А доколкото аз виждам , помпата е като моята . Казващ , че на външен вид не се различават , а имат ли предпазно -преливен клапан (байпас ) вътре в помпата ли е или си слагал допълнителен външен ? Като измислиш вариант за включвател , по-надежден от климатика , надявам се да го споделиш .
А доколкото аз виждам , помпата е като моята . Казващ , че на външен вид не се различават , а имат ли предпазно -преливен клапан (байпас ) вътре в помпата ли е или си слагал допълнителен външен ? Като измислиш вариант за включвател , по-надежден от климатика , надявам се да го споделиш .
Пламене тъй като тука всички сме изключително заинтересовани от твоита лебедка и неината конструкция би ли искал да ни разкажеш нещо повечече за нея даи описаине на устроиството как си направил муфата за свободен ход как се превклучва въртенетона барабана напред и назад как се управлява самта лебедка и накрая ако може и някои друг видео тест надявам се да не съм нахален ама за всички нас тов е някаква светлина в тунела щото доста хора не биха могли да отделят 2000лв. за лебедка и това е все пак някаква алтернатива
ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Муфата за свободен ход е вал с външни шлици,зацепен в две последователно разположени втулки/на редуктора и на барабана/.Издърпваш жълтата ръкохватка /която си има фиксатори за двете положения/и валът се отцепва от втулката на редуктора-въжето се изтегля свободно.А движението се обръща от разпределителя,който както писах е механичен и ще бъде подменен с електрически,но в момента имам доста ангажименти и за лебедката не остава време.
Ето го и него,твоят е монтиран на самия хидромотор
Смених хидромотора.
Оказа се,че предишният е с много голяма мощност,но с ниски обороти-скорост на изтегляне-1м/мин.Новият е бързооборотен,но няма достатъчна мощност,тоест не му е достатъчно налягането-85атм.Сега предстои модифициране на помпата-повишаване на налягането до 150 атм. и пропускателната способност.Абе "луд умора нема" ще каже Стефан,но няма да и се дам.
Ивайло не бързай да продаваш лебедката
А това е механична лебедка.Задвижва се от верижна предавка-з.колело монтирано м/у фланеца на скоростната кутия и кардана,и оттам на кардана на лебедката.
Редукторът е с предавателно число 1/45.Въжето е дълго 80м .Пред лебедката се монтира огледало за да се вижда как се навива въжето.Зимата се монтира гребло за сняг/доста големичко/,което се повдига с въжето на лебедката.Собственика се оказа ''наш''човек и доста си побъбрихме.
Естествено всичко това му е коствало скъсвания по рамата и чупене на ресьори.
Коментар