До: Полимерни въжета за лебедка(плюсове и минуси)
Здравейте , ще си позволя да се намеся в темата
може би малко късно защото мисля , че мога да Ви дам едно мнение на базата на дълъг опит. През последните 6 години ми минаха през рацете 5 синтетични въжета, на всяко едно екстремно състезание реализираме над 100
дърпания в различни условия. До момента сме участвали в над 40 такива състезания с различно времвтраене и брой на зоните, и за сега сме късали въже само 3 пъти. Един след късане на предното пред скала почти на вертикал, закачихме задното и при опиране в железен борд се скъса, относно търкане в скала или железен борд металното не издържа много повече. За по добра информациа ще Ви кажа че последните две въжета са на марката WARN и цента е 380 евро за 35 метрово въже. Ако някой има съмнения в здравината на тези въжета, ще му дам следния пример. Преди една седмица бях свидетел как един Нисан с мостове от УНИМОГ се изкачваше по вертикална скала с височина 6 м и имаше момент в който Нисана висеше като КРЕМВИРШ с 3 тона де тегло
въжето издържа без проблеми , на всичкото отгоре беше мое от преди 5 години
.
Здравейте , ще си позволя да се намеся в темата
може би малко късно защото мисля , че мога да Ви дам едно мнение на базата на дълъг опит. През последните 6 години ми минаха през рацете 5 синтетични въжета, на всяко едно екстремно състезание реализираме над 100
.
Едно време баща ми казваше " сине като ходиш на училище чети добре какво пише в книгите, но не им вярвай докато не го провериш в живота", че и с ОФРОУДА ми се стори е така..............
. А че с нея се работи по-лесни и най-вече по-БЕЗОПАСНО, що да говорим за "глупости", така хората без личен опит бързо ще си извадят "верните" изводи, че стоманата е истината
.
, просто споделям моят опит, всеки може сам да си избере кое е по-добро за него, но е добре да е запознат с всички страни на "медала".


Коментар