До: Хидравлична с/у електрическа лебедка
Добре де, тука па за кво се хванахте. Всичко и е наред на теорията - цилиндърът си е линеен хидромотор. Той разбира се може да се използва в различни режими, но рядко ходи напред - назад непрекъснато и често като мотовилка. Така че колкото и да е дълъг, в интересуващия ни смисъл може да се разглежда като късоходов. Или иначе казано - като периодично и кратковременно работещо устройство. От своя страна пък, ротационния мотор рядко работи на импулсни тласъци, така че би могъл да се разглежда като безкрайноходов механизъм. Така натоварването на маслото и задвижването, да се разглежда направо само по времето на работа и паузите между включванията.
Е, тогава ротационния мотор може да се приеме за високонатоварен механизъм, с всички последствия за условията на експлоатация на маслото.
Добре де, тука па за кво се хванахте. Всичко и е наред на теорията - цилиндърът си е линеен хидромотор. Той разбира се може да се използва в различни режими, но рядко ходи напред - назад непрекъснато и често като мотовилка. Така че колкото и да е дълъг, в интересуващия ни смисъл може да се разглежда като късоходов. Или иначе казано - като периодично и кратковременно работещо устройство. От своя страна пък, ротационния мотор рядко работи на импулсни тласъци, така че би могъл да се разглежда като безкрайноходов механизъм. Така натоварването на маслото и задвижването, да се разглежда направо само по времето на работа и паузите между включванията.
Е, тогава ротационния мотор може да се приеме за високонатоварен механизъм, с всички последствия за условията на експлоатация на маслото.
Какви ще бъдат акумулаторите и колко ще изкарат? Просто не е практично.
Коментар