Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлична с/у електрическа лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Всичките пропускате нещо. Става въпрос за такава:
    http://cgi.ebay.de/Hydraulische-Seil...3A1%7C294%3A30

    Има си собствена, електрическа, маслена помпа. Друг е въпроса че може да се върже и към хидравликата на волана, или да се монтира допълнителна хидравлична помпа само за лебедката. По моргите - дал господ всякакви.

    Има и по-мощни от тая, естествено. Идеята е, дали механически е по-здрава от другата, защото може би хидравликата преопределя по-прост и по-здрав редуктор. Не съм специалист - вие ще кажете. Но ми се струва доста по-компактна от еквивалентната и EWX9500.
    Не мисля, че пропускаме. Монтажът пак е по-сложен, защото тази маслена помпа работи с масло, което трябва да дойде от някъде.

    А хидравлични лебедки има и с планетарен, и с червячен редуктор.
    Тази е-бейската не видях да пише с какъв е.

    За мен е много показателно това, че един производител на хидравлични и електрически лебедки като Ramsey слага първите в категорията "Industrial", а в "Ofroad" са електрическите.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

      Уф , и аз бях стигнал дотам - ел. помпа и ремъчна , и имаш предимствата на двете - продължителна работа с ремъчната и възможност за кратковременна работа на ток , ако двигателя умре. За съжаление имаш и недостатъците на двете - сложност , тегло , две инсталации - ел. и хидравлика, абе всичко , което ме отказа.

      Коментар


      • #18
        До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        За електрическите има ограничения и по цикъла работа/почивка, заради охлаждането.
        Замислял съм се, защо няма електрически лебедки с някакво по-вменяемо охлаждане? Лебедковите електромотори масово се взаимстват от стартерите, където "минута е много". Не съм виждал нито ребърца, нито перка на вала, каквито има всеки електромотор за шевна машина.

        (Аз съм се замислял и за инверторен безчетков мотор с трифазно управление и пълен с трансформаторно масло, което да се прекара през радиатор, но аз съм си такъв. Да почнем от малкото. Има ли безчеткови лебедки?)

        Коментар


        • #19
          До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          ... Не съм виждал нито ребърца, нито перка на вала, каквито има всеки електромотор за шевна машина ...
          Пробвай тук
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            ...
            Не споря за целесъобразността. Не съм компетентен да го правя.

            Разговорът се завъртя около това дали щатната помпа ще смогне. Затова и натъртих на факта че тая си я продват със собствена, електрическа помпа. Нищо чудно вътре да е и резервоарчето.

            20 литра? - че те тракторите са с резервоар по 50-60 литра, а там помпата е много по-сериозна, а цилиндрите - също. Хидравликата и на най-големия джип даботи с резервоарче от около литър. Колко има в самата система не е особено важно. То си е в нея и място не заема.

            Апропо, скоростта на лебедката зависи от дебита (почти само), а силата - от налягането (пак почти само). Тоест, ако не бързаме, можем да си позволим и по-малка помпа.

            Електрическата има един принципен недостатък - еклектрическа e. Тоест, за да стигне енергията до нея, тя трябва първо да се преобразува от механична в електрическа, а после обратно до механична и КПД-то отива по дяволите. Няма особен смисъл. А това конкретно, вързано на отделна помпа, не товари електросистемата на джипката, не загрява, или поне не толкова. Можа да работи практически неограничено време, докато имаш гориво.

            Както ти каза по-горе целесъобразността е под въпрос, особено ако се ползва веднъж месечно. Ама пък монтирането на допълнителна хидравлична помпа и 4-5 маркуча не мисля че е твърде голям проблем, още повече че всичко после по разпределението го има готово - кеф ти с механично, кеф ти с електрическо управление. Има поне 3-4 български фирми, дето могат да ти изработят и направят всичко, ако е нестандартно. Включително всякакви маркучи и разпределители.
            Последно редактирано от sparkybg; 21-07-09, 13:15.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Пробвай тук
              Пак ми се вижда малко за 4+ киловата мотор, но е едно добро начало. От друга страна, тук основната топлина се отделя в ротора, за разлика от променливотоковите мотори, които човек среща всеки ден и които греят основно статора. Така че няма пълно щастие - пак трябва да се чака да изстине ротора, колкото и статорът да е студен.

              Коментар


              • #22
                До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                Значи, при раздатките на Ленд Ровър има капачка, която се сваля и се монтира отделна хидравлична помпа специално за хидравличната лебедка. Това е по думите отново на Chris от Wildrovers. Той би могъл да ви отговори доста по-добре от мен. Ще помоля и Тарга да се включи - той също е доста вещ къде точно се слага допълнителната помпа и кои модели на Ленд Ровър поддържат тази опция.
                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                Коментар


                • #23
                  До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                  Разумното казанче наистина е 20 литра. Като е голям зора - може и то да не стигне.
                  Това масло някъде трябва да се успокои. Работата изобщо не е само в охлаждането му, макар че и радиатор за него не е толкова проста работа. Има още разпенване, загазяване, разслояване, не знам какво още, и в крайна сметка хидравликата просто наистина не работи, без голям буферен обем. Останалото са приказки за лапнишарани.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                    Специалноста ми в института се наричаше "Хидравлика и пневматика", бивша "Самолетостроене". За 5 години, научих две много важни неща за хидравликата:

                    1. На някои места е просто незаменима, с никаква друга система.
                    2. Ако може вместо нея да се ползва друга система, да забравя за хидравлика.

                    Надежността на една система се определя основно от броя на подсистемите и възлите от които е изградена. На хидравличните лебедки задвижването се осъществява обикновено от помпа, която пък се задвижва от ел. двигател. Системите са две, а не само електрическа. Като прибавим към недостатъците и теглото, плюс нуждата от охлаждане (още една система ), въпросът получава категорично еднозначен отговор!
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Всичките пропускате нещо. Става въпрос за такава:
                      http://cgi.ebay.de/Hydraulische-Seil...3A1%7C294%3A30

                      Има си .....собствена, електрическа, маслена помпа. Друг е въпроса ../..

                      ..Но ми се струва доста по-компактна от еквивалентната и EWX9500.
                      Спарки как позна, че има собствена помпа, бе? И кое и е по-компактното? Или аз нещо пропускам или ти не знаеш немски. Тоя кютук тежи повече от 13000либ. китаец заедно с опаковката.
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #26
                        До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                        Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                        Спарки как позна, че има собствена помпа, бе? И кое и е по-компактното? Или аз нещо пропускам или ти не знаеш немски. Тоя кютук тежи повече от 13000либ. китаец заедно с опаковката.
                        Това в черната пластмасова кутия какво е? Натъртва се че е на 12V и 24V.

                        Иначе, немски не знам. Като искам да чета, минавам го през translate.google.com

                        Не знам дали е по-компактна. Изглежда такава. Дали реално е - не знам.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Това в черната пластмасова кутия какво е? Натъртва се че е на 12V и 24V.
                          Това черното е управлението (на12 и 24V). Помпа няма. Щеше да пише. Германците не пропускат такива неща. Щеше да има мощност на мотора на помпата.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #28
                            До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                            Ок, приемам че грешката е моя.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                              Пък си представи колко тъпо ще е да въртиш маслена помпа с електромотор. Нещо за КПД да си чувал. С електрическа маслена помпа най-удобно се задвижват хидравлични цилиндри но не и хидромотор. Разпенването както писах по горе няма как да го избегнеш. Това че навремето пуснаха хидравлични лебедки на Mile Marker и казваха че можеш да ги задвижиш с помпата на хидроусилвателя си беше жива зарибявка от продавачите както май цялата продуктова гама. С 800гр. масло няма как да захраниш един хидромотор. Йвайло имаше такава и беше вързана точно там ама познай дали работи...... .За мен лебедките са Ramsey,WARN,Superwinch и то пак според типа на приложение (industrial,off-road)а другите са просто някакви макари за теглене. Има вариант за връзване на голяма маслена помпа към ремъците и дори съм го направил на автомобила си ама не му е тук мястото да се обяснявам как става. Монтирано е на работен автомобил и не е удобно за всъдеходи.
                              Последно редактирано от banjo; 22-07-09, 02:27.
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • #30
                                До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                                Първоначално публикуван от mater Преглед на мнение
                                ... С електрическа маслена помпа най-удобно се задвижват хидравлични цилиндри но не и хидромотор...
                                Ще се направя, че не съм прочел останалото, но това ми дойде в повече... та каква е разликата в задвижването, между "хидромотор" и "хидроцилиндър"? Всъщност хидроцилиндърът си се нарича и хидромотор, някой му добавят "линеен", за разлика от ротационния...
                                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X