Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

    ти ме светни в една С класа кое струва 150-180000 лв. ?
    АРБ котрата при Сашо беше 730лв. едно време (преди 4-5 год.)

    Неможах да намеря котвата в Склада днес
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

    Коментар


    • #32
      До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Би ли ме светнал, кой скапан чарк в това желязо струва 1000$ Щот съм тъп и не схващам.
      Не е 1000$ а сАмо 576=70транспорт =646$
      Написал съм 1000ЛВ. Не дигай цената, тежка е.


      ПП И аз не схванах кое точно струва толкова ма си трайкам.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #33
        До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

        Абе, с тия плугове може да изорете некоя нива?
        На Стефан модела е добър и не струва нищо. Само че върви с "боен" чук.

        Коментар


        • #34
          До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

          Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
          ти ме светни в една С класа кое струва 150-180000 лв. ?
          АРБ котрата при Сашо беше 730лв. едно време (преди 4-5 год.)

          Неможах да намеря котвата в Склада днес
          Веднага ще те светна. Например , зад жабката има една кутийка с електроника, която управлява ск. кутия. Та тя се пълни с масло което се качва до нея по снопа кабели. И протича в краката на навигатора. Смяната в сервиза струва колкото струва. Точно ти трябва да си го чувал това. Да не мислиш че е лесно да се проектира?
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #35
            До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

            Бойният чук тежи 3 - 5 кила, не иска консерви и бира, не каталясва и винаги стои в багажника. Освен това става например за аварийно средство, за отваряне на смачкани коли. Щурманът тежи повече, и се случва да спи, да го няма, да е по-лек от нужните за удържането на плуга 190 кила, и изобщо.

            Коментар


            • #36
              До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

              Има ли и за мен някоя полуоска? От мен ламарината.

              Коментар


              • #37
                До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                ти ме светни в една С класа кое струва 150-180000 лв. ?
                Колата си струва 15-18 000 + по 10% за всеки един от официалните доставчици, които са поне 10.
                Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                http://www.cardomain.com/ride/2562837

                Коментар


                • #38
                  До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                  Работа на всекакви видове котви в Малайзия гледах много.Както в състезателен режим така и в спасителен. Лично аз забивах поне пет модела и веднага се разбираха разликите. Морските не работиха особено добре.На Стефан предложението дето прилича на кол за вампири в оная кал ще излиза като пирон от кашкавал.В пясък работата му също е съмнителна. Интересно ще ми е и как с тоя кол ще се извадите от водниста тиня.Да не говорим че докато търсите в багажника бойния чук маймунката от горните снимки ще е минала и заминала с Пул Пала.Добрата котва трябва да работи при теглене по гаден баир на равното в пясъка и в големите камъни на речно дъно.Формата на Пул Пала е измислена за всичко това.Предложението от прикачения фаил на пост N 29 е най адекватно и на този етап няма по добро. Поне от решените задачи който съм виждал наживо.При дърпане по обратен наклон дори тежкиат и голям Пул Пал на места изминаваше от 3 до 6 метра преди да набере достатъчно стабилна маса пред ножа. Какво остава за някакви колове и пирони.Често пъти се хващахме и за корените на дърветата като по този начин точката за дърпане оставаше здрава и за идващите след нас.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    Междувременно и аз намерих нещо. Мисля, че спокойно може да се нсправи за по-малко от 1000лв., а?

                    Да не кажете, че не споделям.
                    Вальо, Благодаря!
                    До сега винаги подържах налични 2бр. винкели 50х50х700 + чук в колата.
                    Сега ще се направя котва
                    [IMG]http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg[/IMG]TLC LJ70 - първата любов

                    Коментар


                    • #40
                      До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Междувременно и аз намерих нещо. Мисля, че спокойно може да се нсправи за по-малко от 1000лв., а?

                      Да не кажете, че не споделям.
                      Чертежът на пръв поглед е точно на това което реално работи. Моето мнение (никого не ангажирам) е че ако имаше нещо което да работи по-добре от тази котва то отдавна щеше да бъде на пазара...

                      Направена котва по такъв чертеж по моя информация струва ~200, 300лв. Разликата между нея и оригиналният пул-пал е теглото... При оригиналният се използва по-тънка ламарина която обаче е правилно оребрена и е формована на преса така че да осигури необходимата здравина... Т.е. правената котва ще върши същата работа но ще тежи чувствително повече...

                      Аз лично като си сметнах разликата в теглото избрах оригиналният пул-пал... Вендъж се купува но пък се вози много километри...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #41
                        До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.



                        Снимка БЛИЗНАКА

                        Не му ли е мальк плуба на това???И ьгьла мальк ми се вижда
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                          Е, щом си се съветвал с маймуните, и те са съгласни ...
                          Как работи пулпалът аз знам. Ти ще ми обясниш ли как работи перото?
                          Останалите имат да ми разкажат само за ъгъла, и какви са критериите им за благоприятен ъгъл.
                          Перото без друго ще има проблеми. Но съвсем други. Хубаво е човек да има поне нещо предвид, преди да каже каквото и да е.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                            Е, тоя кол с крила, забит до здраво и под правилния ъгъл ще работи като пулпал. Даже и по добре, ако е закачен на баланс.
                            Стефане, я помисли крилата да не са триъгълни а правоъгълник с триъгълен връх. И крилата малко под ъгъл, като... права лопата.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                              В това свинско време не ми се слиза долу да го снимам. Утре. Аз предупредих че картинката е глупава, и даже неграмотна.
                              Пулпалът с измъчени средства се мъчи да се направи на това. Кривото рамо трябва да успее да осигури пикиращ ъгъл на атака на плуга при някакви малки отклонения от единственото работещо направление. Което е достижимо само в специални случаи. Човешки казано - случайно. Ако хване - хване.
                              На това нещо приложната точка на силата изобщо е под земята, и две трети от проблемите отпадат. Останалата трета се урежда от въжето, което е вързано направо за кола. Така едновременно се махат изкълчващите усилия и всичко се самонаглася. Остава да го забиеш криво - ляво напреки на посоката на теглене, килнато назад. Може да имаш проблеми само с врязването на въжето в грунд с едри камъни. Заради което и то се заплита, а не се връзва с кауши или скоби.
                              Работещата площ на перото всъщност е много по-голяма от тази на пулпала, и няма режещите свойства на плуга при никакви разумни ъгли на ориентация.
                              Лошото му е че не тежи 15 кила и не струва 1 000 долара. Блондинките не казват Уааау! като го видят, и не се подмокрят. А чук са виждали. Скука.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Има ли и за мен някоя полуоска? От мен ламарината.
                                Имам кормилен вал от жигула вярно кух е но може да идваш, да се пулим и ако ти харесва да го откраднеш
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X