Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

    Ето какво сътворих днес за два-три часа:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1552 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:97.1 КБ
ID:5429563Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1553 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:104.0 КБ
ID:5429564Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1554 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:92.7 КБ
ID:5429565Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1555 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:69.4 КБ
ID:5429566Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1556 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:113.5 КБ
ID:5429567Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1557 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:55.3 КБ
ID:5429568

    "Лопатата" е от ламарина 4 мм, рамената са от квадрат 40х40х3, ушите и усиленията са от шина 50х5, въжето е 5 мм.
    Утре и вдругиден на тукашното състезание ще се изпробва в бойни условия.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

      Коле, тия сиджимки ще устискат ли бре?
      Основно ме притесняват каушите (скобите дето държат въжето).
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

        Много добре замислено и реализирано, за въжетата както и колегата казва излеждат слаби аз бих сложил две шини ,дай отзиви как е в действие.

        Успех!
        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

        Коментар


        • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

          Смени ги с верига,така ще скьса на самото ухо.

          Над самите гайки заварени за тялото им завари по една усилваща планка,че само с тая заварка няма да издраската.

          Горната П образна планка на снадката на / как му викате на това??? / шенка с оста на короната я усили кьм шенка,да стьпва повече на самия шенк.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

            Кое е шенк? Ако е дългото рамо за което е закачен шегела-не мисля, че оттам ще има проблем. Не е П-образна планка, а две отделни заварени за профила. Всички заварки са изпълнени с базични електроди и се надявам да устискат на напъна.
            "сиджимките" може и да не устискат. Гледам тази вечер котвата на румънците от които взех идеята-техните въжета са поне 8 мм. Но това може да е силно преоразмерено-любителските конструкции винаги са така. Ще видим утре как ще се представи, и ако се налага ще се внасят промени.

            За опорните гайки-мислех да сложа нещо за подсилване, но така пък няма да могат да се въртят регулиращите гайки, и просто усилих доста заварките. По-правилно е да се сложи по-дълга втулка-заварките ще са доста по-дълги и ще държат повече, но едно, че нямах време, и друго, че нямах материал.

            Абе утре ще си покаже.
            Или не-те витарите си минават отвсякъде, за какво ли ми е котва, ама на-мода такава
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.



              По такелажа на лодките- двойни скоби и thimble на ухото за да не се сплеска и скъса точно на ухото. Вместо болтове, можеш да ползваш талрепи- навиват се на ръка, не трябват инструменти.

              http://www.google.com/search?q=wire+...nFwLXAUepEp2M:


              http://www.google.com/search?q=turnb...PTs_QEonN7I_M:
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                Талрепи не са нужни. Болтовете се регулират веднъж и това е. После се стяга с контрагайката и докато въжето не се скъса не се пипа.

                На нещата от първия линк тук им викаме "кауш". Може да се ползват за единия край на въжетата, ама за другия(поне по начина в който е направено сега)-нцъ. Знам, че с тях е по-правилно, ама набързо-това.
                Обещавам да си кажа кое е издържало и кое не след теста.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                  Шенк е далгото рамо кьм което е шегела.Снадката кьм кьсото ми се вижда леко слаба.Както и да забиеш лапата или короната или както му викате едното вьже,проволка или верига ше е под по-голямо напрежение от другото и ще се получи усукване в точката между дьлгото и кьсото рамо и може да скапе планката там.

                  Над гайките ако сложиш едно парче желязо и го завариш за тях както и за основата ще имаш втора новеща точка на всяка гайка и отделно усилено място на което лежат гайките.

                  Тия проволки малко или много се разтягат,разчиташ на учи у скоби които да дьржат лупа на проволката и колкото и да си го мерил едната проволка е по-дьлга от другата.Ако сложиш верига там ще е еднаква дьлжина и едната страна и другата,ѓ носи повече,няма да товари ухото и няма да разтяга.При забиване ако едната проволка уцели на камьк може да я скьса и усукването ще е голямо,ще прецака цялата идея.При веригата може и да устиска на напьна.


                  Просто идея,дано издьржи де.Принципно лупа или ухото правено по тоя начин намалява якоста на проволката с около 50% еле ако болта около който се увива е около диаметьра на проволката или ммммммм като се скьса ще го обясня.

                  Няма да питам проволката статична ли е или динамична,основата и каква е и как е заплетена.Добра котва има в темата на Близнака и джипа на Руснаците,там е усилено и играят без проволка.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                    Може би вече сте го виждали това свредло като алтернатива на котвата, но за неусведомените!
                    Не става за състезания защото забиването му отнема доста време, но пък е по-леко и компактно от истинската котва.



                    LR Disco II 99 - TD5
                    www.lre-bulgaria.org

                    Коментар


                    • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                      Не може ли да се ползват 2 (или повече) по-малки котви вместо една голяма? Въже между двете и закачаш куката на лебедката за въжето (тя сама ще си намери средата). Лошото е, че ако едната котва изпусне-цялата система изпуска. От друга страна котвите ще се забиват на по-плитко заради поделеното усилие
                      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                      Lexus LS430

                      Коментар


                      • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                        Две котви по 10 килограма не държат колкото една 20 килограмова. Проверено многократно.
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                          ОБАЧЕ 2 котви по 19 килца всяка може да свьршат повече работа от една 20 килограма.

                          Само дето не ги биеш една след друга,а на мустак ма ще стане егати хамалогията.Биеш една,на 5 метра от нея в ляво биеш още една,всяка една има по 10 метра верига и сьединяваш мустака като врьзваш за него лебедката си.Това за много закьсали и колега с котва около тях.


                          Да не се чудите що по лодките влачим с нас по 3-4 котви.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                            Коле, котвата е прекрасна за меко и кално. Въжетата ще издържат ако заплетеш каушите по 3 дилки една срещу друга и после кербоваш.
                            Пусни една-две шинички за усилка на самата лопата, напред, да на се сгъне пред захвата на късото рамо. Там е критично.
                            За твърдо си направи само една по-малка и по-остра лопата за същата стойка. Дръжката реално крепи само осукването. Целия зор остава на въжетата и шегела на края.

                            На меко може да висиш на подобно творение. Пробвано.

                            Както е писал Боса две малки не са колкото една голяма. Кога е пясък и меко треба голееема лопата. И това пробвахме.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                              Коле не се познаваме, но чукни на търсачката "стоманени въжета" и ще ти излезнат десетина търговеца на въжета с таблици за възможностите на въжето .РУ-означава разрушаващо усилие тоест на колко се къса въжето..Според мен ф10 кербовано е добре, но - другите части няма да издържат.Като гледам шегела е 2.5т.Стоманено въже може да претоварваш до 2 пъти.Ако е за 1 т.-примерно ф10Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dino2.jpg
Прегледи:1
Размер:90.5 КБ
ID:5432374Тук въжето е ф16 а товара 2.2т по табелка.

                              Коментар


                              • От: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                                Моля, модератора да изтрие поста.
                                Последно редактирано от Ivan_J; 19-01-13, 14:28.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X