите,може за това да е по твърдо.

    Коментар


    • #32
      Рокито на снимката горе е 2,8 ТД - 105 к.с. - цели мостове, ресори отпред и отзад ... двигателя е DL-52 стария мотор е DL-51
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #33
        Ако искате вижте ROCKITO в личната ми галерия.

        Коментар


        • #34
          И аз знам че е с два цели моста Или поне не знам да има Роки на А-рамена На снимката ясно личи че автомобила няма дълги ходове мостът седи прав а гумата се е отлепила от грунда Има начин движението на горе да се регулира с тампони бъмб стопове или пиджи бекове и на долу да пуска много Става по трудно ако сложиш много големи гуми
          Ставаше на въпрос че преместването на листовете отгоре няма да увеличи ходовете даже напротив А само безмислено ще вдигне базата като цяло Няма нищо по лошо за офф от висок автомобил с къси ходoве

          Коментар


          • #35
            Съгласен,2002 на Балкан трофи имаше траял на една кариера до Пловдив.Там Йоцов с Тойотата без лебедка мина цялото трасе а имаше такива с две и не можаха.Имаше един пясъчник насечен от дълбоки ровове, иначе грунда беше твърд.Мина само Пламен и едно G се качи (G-то знаете с 2 блокажа на твърдо е добре, а Тойотата без блокаж)но...с OLD MAN EMU за 5 бона така каза той.Тогава като че ли нямаше толкова възможности за лифт,сега гледам,чесе предлагат по разнообразни неща което ме радва,но не за всеки са достъпни та за това се мъчим с трици маймунки да ловим

            Коментар


            • #36
              Чакайте сега. Лифта се прави от немай къде, за да се заврат по-големи колела. Иначе с него не може да се увеличи клиренса, картерите на дифовете са си където са и толкова. Увеличават го по-големите колела, и това е важно главно в калта. Още повече го увеличават порталните мостове, от две страни. От едната спускат оста на колелата, от друга прасето на дифа става по-малко, щото спокойно върши работа много по-немощен диф. Останалото от предавателното отношение го вършат бордовите редуктори. Като се запорталят съвсем мостовете стават като предния на Беларуса, а сигурно крайната фаза в развитието са порталните кранове)

              Коментар


              • #37
                мисля че не лоша идея е поставянето на допълнителни пружини между моста и шасито , виждам че разбирачите тук отричат изобщо лифтинга което не е правилно всеки си знае за какво ще си ползва джипката и мисля че може да прецени ,а който няма акъл ще се обърне и със слегнали ресъори

                Коментар


                • #38
                  Село Марково и Пламен не е давал такива пари за това окачване Знам го защото ние му ги донесахме Заради това състезание пружините ги докарахме в куфар като личен багаж и аз незнам как По тва време взимаха на хората пиличките и ножичките по летищата Наи смешното беше че след като Пацо победи един човек си направи реклама на самото състезание че тои ги е донесал и правил окачването на колата

                  Коментар


                  • #39
                    Стефане говорим за лифт на окачването А не за боди лифт

                    И кво ще правят и пружини при листовете с какво това ще увеличи ходовете на късите ресори

                    Коментар


                    • #40
                      Имя сестра, имя! Страната трябва да знае своите герои! А то аз съм доверчив глупак, утре и мене ще ме излъже...(((

                      Коментар


                      • #41
                        ААА Стефан пак не го разбрах какво е написал

                        А колега е сега се сетих Пламен на Марково имаше блокажи но е факт че ги засрами другите карачи

                        Коментар


                        • #42
                          Блажени години, рокенрола беше млад Пешо да не ти пука ние феновете не сме кьорави да не изпадаме в подробности,тогава чухме изрази като "ТЪП ЩЪРКЕЛ "-разбирай хай джек и пр.Направи ми впечатление голямото чекнене на Тойотата, азнаеш,че имаше доста потготвени джипове.

                          Коментар


                          • #43
                            Не съм убеден,че има блокажи щото имам запис където Пламен крещи "мани тия лебедки,качи ми се на прага"

                            Коментар


                            • #44
                              Пламен за това ги биеше другите и днеска и нощеска

                              Той знаеше в коя ситуация какво да направи или не ги е пуснал защото беше пясъчно или ги е пазил за дългото състезание или дявол знае защо Учуден останах като разбрах че е затънал тежко на Бистрица но съм убеден че колата имаше блокажи все пак съм се возил в тая Тоиота много преди това състезание доста дълго време На времето се возихме много ейй и си лафихме по кръчмите дааа

                              Коментар


                              • #45
                                Пламен Йоцов затъна на Бистрица поради една много проста причина. Там терена беше такъв че само първите имаха шанс да преминат. След като горната по здрава част на грунта се изрови отдолу е такава глинеста почва, че и с БРДМ да беше Пламен пак щеше да има съшия шанс. Не забелязахте ли, че едва излезе и на лебедка какво да говорим за на ход? Това е проблемът на подобен род препятствия, след първите никой! И при такива условия е съвършено без значение кой и какъв автомобил управлява - няма шанс. Затова според мен всяко препятствие следва да се преценява така че всички които го щурмуват да имат приблизително еднакви шансове...без значение кой пореден номер са...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X