До: Хидравлична с/у електрическа лебедка
Повечето хидравлики с които съм си имал работа, обичат да работят при температура в порядъка на 40-60 градуса. Маслото се охлажда в охладители със студена вода. Не знам как е решен въпросът с охлаждането на маслото при тракторите, защото водата е с по висока температура от 60 градуса.
Затова или трябва да се ползва работеща система, или да се копира някоя в умален вид.
Ако няма да се ходи на Ладога или подобни състезания, мисля че и без охлаждане няма да е проблем. Докато загрее ще се изтеглиш няколко пъти.
А ако трябва да се получи работеща система от първия път , която да бачка нон стоп, най- добре да се ползват услугите на специалист по тази част. Само дето трябва да се плаща за проекта, и евентуално за изработката му.
И аз бях решил преди време да си правя хидравлична система, и после лебедка и други работи, но се отказах поради няколко причини: 1) няма да е евтино, дори напротив; 2) доста тежи цялата работа , и е оправдано за автомобили, които ще се ползват в някакво стопанство, и ще обслуждат малък регион; 3) ще отнеме много време и нерви; 4) има и други, но не ми се мисли сега.
Повечето хидравлики с които съм си имал работа, обичат да работят при температура в порядъка на 40-60 градуса. Маслото се охлажда в охладители със студена вода. Не знам как е решен въпросът с охлаждането на маслото при тракторите, защото водата е с по висока температура от 60 градуса.
Затова или трябва да се ползва работеща система, или да се копира някоя в умален вид.
Ако няма да се ходи на Ладога или подобни състезания, мисля че и без охлаждане няма да е проблем. Докато загрее ще се изтеглиш няколко пъти.
А ако трябва да се получи работеща система от първия път , която да бачка нон стоп, най- добре да се ползват услугите на специалист по тази част. Само дето трябва да се плаща за проекта, и евентуално за изработката му.
И аз бях решил преди време да си правя хидравлична система, и после лебедка и други работи, но се отказах поради няколко причини: 1) няма да е евтино, дори напротив; 2) доста тежи цялата работа , и е оправдано за автомобили, които ще се ползват в някакво стопанство, и ще обслуждат малък регион; 3) ще отнеме много време и нерви; 4) има и други, но не ми се мисли сега.
Коментар