Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлична с/у електрическа лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

    Повечето хидравлики с които съм си имал работа, обичат да работят при температура в порядъка на 40-60 градуса. Маслото се охлажда в охладители със студена вода. Не знам как е решен въпросът с охлаждането на маслото при тракторите, защото водата е с по висока температура от 60 градуса.
    Затова или трябва да се ползва работеща система, или да се копира някоя в умален вид.
    Ако няма да се ходи на Ладога или подобни състезания, мисля че и без охлаждане няма да е проблем. Докато загрее ще се изтеглиш няколко пъти.
    А ако трябва да се получи работеща система от първия път , която да бачка нон стоп, най- добре да се ползват услугите на специалист по тази част. Само дето трябва да се плаща за проекта, и евентуално за изработката му.
    И аз бях решил преди време да си правя хидравлична система, и после лебедка и други работи, но се отказах поради няколко причини: 1) няма да е евтино, дори напротив; 2) доста тежи цялата работа , и е оправдано за автомобили, които ще се ползват в някакво стопанство, и ще обслуждат малък регион; 3) ще отнеме много време и нерви; 4) има и други, но не ми се мисли сега.

    Коментар


    • #47
      До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      От какво се разпенва масло, което няма контакт с въздух, освен в разширителния съд? Как в него влиза газ?
      Без да съм специалист по хидравликите предполагам при дроселиране(рязък спад на налягането) се отделя газът нормално разтворен в маслото.
      Това може да стане в помпата ако смукатела е с недостаъчен диаметър и/или е запушен или по магистралите при нарушаване ламинарността на потока(колена, връзки и т.н).
      Разпенването при грамотно проектирана и изпълнена система е минимално. Това на базата на моя опит при употреба на множество хидравлични инструменти със сила от 5 кг до 50 тона.
      Всички автомобили на Viking(скандинавска пътна помощ) са с хидравлични лебедки. Тойоти 70 най популярните сред тях. Цялата хидравлика се събира при мотора. Другият път ще разгледам и снимам.
      I get High by going Down

      Коментар


      • #48
        До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

        Не е типично за лятото, ама да зеем да се разгоним ли ... Па да го дигнем, па къде се завре ...
        Докато чакаме трамвая, гледаме как по "Граф Игнатиев" се стрелкат сноби, клеркове, фльорци, празношляещи се, усещаме как слънцето натежава на темето, затваряме уморено очи. И тутакси виждаме движението на прегрятите флуиди, произведени за по-ниско налягане.
        От свръхзвуковите скорости, след които междуслоевото течение вече е и свръхкритично. Очевидно.
        Наистина е досадно. "ДОТ 3!!! Какво да налея!!!!!!! Духа вятър!!!!!!!!!!!! Да затворя ли прозореца!!!!!!!!!!!!!!!!
        И всичкото с удивителни.
        Ако някой се интересува от механиката на флуидите - може да задава смислени въпроси. Ще получи смислен отговор. Ако иска да разкаже как го е отпрал на Дявола, додето оня хвърчи, също може. Често ми разказват че имали неправилни намерения супрямо Мене.
        Просто после не плачете

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X