Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлична с/у електрическа лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

    Добре де, тука па за кво се хванахте. Всичко и е наред на теорията - цилиндърът си е линеен хидромотор. Той разбира се може да се използва в различни режими, но рядко ходи напред - назад непрекъснато и често като мотовилка. Така че колкото и да е дълъг, в интересуващия ни смисъл може да се разглежда като късоходов. Или иначе казано - като периодично и кратковременно работещо устройство. От своя страна пък, ротационния мотор рядко работи на импулсни тласъци, така че би могъл да се разглежда като безкрайноходов механизъм. Така натоварването на маслото и задвижването, да се разглежда направо само по времето на работа и паузите между включванията.
    Е, тогава ротационния мотор може да се приеме за високонатоварен механизъм, с всички последствия за условията на експлоатация на маслото.

    Коментар


    • #32
      До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

      Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
      Значи, при раздатките на Ленд Ровър има капачка, която се сваля и се монтира отделна хидравлична помпа специално за хидравличната лебедка. Това е по думите отново на Chris от Wildrovers. Той би могъл да ви отговори доста по-добре от мен. Ще помоля и Тарга да се включи - той също е доста вещ къде точно се слага допълнителната помпа и кои модели на Ленд Ровър поддържат тази опция.
      На Дифендър има изход за маслена помпа или механична лебедка. Слагаш каквото те влече. Сега обаче, поради гръмване на оригиналната раздатка (не изкара дълго без масло) съм с бърза от Дискавъри. Има си капак и устройството е същото, само че на входящата зъбчатка липсват челните зъби. Месото го има, а зъби няма. Ама си има ерозий за тази цел. На серийте има само механични лебедки. Зацепват се или към раздатката или към коляновия вал. Самия КОМ за серията е доста по-сложен за изпълнение отколкото на Дифендър. Борг Уорнър не съм разглобявал (все още) и не знам какви са опцийте.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #33
        До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        Ще се направя, че не съм прочел останалото, но това ми дойде в повече... та каква е разликата в задвижването, между "хидромотор" и "хидроцилиндър"? Всъщност хидроцилиндърът си се нарича и хидромотор, някой му добавят "линеен", за разлика от ротационния...
        Не че не е възможно да се върти хидропомпа с ел мотор. Ама се чудя, като знам за какъв дебит и налягане става въпрос, къв по дяволите ще е тоя мотор? Като сложим и загубите? Какви ще бъдат акумулаторите и колко ще изкарат? Просто не е практично.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #34
          До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

          ОФФ. Тарга, ерозийката - ерозийка, обаче среза и е грапав. Та като ги режеш, остави голям положителен допуск, за да можеш да ги полираш. Че иначе бързо ще се появят луфтове и ще замине.

          Коментар


          • #35
            До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            ОФФ. Тарга, ерозийката - ерозийка, обаче среза и е грапав. Та като ги режеш, остави голям положителен допуск, за да можеш да ги полираш. Че иначе бързо ще се появят луфтове и ще замине.
            Няма, те работят челно.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #36
              До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

              Първоначално публикуван от mater
              Джорджо, за пореден път се убеждавам че нещо ти куца я в теорията я в практиката като в темата http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=66174 ...
              И като как се убеди? Като разгледа десетките проектирани от мен хидросистеми, или други машини и съоражения... всички работещи и до ден днешен, или от твърдението ми, че няма разлика нито в свързването, нито в управлението на ротационните и линейните хидромотори? Или от това, че се намериха двама, от примерно 100 човека, които карат мотоциклети с кардан, които са почувствали "шафт ефекта". Така и никой още не се е похвалил, че е почувствал Корьолисовото ускорение, въпреки, че го има при всички превозни средства, с колянов вал разположен по оста на движение...

              Пък знае ли човек, винаги може да научи и още нещо...

              Та в тази връзка, очаквам да ми обеясните каква е разликата в свързването и управлението на ротационен хидромотор (независимо дали е зъбен, радиално, или оаксиалено бутален, или пластинков) и хидроцилиндър.
              Последно редактирано от giorgio; 22-07-09, 10:26.
              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

              Коментар


              • #37
                До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                Провокиран от темата , че пак ми запалихте фитилите , като напишеш в гугъл LAND ROVER PTO , първото , до което стигнах е това : www.kozmaksan.com.tr .
                Само споделям , не съм ровил много , току-що го видях.
                Имат хем КОМ-ове , хем хидравлични помпи , и са наблизо.

                Коментар


                • #38
                  До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                  В момента правя солокомбайн, чиито работни органи се задвижват от три различни хидромотора, въртящи се по 12 часа, със съвсем кратки спирания....

                  Та какво беше това за "разпенването"?
                  Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                  Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                    Абе не мога да си намеря старата тема с борбата за хидравличната лебедка. Там мисля споделих , че като сложих допълнителна помпа , задвижвана от ремък , течността си се разпени , чак кипна. Явно проблема си съществува , а че има и решения - сигурно , но аз не ги знам и не ми е работа де.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                      Има. Основните приказки за това са в книжките за маслата, в книжките за проектиране на хидравлика се предполага че конструкторът и без това го има предвид.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                        Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                        Абе не мога да си намеря старата тема с борбата за хидравличната лебедка ...
                        Не си пускал отделна тема, а си писал в тази (пост № 24 и нататък)
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                          Нищо не разбирам от хидравлики. Поста ми е провокиран от идеята за разпенването.
                          Вчера се возих на една лодка- всичко и беше на хидравлика- рудана/лебедката/, крана за скутера, стабилизаторите, 2х 200А алтернатори и още поне 5 неща. Стабилизаторите и алтернаторите работет постоянно когато лодката е на ход. От тук до където иска да я караме собственика ще отнеме не по малко от 35 дни. Мотора няма да се гаси на интервали по малки от 14 дни. Ще работи на 95 % натоварване. ПТО помпата за вързана към мотора. Казвайте, ако ще се пени нещо или ще прегрява да не тръгвам!
                          При добре изчислена система явно има начин да се направи като хората. Моторетката е 340 коня, помпата е колкото табуретка, резервоара за хидравличното масло е поне 20 литра. По 3 да ги намалим, пак нещо ми се струва обемисто за кола.
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • #43
                            До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                            ....Моторетката е 340 коня, помпата е колкото табуретка, резервоара за хидравличното масло е поне 20 литра. По 3 да ги намалим, пак нещо ми се струва обемисто за кола.
                            Това няма да има проблеми и никога да не го гасиш. Сигурно е в трюма на хлад цялата система. 20 литра масло е като на индустриална машина или трактор. Давай газ.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #44
                              До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              Това няма да има проблеми и никога да не го гасиш. Сигурно е в трюма на хлад цялата система. 20 литра масло е като на индустриална машина или трактор. Давай газ.

                              Абе в машинното е, ама хидравличното масло го гледам минава през топлообменник със морска вода. Това не е най важното- по важното е че всичко е размер "огромен". Явно за да работи една такава система без да прегрява и да се плаши от разпенване, всичко трябва да е големичко по размер.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • #45
                                До: Хидравлична с/у електрическа лебедка

                                От какво се разпенва масло, което няма контакт с въздух, освен в разширителния съд? Как в него влиза газ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X