Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лебедки, разновидности, приложение и технически решения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    ако се огледате из някое ТКЗС ще си откриете всичко което ви трябва, хидравлична помпа /всеки трактор или комбаин/, хидромотор /всеки немски комбаин и някои прикачни инвентари, фардоми/, разпределители, клапани, управление на клапаните..... проблема е, че тия неща не са мислени да са леки и си тежат
    drive alive

    Коментар


    • #17
      Хе, че ако няма да правим глупости, тогава и мотори не ни трябват.
      На кой битак? Над Орландовци в събота и неделя ли? Или в реката на Сточна гара?
      Интересни са ми големи, и микро. Веднъж видях на някво бмв моторчета за чистачките на фаровете, които работят от водата за миенето. След гова вече религията не ми позволява да сложа електрически.
      А от големите все ще измислим ква гадост да направим.

      Коментар


      • #18
        някой имам ли идея защо не се произвеждат офроуд автомобили задвижвани от хидромотори
        drive alive

        Коментар


        • #19
          Защото в крайна сметка са слаби. Силата на хидрозадвижванията, не, ами направо незаменимостта им, е в разни не много дълги високоточни, бързи и безшумни движения и хващания. Обработващи машини, багери, подемни устройства. Динамичния им диапазон е много малък - не може да се накара един и същи агрегат да работи да кажем и с много малка и с много голяма мощност или с различни скорости. Много по-лесно и несравнимо по-евтино е да се използват електро- или други механични задвижвания. За да работи като хората, а не вечно да тече и да изпуска, хидравликата всъщност е много скъпо нещо, понеже се произвежда трудно. Тръбопроводите заемат място, тежат и са потенциално опасни, като всички съдове под високо налягане.
          В такъв смисъл лебедката е частен случай на полезно нещо, обаче тя работи общо взето с постоянно натоварване.
          А иначе група змейове от Москва и Питер май още не са се отказали да задигнат отнякъде вагон български мотокари, и да направят УАЗ с хидромотори и два предни моста от Беларус))

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от go go go
            някой имам ли идея защо не се произвеждат офроуд автомобили задвижвани от хидромотори
            използват се... за справка - новата YAMAHA 2x2 /редното колело се върти от хидромотор/
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              Re: Отговор

              Първоначално публикуван от VPetrov
              Решението, при което се използва хидравличната помпа, която е фабрично монтирана има разбира се и плюсове и минуси. Основен плюс е минимумът от дейности, които трябва да се направят, за да използвате новата си лебедка и факта, че за повечето известни 4х4 автомобили има готов кит, който се инсталира и свързва към помпата за броени минути. Минусите вие сте ги маркирали, аз ще ви дам повече информация...
              няма ли вече някакъв опит с хидравличните лебедки - може да дадете някаква информация за основните типове офроуд машини - става ли без допълнителна помпа /например Wrangler, Lanndcruiser, Patrol, Defender/... приблизително колко хидравлични лебедки сте инсталирали /с и без допълнителна помпа/...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                За Wrangler става идеално със стандартната му помпа на хидравлика на волана а за LandCriuser, Patrol и Defender по-скоро не.

                На практика всички хидравлични лебедки, които сме продали са за репатраците на пътните служби + пожарни и специални автомобили. На тези места навсякъде са с външна помпа (допълнителна).


                Все още никой не си е купил от нас хидравлична лебедка за офроуд с високо проходим автомобил...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от VPetrov
                  За Wrangler става идеално със стандартната му помпа на хидравлика на волана а за LandCriuser, Patrol и Defender по-скоро не.

                  На практика всички хидравлични лебедки, които сме продали са за репатраците на пътните служби + пожарни и специални автомобили. На тези места навсякъде са с външна помпа (допълнителна).


                  Все още никой не си е купил от нас хидравлична лебедка за офроуд с високо проходим автомобил...
                  А не може ли да се приспособи по някакъв начин от такава машина на високо проходим автомобил.Никой ли не е пробвал някога?
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #24
                    Аз си купих хидравлична лебедка MILEMARKER 9500 и така и не можах да я наакарам да работи стабилно на DISCOVERY-то. Както се оказа , помпата му не е достатъчна (дебит около 7 л./мин и налягане от 70 бара , докато на лебедката са и нужни 12-13 л./мин и 100 бара.
                    Сега слагам допълнителна помпа от някакъв автобус (МАН или МАДАРА). Още малко остана .

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от ивайло
                      Аз си купих хидравлична лебедка MILEMARKER 9500 и така и не можах да я наакарам да работи стабилно на DISCOVERY-то. Както се оказа , помпата му не е достатъчна (дебит около 7 л./мин и налягане от 70 бара , докато на лебедката са и нужни 12-13 л./мин и 100 бара.
                      Сега слагам допълнителна помпа от някакъв автобус (МАН или МАДАРА). Още малко остана .
                      под "не можах да я накарам да работи стабилно" имаш предвид, че е бавна или че е спира при по-голямо натоварване?
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        сигурно ли е, че новата помпа няма да натовари много двигателя и той да започне да гасне при голямо натоварване на лебедката

                        и друго нещо, тази помпа ако е от автобус дали е измислена да работи на такива обороти, все пак диското без проблеми прави 4000 об/мин, а автобуса към 2500

                        В САЩ има огромен избор от такива агрегати измислени за автомобили с най - различни характеристики, аз бих се заровил в интернет за ден два и със сигурност ще се намери нещо подходяащо на разумна цена. иначе при близнаците със сигурност има няакоя помпа от вранглер, която можеби се продава
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          Хидромотора на предното колело на 2х2 работи почти в импулсен режим, кратко. Максималното общо тегло на Вранглера е под 2 тона. Проблема е в устойчивата дълговременна работа на системата. Маслото освен всичко друго иска и радиатор, и още помпи, и чистота, и адекватна поддръжка. Там практически нищо не се поправя с чука, друга технологическа култура ...

                          Коментар


                          • #28
                            така е хидравличните системи са специално нещо. аз имам опит с разни земеделски техники . дори в едно ЮМЗ /трактор модел 60те години/ хидравликата си има филтри и радиатор. знам какво става когато радиатора се запуши, маслото се загрява до незнам си колко градуса и най - накря избива от някаде и по добре да не си там.

                            ако някой иска да си направи хидравлична система, по - добре тъсете нещо готово
                            drive alive

                            Коментар


                            • #29
                              В оригиналната комплектация на MILEMARKER не се преджиждат филтри и радиатор , те се купуват допълнително , и поради това си мисля , че и така ще тръгне . Освен това в самата лебедка име клапан (бай-пас) за защита от по-високи налягания . Мислил съм и за филтър и радиатор , но първо ще пробвам така , а после ще добавям . А пък ако се окаже твърде сложно , ще пусна една обява "Заменям чисто нова хидравлична за подобна електрическа или продавам " ...и така.
                              Дано да стане де , че ми е мерак .

                              Коментар


                              • #30
                                тя задължително ще тръгне, въпроса е, колко дълго ще работи. ако намотаеш 2 дължини на важето при яко натоварване, маслото ще кипне и тогава да не си наблизо. изстрелват се едни тънки стуйки масло под налягане 15+ атмосфери и 200С+ ако това те оцели боли много.

                                направи си го, както тряабва още от начало. има едни маслени радиатори, които се слагат на най - различни коли с автоматични скотости, намери си едно такова с маркучите заедно и си готов
                                drive alive

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X