Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лебедки, разновидности, приложение и технически решения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Навремето и затова съм мислил - бензинов мотор (от резачка , генератор или балканче) и редуктор . После се оказа , че и това нещо го има измислено и американците го продават готово.
    Време няма , а пари не ми се дават много...

    Коментар


    • #47
      В случая с лебедката от ГАЗ66 и москвичовия двигател единственото с което могат да шашардисат някой е непрактичността на идеята. Защо?

      1. Лебедката на ГАЗ66 при цялото си тегло от 150кг+ и допълнително теглото на москвичовия двигател стават няколкостотин килограма и то за теглително усилие по-малко от хидравличната лебедка МайМаркер която тежи 38кг.

      2. Само си представете колко ще е надеждна системата и как ще работи в реални условия.

      3. За управлението на цялото това нещо сигурно ще трябва и групичка от оператор механици
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #48
        хората казват, че и електрическите лебедки работят под вода

        ако има някоя друга оптима под капака, лебедката може да поработи известно време, с изгаснал двигател, примерно точно, колкото трябва зада си извадиш одавената кола от реката

        доводи за и против хидравличните лебедки май има много, а практически опит почти няма, като я пуснеш да работи сподели впречатленията
        drive alive

        Коментар


        • #49
          4. Това все пак е автономен агрегат с 50 метра въже, какви 38 кила?
          5. Това е механична лебедка, не виждам къде може да се завре ненадеждността.
          6. На времето някакси успявах да карам Москвич и сам ...

          Венци, кво ти става бе брато? Москвич в движение струва 500 кинта, значи мотора му струва каса бира. Лебедката от Виетнамката ще я прибереш от вторичните суровини за шише мастика, или за колкото не го е срам буклукчията. Що ти трябва да сравняваш зеленото с дългото?

          Коментар


          • #50
            стефане много ми се иска да видяа това изобретение, имаш ли снимка

            интересно ми е как са свързали драта агрегата, сигурно има няакои интересни решения
            drive alive

            Коментар


            • #51
              Би трябвало да няма нищо, фланеца на вторичния на СК - направо на фланеца на редуктура на лебедката. Щатно тя е с кардани от РК. Прочее, тогава тежи 200 кила, а без РК, КОМ и другото желязо сигурно е по-малко от 50. Въжето е тежко, ама то отделно ...
              Каретата на карданите на Москвича са малко по-малки от газовските, най-много да трябва да врътнеш на струга един малък фланец с 8 нарязани дупки, работа за час с бирата
              Нямам снимка, сега се опитвам да намеря. Даже май не е само една, обаче не знам още кво та що ... Хе, няма ограничения по времето на работата, а на 4-та сигурно ти трябва маймуна за щурман ...

              Коментар


              • #52
                В понеделник ще ви пусна снимки от моето изобретение-червячен редуктор/1:40/+хидромотор от"крушата"на бетоносмесител+помпа от ГАЗ 66 което ще е монтирано на УАЗ-ката ми.

                Коментар


                • #53
                  ама те заедно със скоростите ли психопати
                  drive alive

                  Коментар


                  • #54
                    Е как иначе да я управляват? ДВГ е едно от най-калпавите изобретения на човечеството. Лаком, шумен, мръсен, и колкото и компютри да му набутат, пак не става всережимен. А пък бензиновия изобщо може нещо само от 80% от оборотите си нагоре, закъде без скоростна кутия ...
                    Американците много обичат разни малки преносими устройства с турбини, всякви генератори и не знам още кви гъзарии за къмпинги и разходки, обаче пък те са лакоми като змейове и се ремонтират само с добавки-подобрители на въздуха Знам по-добри места за хвърляне на пачките долари.

                    Коментар


                    • #55

                      Коментар


                      • #56
                        а как ли работи това
                        drive alive

                        Коментар


                        • #57
                          diavol koleda

                          Пламмене даи някакви данни за това чудо интересно ми е устриството му освен ако не е производствена таина
                          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                          тел.088четири 9едно9 4нула4
                          -------------------------------------------------------

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от go go go
                            а как ли работи това
                            Още не е довършено-остава монтажа на помпата и подвързване на цялата система и тогава ще покажа как работи.
                            Устройството не е тайна,но нека "апаратурата" добие завършен вид,мине изпитания и тогава подробности

                            Коментар


                            • #59
                              цялото ли си го правил сам или е ползвано нещо за основа ?
                              drive alive

                              Коментар


                              • #60
                                Първоначално публикуван от go go go
                                цялото ли си го правил сам или е ползвано нещо за основа ?
                                Единствено червячния редуктор и хидромотора са готови елементи,всичко останало е "собствена конструкция",дори има муфа за свободно изтегляне на въжето.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X