Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

    снимай
    интересно е
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #47
      До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение


      Снимка БЛИЗНАКА

      Не му ли е мальк плуба на това???И ьгьла мальк ми се вижда
      Без да съм специалист по темата- това нещо на снимката за пясък и за кал няма да работи. Малка площ на лапата /перото/ и много малък ъгъл на атака. При увеличаване на ъгъла и площта, перо тънко като това няма да издържи. Идеята май е да се влачи надълбоко докато не се закачи на някои корен както каза близнака. Това нещо обаче няма да свърши никаква работа ако сте закусали някъде в кал на бреговете на река или язовир. Няма универсална котва. Следя темата с интерес.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #48
        До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

        http://4x4shop.ru/index.phtml?a=a&ac...&srzd_id=yakor само с това мога да помогна ,никога не съм ползвал такова чудо

        Коментар


        • #49
          До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

          Първоначално публикуван от chichi.miti Преглед на мнение
          http://4x4shop.ru/index.phtml?a=a&ac...&srzd_id=yakor само с това мога да помогна ,никога не съм ползвал такова чудо
          Е да де, жив плуг. Само дето не искам да съм на мястото на човека, които ще държи тая дръжка при опънато въже.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #50
            До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            Без да съм специалист по темата- това нещо на снимката за пясък и за кал няма да работи. Малка площ на лапата /перото/ и много малък ъгъл на атака. При увеличаване на ъгъла и площта, перо тънко като това няма да издържи. Идеята май е да се влачи надълбоко докато не се закачи на някои корен както каза близнака. Това нещо обаче няма да свърши никаква работа ако сте закусали някъде в кал на бреговете на река или язовир. Няма универсална котва. Следя темата с интерес.

            И аз за това питах дали се сменя ьгьла на атака на лапата ма никой нищо не ми каза.Обратен наклон добре са му дали на тоя плуг ма пак си е плуг.
            Оптимален ьгьл на атака вади Фортреса и се самовкопава,но щом казват,че не е добьр значи не е и тва си е.Все ми се струва обаче,че на кал и пяськ ще забива и дьлбае с пьти повече от това дето Белчо и Сивушка могат да го разкарват из нивата.
            Да не скочи някой,може да не разбирам от сухоземни,но от морски смятам,че имам някаква идея.Щом са взаимствали рудана или лебедката или както искаме да го наричаме,щом са взели вьжето,шегела..............все ми се струва,че и котвата трябва да работи.



            Шилото на Стефан в кал няма да работи.Оптималното му КПД е когато е прясно забито и не виждам как ще се вкопава само или само ще си определя атакуващия ьгьл за разлика от други котви които сьм виждал.В кал до коляно и аз не виждам как ще дьржи,но не искам да се приема като заяждане та спирам по вьпроса с шилото.

            Ще се опитам да ви намеря котви за закотвяне на шлепове по Мисисипи.Сухоземни котви
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

              Никак разбира се. То си стои и толкова. Нищо не иска и нищо не му трябва. Плуговите котви се измъкват или тръгват, защото има огромно рамо между точките на прилагане на удържащата и теглещата сила. Цялата шашкъния с ъглите, автоматичното накланяне и не знам какви още патентовани щуротии, е само за да направиш двата вектора контрапаралелни. Което се случва рядко, тогава вярно работи.
              В перото няма рамо. Точката на опъването е точно по средата на площта на запъването. Въпросът е изчерпан.
              Както каза обаче NIKSD, няма универсална котва. Перото иска бой с чука. Пулпалът уж избягва това. Цената на мързела обаче е смъртоносна - той почти не работи. Та няма как да се направи универсална - на едно място хващат един тип, от друго можеш да измъкнеш само друг тип.
              Морските котви са десетки типове, и работят по съвсем различни начини. Като брегови, по принцип са интересни само един от тях - мъртвите котви. Те пък са десетки видове по начина на забиването и ваденето. Понеже джиповете са много малки нямат механизация, понеже всичко трябва да е на ръка, няма особен избор и по теглото. Така естествено отпадат сондовите, взривните, грайферните, кои ли не. Остават примамливите със самозаравянето си плугови, които работят само понякога, или коловете. Които също имат ограничения, но несравнимо по-малко. А освен това са по-леки и също несравнимо по-безопасни. Не завираш между тресящите се и подскачащи железа човек с голи ръце. Което само по себе си е втрещяваща глупост, след всички бесни изисквания за обезопасяване на въжетата при скъсване.
              Последно редактирано от Стефан; 20-03-09, 22:15.

              Коментар


              • #52
                До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                Е тук сме на едно мнение - няма универсални котви.Ако ще е между камьните няма да ползвам котва тип Фортрес,плуга работи повече,все ще се заклини межди 2 скали.Ако ще е в кал обаче ралото има да оре цял ден с тоя непроменлив ьгьл на атака.


                2 котви му е майкатание таки си носим по 2,че и водеща може да се пуска ако е меко дьното ма тва друга тема.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #53
                  До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                  Ако калта е толкова рядка и дълбока че не работи перото, то няма да работи и плуга. Тогава ти трябва лястовица, или морска котка, или поне адмиралтейска. Понеже задачата вече е друга. Но от там няма да мине и джипа. А нужните при плаване котви си стоят в плавателните средства, и джиповете нямат особена полза от тях)
                  Между другото, плаващите джипове са длъжни да са оборудвани и с това, като лодките Само че ние нямаме амфибийки.
                  Последно редактирано от Стефан; 20-03-09, 22:32.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                    Аз за кал говоря и по тая причина кална снимка от Близнака пуснах,ония дето носи плуга в калта.
                    На твьрдо с чука долу/горе ква да е форма ще работи стига да е забита яко.Може да се ползва и временна заземка от Енергото - едно такова Г образно подострено профилче.

                    И за да не отнасям темата оставам да я следя от дистанцийка.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #55
                      До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                      Бе, първо намерих полуоската в ъгъла. После го ударих на мислене. Не ми се вярва нещо по-долу от нея да издеяни и един път. Ще се огъне на дъга, и втори път вече няма как да го забиеш.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                        Чертежът на пръв поглед е точно на това което реално работи. .....
                        Чертежът мисля е US патента по който е направено фабричното изпълнение.

                        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                        ...Аз лично като си сметнах разликата в теглото избрах оригиналният пул-пал... Вендъж се купува но пък се вози много километри...
                        Логично решение на човек който може да си го позволи. За съжаление много от хората които обичат калта нямат тази възможност. Ако не е нескромно може ли някоя снимка на оригинала с опъната ролетка и колко тежи.
                        Благодаря предварително.
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • #57
                          До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Е тук сме на едно мнение - няма универсални котви.....
                          Бенц, имам идея. За лодка няма да стане но за кал мисля, че да.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #58
                            До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение


                            Снимка БЛИЗНАКА

                            Не му ли е мальк плуба на това???И ьгьла мальк ми се вижда
                            Не се заблуждавай. Ъгъла е от куката до задния край и върха на плуга. На тази снимка ми се вижда повече от 45 градуса.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #59
                              До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                              Оригиналния тежи около 14 кг, дългата щанга е нещо към метър и половина.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Котва за лебедка, има ли някой чертеж.

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Оригиналния тежи около 14 кг, дългата щанга е нещо към метър и половина.
                                Интересува ме размера на ралото и за какво натоварване е. А за теглото: на 14000либри пише, че е към 20 кила т.е. 45либри
                                Последно редактирано от drukman; 21-03-09, 00:36.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X