Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлична с/у електрическа лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хидравлична с/у електрическа лебедка

    Гледам вече се предлагат хидравлични лебедки на относително добри цени.
    Струва ли си инвестицията в такава или да се заложи на електрическа (12В).
    Интересно ми е тук някой дали кара с хидравлична да сподели опит.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  • #2
    До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

    Според мен хидравличната е по- добра , ама аз така си мисля. А като става въпрос за изгодни цени , светни и нас .
    Поздрави!
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

      Да цитирам нещо, публикувано на друго място:

      Хидравличните лебедки също се задвижват от двигателя на автомобила, но за разлика от механичните, това става не чрез неговата трансмисия, а чрез хидравличната помпа на системата за управление. Тази система е добра в случаи, където е необходима продължителна работа. Най-сериозният й недостатък е в това, че далеч не всички стандартни хидравлични помпи могат да осигурят необходимия за нормалната работа на лебедката дебит. Поради това, често пъти се налага замяна на стандартната, или монтиране на допълнителна помпа и, въпреки че стойността на самата лебедка е приблизително равна на цената на електрическите, необходимостта от допълнително оборудване и специализирана намеса в хидравличната система на автомобила силно оскъпяват монтажа й и го прави неизгоден в повечето случаи.
      Нали не става въпрос за репатрак на "Пътна помощ"? Карай си с електрическата и не си слагай таралежи в гащите, че имат навика много да се бият ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

        Така де ама гледам, че има и хидравлични, които си идват с тяхна помпа.
        Тя вече би трябвало да е напълно достатъчна
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

          А зависи за какво ти е.
          Хидравличната може да е извънредно мощна, и се монтира много по-лесно от механичната. Но моторът и тежи, и не работи когато двигателя вече е умрял. С електрическата имаш шанс още няколко минути от акумулатора.

          Коментар


          • #6
            До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

            Не знам дали това, за което се сещам е хидравлична, но мисля че ако е читава такава ще върши много добра работа. Тази, която съм виждал е на камион и е доста мощна. Освен това да те извади от калта служи за дърпане на разни неща, като например, дървен материал. Ако ще ползвате машината за работа е добре, но ако става въпрос за джипка, чиято лебедка ще се ползва рядко за да ви извадя от някъде електрическата е по-практична и приложима.

            В другата тема питах дали въобще има достатъчно мощна електрическа лебедка/на 24 волта/, която да тегли камион със собствено тегло около 5-6 тона и товар от около 7-8 тона?
            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

            Коментар


            • #7
              До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

              На въпроса ми защо на фамозния Lightweight е с хидравлична лебедка небезизвестния Крис Томас - Wildrowers ми отговори така - да се дръпнеш тук-там е достатъчна електрическа лебедка, но ако ще се движиш цял ден на лебедка, като на Ладога, електрическата лебедка няма да издържи - необходима е хидравлична.
              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

              Коментар


              • #8
                До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
                ... да се дръпнеш тук-там е достатъчна електрическа лебедка, но ако ще се движиш цял ден на лебедка, като на Ладога, електрическата лебедка няма да издържи - необходима е хидравлична.
                Достатъчно ясно казано. Ако turtey ще ходи на Ладога - да търси хидравлична или механична лебедка. А за разходкаджийски (и състезателни в наши условия) цели електрическата ще е предостатъчна.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                  )) Айде, почнА се ...
                  Значи така. Изхвърляш карданите, заваряваш мостовете за рамата. Изрязваш дупка в пода, слагаш нормална СК с РК от Урал, от КОМа завърташ барабан с 300 метра въже, и караш където искаш. Скоростта на механичната лебедка се управлява точно както и скоростта на обикновена кола.

                  Теглото, нуждата да се върти и без двигателя, цената. Това са факторите.

                  Мощностите са ограничени от якостта на рамата, не от помпите, моторите и редукторите. За електрическите има ограничения и по цикъла работа/почивка, заради охлаждането.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                    На хидравличната нали не трябва да има разлика в усилието на теглене, независимо на кой ред на въжето е? Или бъркам?
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                      И защо мислиш че начина на задвижването на една макара, променя базовите принципи на механиката?
                      Прегледай в старите архиви постовете на колегата Архимед и неговата агитка. Някъде преди две и нещо хиляди години.
                      А това че хидромотор, колкото чайник, може да разкъса локомотив, а не някво си джипче, е съвсем отделна история. Която не пречи на верността на всички други сметки.

                      Да, по-горе пропуснах крайно важното условие за монтажа на разните устройства, и свързаните с него трудности.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                        Хидравличната лебедка има още едно предимство - можеш да регулираш плавно оборотите тоест скоростта на въжето.
                        I get High by going Down

                        Коментар


                        • #13
                          До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                          Не си слагай таралеж в гащите. Първо с хидравличните лебедки не предлагат помпи а разчитат на маслената система на атомобила. Второ казана за маслото трябва да събира минимум 15-20л масло заради разпенването на маслото,филтри и други. Маслената помпа трябва да е с достатъчен дебит (л/мин.) за да може да осигури мощност и постоянна лабота на лебедката. Тези лебедки са за професионална работа които трябва да работят с часове а не любителската краниска дейност която е при off-road-а
                          Прикачени файлове
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #14
                            До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                            И моето мнение е подобно , а аз имах такава. Тук има писано : http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=1277 , мисля че имаше и друга тема , но не открих.
                            С две думи - хубаво нещо , но не ни е нужно.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                              Всичките пропускате нещо. Става въпрос за такава:
                              http://cgi.ebay.de/Hydraulische-Seil...3A1%7C294%3A30

                              Има си собствена, електрическа, маслена помпа. Друг е въпроса че може да се върже и към хидравликата на волана, или да се монтира допълнителна хидравлична помпа само за лебедката. По моргите - дал господ всякакви.

                              Има и по-мощни от тая, естествено. Идеята е, дали механически е по-здрава от другата, защото може би хидравликата преопределя по-прост и по-здрав редуктор. Не съм специалист - вие ще кажете. Но ми се струва доста по-компактна от еквивалентната и EWX9500.
                              Последно редактирано от sparkybg; 21-07-09, 11:35.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X